Varusmiehet juoksevat cooperin testissä enää 2 376 metriä. Mikä on sinun ennätyksesi cooperin testissä ja minkä ikäisenä juoksit sen?
Mä juoksin ala-asteen kuudennella luokalla eli noin 12 vuotiaana 2590 metriä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3630, 14-vuotiaana.
Valehtelet!
Tai olet sikalahjakas ja valmentajasi on sikapiiskuri.
En valehtele. Juoksin pitkää matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten toisessa aihetta käsittelevässä aloituksessa todettiin, useimmat varusmiehet tähtäävät cooperissa keskivertoon, eikä parhaimpaan mihin pystyvät.
Miksi? EI sinne johtajakoulutukseen ketään pakoteta vaikka juoksisi maailmanennätyksen.
Maailmannätyksestä varmaan saisi sen kuntoisuusloman, mutta jos et kykene ihan sille tasolle, niin miksi siinä rehkisi? Mitä hyötyä siitä rehkimisessä intin cooperissa on? Minä en ainakaan sitä aikanaan keskinyt, niin miksi ihmeessä minä turhaan siinä olisin itseäni piippuunkaan vetänyt täysillä juoksemalla.
Meillä tuli kuntsari 3000m ylityksestä. Helppo homma normaalille miehelle.
Meillä edes lähelle 3000m oli sen verran harvinainen suoritus, että yhden kuntoisuusloman takia ei todellakaan kannattanut ottaa 12kk palveluksen riskiä.
Tiesin jo erikoisjoukkoihin hakiessa että 11kk on edessä. Aina ei ķannata mennä ali siitä mistä sika on matalin.
Ysillä yläasteella 3000m. Armeijassa 3200m
Lukion liikuntatunnilla juoksin 2600 m, joka on edelleen kaikkien aikojen paras tulokseni. Nyt vähän yli viisikymppisenä "ukkona" sain päähänpiston kokeilla kylmiltään paljonko menee Cooperissa. Sain pikkuista vaille 6 ratakierrosta täyteen, eli vajaat 2400 m. En ole koskaan ollut innostunut kestävyysurheilusta, mutta olen pelannut salibandya kavereitten kanssa viikottain, hiihtelen talvisaikaan vaimon kanssa ja pyöräilen usein työmatkat.
Armeijassa 19-vuotiaana ensin virallisella radalla 2600 ja sitten toisen varuskunnan omalla radalla parin viikon päästä 2960.
Voi herranjumala!! Mä juoksin 2600 ja olin silloin 15v. Olen nainen ja pienikokoinen vieläpä.
Armeijassa vuonna 1991 2650m. Viime keväänä työpaikan ulkoilupäivässä 2500m.
Tuo armeijan tulos kertoo vaan siitä, että nuorena en ollut järin innostunut liikuttamaan itseäni jaloilla, mutta myöhemmin olen liikkunut enempi jalkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa 1981 juoksin 2400 ja jouduin treenaamaan. Silloin piti saada vähintään 2600.
Juostiin kaverin kanssa muutama metri yli tuon 2600 ja lopetettiin siihen. Sen jälkeen en ole juossut enää metriäkään.
Vuonna 2005 armeijassa juoksin hieman yli 2400 m. Sen jälkeen en ole kokeillut.
En ole nuorena ikinä kokeillut Cooperia, mutta 41-vuotiaana juoksin 2440 metriä Cooperin testissä. Olen nainen. Olen pari vuotta juoksennellut muutaman kerran viikossa, lähinnä pitkiä, noin 10 km lenkkejä. Harmittaa etten nuorempana ikinä kokeillut Cooperia, olisi varmasti mennyt enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä juoksin intissä cooperin 12 minuuttiin...
3000 meni rikki, mutta suoritus hylättiin, kun juoksin vain 11 minuuttia.
Kolme tonnia heittämällä vieläkin vaikka olen yli 40v. Intissä 3850m
Kahteentoista minuuttiin olen juossut Cooperin kasarilla, enää ei taida mennä !
O metriä ja minuuttia. En ole juossut koskaan Cooperin testiä. Olen sivari mallia 1982.
2700 meni ja röökiä aski päivässä, nyt varmaan 2000 olis mahdoton.
Muistini mukaan ilman sen kummempaa urheilutaustaa kuin koulun liikuntatunnit, juoksin -83 2800 metriä. Nyt reilu 40 vuotta myöhemmin melko aktiivisesti liikkuvana tulos viimeksi 2750 m juoksumatolla.
2400 m ja olin jotain 14-vuotias naisenalku. 70-luvulla tämä. Testi ei erityisemmin kuohuttanut mieliä, eikä kukaan keulinut tuloksillaan. Se oli vain osa liikunnanopetusta.
Valehtelet!
Tai olet sikalahjakas ja valmentajasi on sikapiiskuri.