Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa lyhyitä kauhutarinoita!

Vierailija
26.03.2015 |

Muutaman lauseen mittaisia. Kopioin tämän jostain:

Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusia, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."

Kommentit (284)

Vierailija
161/284 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen asia, minkä näin, oli herätyskellon punainen välke, 00:07, ennen kuin hän tuli vaatekaapista pitkine terävine kynsineen ja upotti ne rintaani hitaasti, vaimentaen toisella kädellään huutoni.

Nousin istumaan sängylleni ja huokaisin syvään tajutessani sen olleen vain unta, mutta heti sen jälkeen näin kelloni lukeman, 00:06 ja kuulin kuinka vaatekaapin ovet aukesivat naristen.

Vierailija
162/284 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavisto presidentiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/284 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Lipponen

Vierailija
164/284 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Vierailija
165/284 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ay- liikkeet ei maksa pääomaveroja..

Vierailija
166/284 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Vierailija
167/284 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä pääministeri.

Vierailija
168/284 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun oma keksimä mut ihsm. Tyttö juoksi äitinsä luokse ja sanoi, minulla on sama naula poskessani joka sinulla oli. Pahinta tässä oli etten ollut kertonut naulasta einkä kenellekään muullekkaan.

Poikani lauloi laulun jota laulan välillä. Poikani on kuuro

Vierailija
169/284 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi kutsuu sinua yläkerrasta, olet portaikossa kun äitisi huudahtaakin alakerrasta " minäkin kuulin sen, älä mene!"

Kun seisot siinä portaiden puolessa välissä jähmettyneenä , saat tekstiviestin.. lähettäjä äiti ja viesti kuuluu

" menee myöhään. Tilaa pitsaa, nähdään myöhemmin rakas! "

Mitäs kauheaa tuossa on? Kolme äitiä saattaa hyvinkin olla nykypäivää.

Vierailija
170/284 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello kaksitoista kilahtaa...

Veitsi vilahtaa...

Kurkku katkeaa...

Alakerrasta kuuluu...

Iiiiiisiiiiiii tee mullekkin kurkkuvoileipä

Kello kaksitoista kilahtaa

Pippeli pimppiin vilahtaa

Pippeli laukeaa

Alta kuuluu

Mulla ei oo sitten mitään ehkäisyä

Vierailija
171/284 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimalli?

Vierailija
172/284 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DarthWater kirjoitti:

Tää on mun oma keksimä mut ihsm. Tyttö juoksi äitinsä luokse ja sanoi, minulla on sama naula poskessani joka sinulla oli. Pahinta tässä oli etten ollut kertonut naulasta einkä kenellekään muullekkaan.

Huomaa, että on itse keksimäsi... Ehkä jätät noiden keksimisen sellaisille, jotka sen osaavat.

Vierailija
173/284 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Huhtasaari voitti vaalit.

Vierailija
174/284 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja vaimo asuvat pitkän metsätaipaleen päässä kylästä. Heidän on määrä lähteä kylään asioille, mutta mies on sinä päivänä kovin poissaoleva ja huonovointinen, ja kieltäytyen lähtemästä jää kotiin lepäämään. Nainen päättää lähteä matkaan yksin, onhan täydenkuun aika ja kotimatka sujuisi illalla mukavasti kirkkaassa kuunvalossa.  Hoidettuaan kylässä asiansa nainen lähtee illansuussa kulkemaan tuttua kuun valaisemaa metsätaivalta kotiin päin. Äkkiä hän kuulee pimeästä metsästä rasahtelevat askeleet, kun jokin raskas olento lähestyy häntä kovaa vauhtia. Nainen jähmettyy paikalleen, kun luonnottoman suuri susi syöksyy metsästä hänen kimppuunsa. Nainen kaatuu maahan, mutta onnistuu nappaamaan käteensä tikarin, joka kantaa vyötäisillään. Hän sivaltaa sudelta oikean käpälän irti jolloin peto kavahtaa irti  ja pakenee tuskasta ulisten metsään. Nainen juoksee loppumatkan kotimökille ja huokaisee helpotuksesta nähdessään viimein kotimökin ääriviivojen siintävän edessään, mutta hämmästyy kun mökki vaikuttaa pimeältä ja tyhjältä. Hän avaa ulko-oven ja kuulee pimeästä mökistä tuskallista valitusta. Hän sytyttää lyhtyyn valon ja näkee miehensä tuskissaan käpertyneenä mökin lattialle, joka on oikean käden tyngästä vuotavan veren tahrima.

Valkoinen peura (1952) on näköjään tehnyt sinuun lähtemättömän vaikutuksen.

Vierailija
175/284 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Melanie martinezin keikalla ja Melaniesta tuli tappaja ja se tappo kaikki paitsi mut. Mä vaan lauloin cry babyä koska olin lukenut että se pelastaa hengen. (Tää oli uni)

Vierailija
176/284 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kerran kuningas jolla oli sen pituinen se.

Ja hänen kuningattarensa oli läpeensä tyytyväinen.

Vierailija
177/284 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui mua pelottaa :D

Vierailija
178/284 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kysyi, miksi hengitin niin raskaasti. En hengittänyt.

Vierailija
179/284 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukee näitä yksin kotona keskellä yötä

Vierailija
180/284 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman viimeinen mies istui yksin tuolissaan. Ovelta kuului koputus.

●●

___

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi