Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa lyhyitä kauhutarinoita!

Vierailija
26.03.2015 |

Muutaman lauseen mittaisia. Kopioin tämän jostain:

Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusia, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."

Kommentit (284)

Vierailija
121/284 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun katot itteä peilistä

Vierailija
122/284 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 kiloa, mamma olikin catfishannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/284 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä pyydettiin olemaan lapsenvahtina ja että jos rupeaa pelottamaan pitää laittaa käsi pöydän alle niin koira nuolaisee kättä kaksi kertaa rauhoittavasti. Tyttö suostui. Nyt hän oli 2vuotiaan lapsen kanssa kahdestaan talossa. Tyttö kuuli kylpyhuoneesta ääntä joka kuulosti siltä että vesi tippoja tippuisi lattialle. Tyttöä pelotti ja hän laittoi käden pöydän alle koira nuoli tytön kättä kolme kertaa... Tyttö meni paniikkiin ja lähti katsomaan kylpyhuoneeseen että mitä siellä tapahtui... Tyttö näki että perheen koira roikkui lävistettynä tangossa ja voisi verta ja veritippoja tippui lattialle... Ääni siis johtui siitä mutta mikä\kuka nuoli tytön kättä??

Vierailija
124/284 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump oli ehdokkaana Yhdysvaltain presidentin vaaleissa ja voitti.

Maailman pelottavin!😨 ihan hirvee oikeesti!

Vierailija
125/284 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ROOSAT KÄDET

Oli tyttö joka tykkäsi käydä viereisessä levykaupassa, joten kerran tyttö meni katsomaan uutta levyä itselleen. Tyttö löysi sieltä kaupasta sellaisen mielenkiintosen levyn, jonka kannessa oli roosan väriset kädet rukousasennossa ja päätti ostaa sen. Kassalla myyjä ennen kuitin antoa sanoi: "Tätä levyä saa sit kuunnella vaan aikuisten läsnäollessa, ei yksin!" Tyttö vähän ihmetteli myyjän sanomisia, mutta kotiin tultuuaan hän kuitenkin kysyi vanhemmiltaan, että voisivatko he kuunnella levyä hänen kanssaan. Hänen vanhempansa olivat kuitenkin lähdössä töihin ja vastasivat, että he eivät ehtisi. Heidän lähdettyään tyttö otti levyn ja päätti että myyjä oli vain vitsaillut ja laittoi sen pyörimään, ekaksi ei kuulunut mitään, mutta sitten alkoi kuulua "Roosat kädet, roosat kädet, löytävät pihan, löytävät pihan"

- Kamalaa ulinaa, tyttö ajatteli mutta antoi kuitenkin levyn pyöriä." Roosat käädet, roosat kädet, löytävät oven, löytävät oven." Silloin alakerrasta kuului oven narahdus, tyttö pelästyi, häntä alkoi pelottaa ihan tosissaan ja hän päätti laittaa levysoitimen kiinni. Mutta laulu vain jatkui "Roosat kädet, roosat kädet, löytävät portaat, löytävät portaat." Tyttö alkoi oikeasti hätääntyä, ja vetäisi levynsoittimen johdon pois seinästä, nyt se loppuu hän tuumi.. "Roosat kädet, roosat kädet löytävät huoneen, löytävät huoneen." Tyttö sammutti iltalamppunsa ja meni sängylle, hän jo ihan tärisi pelosta.. "Roosat kädet, roosat kädet löytävät tytön, löytävät tytön " 

Tyttö rutisti silmänsä kiinni ja puristi käsivartensa ympärilleen, hetken oli hiljaista, loppuiko se jo, hän mietti.. "Roosat kädet, roosat kädet löytävät........ kaulan, löytävät kaulan."

aamulla tyttö löytyi sängyn alta kuristettuna, hänen kaulassaan oli roosan värinen nauha

Kuulkaa hyvää mainosta tälle roosanauha kampanjalle😂

Vierailija
126/284 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Lipponen

Vierailija
127/284 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin salamurhataan, ja tilalle nousee Zhirinovski tai joku muu vielä hullumpi.

Vierailija
128/284 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni suttaa kaikki minun kuvani punaisella liidulla.

