Varusmiehet juoksevat cooperin testissä enää 2 376 metriä. Mikä on sinun ennätyksesi cooperin testissä ja minkä ikäisenä juoksit sen?
Mä juoksin ala-asteen kuudennella luokalla eli noin 12 vuotiaana 2590 metriä.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3630, 14-vuotiaana.
Valehtelet!
Tai olet sikalahjakas ja valmentajasi on sikapiiskuri.
En valehtele. Juoksin pitkää matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten toisessa aihetta käsittelevässä aloituksessa todettiin, useimmat varusmiehet tähtäävät cooperissa keskivertoon, eikä parhaimpaan mihin pystyvät.
Miksi? EI sinne johtajakoulutukseen ketään pakoteta vaikka juoksisi maailmanennätyksen.
Maailmannätyksestä varmaan saisi sen kuntoisuusloman, mutta jos et kykene ihan sille tasolle, niin miksi siinä rehkisi? Mitä hyötyä siitä rehkimisessä intin cooperissa on? Minä en ainakaan sitä aikanaan keskinyt, niin miksi ihmeessä minä turhaan siinä olisin itseäni piippuunkaan vetänyt täysillä juoksemalla.
Meillä tuli kuntsari 3000m ylityksestä. Helppo homma normaalille miehelle.
Meillä edes lähelle 3000m oli sen verran harvinainen suoritus, että yhden kuntoisuusloman takia ei todellakaan kannattanut ottaa 12kk palveluksen riskiä.
Tiesin jo erikoisjoukkoihin hakiessa että 11kk on edessä. Aina ei ķannata mennä ali siitä mistä sika on matalin.
Ysillä yläasteella 3000m. Armeijassa 3200m
Lukion liikuntatunnilla juoksin 2600 m, joka on edelleen kaikkien aikojen paras tulokseni. Nyt vähän yli viisikymppisenä "ukkona" sain päähänpiston kokeilla kylmiltään paljonko menee Cooperissa. Sain pikkuista vaille 6 ratakierrosta täyteen, eli vajaat 2400 m. En ole koskaan ollut innostunut kestävyysurheilusta, mutta olen pelannut salibandya kavereitten kanssa viikottain, hiihtelen talvisaikaan vaimon kanssa ja pyöräilen usein työmatkat.
Valehtelet!
Tai olet sikalahjakas ja valmentajasi on sikapiiskuri.