-Tämä on verta, hän usein sanoo.

Vierailija
129/284 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisssssääääääää😢

Vierailija
130/284 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuolleen yksi vai km Gal GSM apu hän apu Ne Sen Se saa

Vierailija
131/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek

Vierailija
132/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖÖ.

Vierailija
133/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kauhuelokuvassa/tarinassa on aina nuori/nuoria ja ripaus erotiikkaa, bravo!

Niin ja tuo olisi voinut tapahtua mökillä metsän keskellä tai illalla, kun tyttö oli lapsenvahtina.

Vierailija
134/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
135/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarin vanha äiti sairastui alzheimerintautiin. Eräänä iltana, kun Sari ajoi hoitokotiin katsomaan äitiään, tämä alkoi yhtäkkiä kertoa kummallista tarinaa.

Hoitohenkilökunta oli kertonut Sarille, että alzheimer-potilaat tarinoivat usein lapsuudestaan. Tarinat olivat eläväntuntuisia muistoja, joihin muistisairas oli muuttanut elämään. Tarinoissa 90-vuotiaan potilaan äiti ja isä olivat nuoria ja potilas itse oli lapsi.

"Meidän suvussa kulkee kirous. Äiti ja isä kertoivat niin", Sarin äiti sanoi yhtäkkiä puoliksi kuiskaamalla. Hänen ilmeensä oli pikkutytön: ihmettelevä ja salaperäinen.

"Mitä sinä oikein höpötät", Sari sanoi lempeästi ja kampasi hoitokodin kiikkutuolissa istuvan äidin harmaita hapsia.

"Ukki solmi katovuonna sopimuksen pirun kanssa, että seuraavana vuonna saataisiin kunnon sato", äiti jatkoi. Sari oli hiljaa.

"Sopimuksen ehtona oli että jokainen syntyvä tyttölapsi annetaan pirulle. Tässä sitä nyt ollaan. Pirun omana. Ja kyllä minä olen sen pistänyt merkille."

"Katsopas, miten kauniin huivin minä olen ostanut?", Sari kysyi, koska halusi vaihtaa puheenaihetta.

"Ja jos minä synnytän joskus naiseksi vartuttuani tyttölapsen, niin pirulle minä sen synnytän", äiti jatkoi.

Sari purskahti itkuun, otti käsilaukkunsa ja poistui huoneesta. Hän ehti vielä kuulla kiikkutuolin jalasten edestakaisen hyrinän ja äidin sanat: "Sellaista se on. Sellaista se on.", kunnes poistui itkien ulos rakennuksesta.

Vierailija
136/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

Vierailija
137/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpikuusen kannon alla on mörrimöykyn kolo. Siellä on koti ja siellä on kolo ja peikolla pehmoinen olo.

Vierailija
138/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö käveli jostain illalla kotiin ja oikaisi hautausmaan kautta. Hän käveli reippain askelinja haistoi jotain outoa.

Hän ei osannut aavistaa mistä oli kyse kunnes kuuli hiljaista tytön ääntäjoka sanoi

"älä missään nimessä kävele polun päähän" tyttö katsoi ympärilleen, säikähti ja lähti juoksemaan.

Hän pääsi hautausmaan portille ja näki edessään vaalean n. 5-6 vuotiaan tytön aivan verisenä joka toisti, "mitä minä sanoin, näin sinulle käy" tyttö alkoi kirkumaan.

Aamulla tytön vanhemmat ihmettelivät miksei tytär palanut kotiin.

Vierailija
139/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin paskana vuonna 666 läski muumipeikko joutui paskaajan uhriksi. Paskaaja hautasi muumipeikon elävältä jonnekin hevon helvettiin toistaen samalla sanoja: “Tomaatti sota palakakku”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun muumipeikon. Ensi yönä, kun olet av:lla, muumipeikko ilmestyy vessasi kattoon ja tukehduttaa sinut palakakkuun samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, putin tappaa sinut. Paskat tekosi kostautuvat.

Vierailija
140/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku painaa asetta selkääni. Hetkessä elämäni vaiheet vilahtavat mielessäni. Se on loppu nyt!

Avaan silmäni ja otan kaukosäätimen pois selkäni alta... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi