Kertokaa lyhyitä kauhutarinoita!
Muutaman lauseen mittaisia. Kopioin tämän jostain:
Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusia, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."
Kommentit (284)
Luin tämän jostain englanniksi, mutta en säästänyt lähdettä. Siispä tässä omasta muistista käännös suomeksi:
Hän kuuli ääniä ensimmäistä kertaa - hänelle oli juuri asennettu sisäkorvaistute. Hän istui sairaalahuoneessa lääkärien ja perheensä ympäröimänä. Hetki oli liikuttava. "Tältäkö äänet kuulostavat?" hän viittoi. "Tältä."
"Mutta mikä tämä ääni on?" hän kysyi ymmällään. "Se oli hiljaisuus, kukaan ei sanonut mitään," hänen perheensä vastasi.
"Ei... Minähän olen kuunnellut hiljaisuutta koko elämäni, eikä tuo ollut se ääni."
Perhe katsoi toisiinsa ymmällään.
Yhtäkkiä hän hyppäsi seisomaan. "Tuo! Tuo ääni oli hiljaisuutta!"
Lääkäritkin kalpenivat.
"Se... se kuului naapurihuoneesta. Se oli tuskaisen ihmisen huutoa."
Eräänä aurinkoisena päivänä teresa, Saara ja Page olivat 5:ssä kerroksessa Saaran rapussa. Page ja Teresa olivat alkaneet käyttäytyä oudosti joka häiritsi Saaraa. Yhtäkkiä Saara kuulee Pagen ja Teresan äänen ensimmäisestä kerroksesta ja hämmästyy todella paljon. Kun Saara kääntä päätä näkee hän Pagen ja Teresan veitsi kädessä hymyillen.
Herään kun käsi ravistaa minua, se on vaimoni joka kuiskaa "olohuoneessa on joku!" Huokaisen ja lupaan väsyneenä käydä tarkistamassa. Kävelen olohuoneeseen ja näen hahmon ikkuna luona, hahmo kääntyy ja tajuan että se on vaimoni "en saanut unta, katso rakas miten kaunis kuutamo". Mitä ihmettä, juurihan hän oli... kiirehdin makuuhuoneeseen ja sänky on tyhjä. Hämmentyneenä päätän käydä vessassa ja käydä takaisin nukkumaan. Yhtäkkiä wc täyttyy höyrystä vaikkei suihku ole päällä ja kun käännyn hämilläni, näen miten peiliin piirtyvät sanat "tule takaisin sänkyyn",
Koko avioliittoni ajan mieheni oli väkivaltainen ja eräänä ilta hän yritti kuristaa minut. Olin juuri saanut tietää odottavani lasta, kamppailin molempien hengen puolesta ja sain yliotteen. Mieheni putosi alas portaita ja kuoli, katkaisin köyden kahtia ja toisen pään solmin katton, toisen miehen kaulaan. Sitten soitin itkien poliisille ja kerroin mieheni riistäneen henkensä. Aikoinaan synnytin kauniin tyttövauvan joka kasvoi ja kehittyi. Viiden vanhana hän kuitenkin alkoi vaikuttaa hyvin väsyneeltä, kuin ei nukkuisi öisin . Yhtenä yönä sitten heräsin, kun hän kiivennyt viereeni sänkyyn ja huusi vihaisena tyhjään nurkkaan: Mene pois! Mene pois! Kysyin kenen pitää mennä pois ja lapsi vastasi: ilkeän sedän jolla on siniset kasvot ja ravatti . Se tulee öisin ja nyt se seurasi minua huoneestani tänne. Äiti, nyt se koskee hiuksiasi!
Olikohan tämä jo täällä? no tässä tulee: vuosisadan sairaus. Yhtäkkiä ulkomailta alkaa levitä erittäin paha, arvaamaton eläinperäinen virustauti joka haluaa levitä joka maailman kolkkaan. Mutta ei, ihmiset eivät usko. Matka on saatava ja varattava just nyt ja niin tekevät tuhannet muutkin: matkalle, mökille mihin tahansa kunhan ei kotiin tylsistymään. Koneet lentävät ja autot käyvät, on kiva lähteä. Tuliaisina tulee muutakin kuin matkamuistokrääsää, yhtäkkiä alkaa yskä joka ei tunnu loppuvan. Pian koko suku sairastuu, sairas käy "vahingossa" koulussa ja kaupassa eikä tiedä mikä on. Pian muutkin sairastuvat, voi mitä tämä on. Kuluu aikaa, pian uutisissa seurataan vuosisadan kauhukertomusta: tappava virus leviää ja leviää. Tiedemiehet yrittävät työskennellä hiki hatussa 24h ja osa saa stressihäiriön ja unettomuutta, koska nyt on tosi kyseessä lääke ja rokote on kehitettävä pikaisesti. Hallituskin ottaa stressiä ja tilaa vahingossa suojamaskeja plastiikkakirurgilta ja rikolliselta, koska ne ovat tärkeitä ja taustatietoja ei ehditä tarkistamaan. Mikään tavallinen lääke ei tehoa, vain vahvat jäävät eloon. Alkaa uudestaan lomamoodi-rumba: lomalle on päästävä, heti kun joku tie aukeaa lähdetään joukolla mökille ja kahmitaan wcpaperit mukaan niin että osa wcpapereista lentää moottoritielle ja köyhimmät niitä keräilevät talteen. Ja ulkomailla tietyssä maassa sama meno jatkuu: hyvää ruokaa on saatava ja kaikki eläimet maistuvat hyviltä grillattuina eihän niistä nyt voi sairastua jos yhdestä joku sairastui ja sairastutti muut. Sadan vuoden päästä tätäkin sairautta muistellaan kuin mummon kauhukertomusta, kunnes oveen koputtaa.. Uusi kulkutauti saapuu.
Toi on vaan hauska ja söpö
Hohhoijaa tänään ollaan kivoja kirjoitti:
Mullapa on tämmöne ''kauhutarina''
Eräänä iltana äiti ja tytär istuivat ruokapöydällä. Äidin oli pakko mennä töihin, koska hänellä oli yövuoro. Kun äiti oli pukeutumassa, hän kehotti tytärtään olla menemättä ullakkoon. Kun äiti oli lähtenyt, tyttö istui sängyllään lukemassa kirjaansa. Hetken päästä kuului hiljaista ääntä: ''Yksi sinulle ja yksi minulle.'' Tyttö pelästyi ääntä ja meni katsomaan mitä keittiössä tapahtui. Kun hän käveli keittiöön, ääni kuului entistä kovempaa: ''Yksi sinulle, ja yksi minulle!'' Tyttö tajusi, että ääni kuului ullakosta. Hän ei voinut vastustaa kiusausta, joten hän meni katsomaan mitä ullakossa tapahtui. Kun hän oli ullakossa, hän näki kaksi luurankoa, jotka jakoivat suklaalevyä keskenään. Kun tyttö lähestyi luurankoja, luuranko sanoi: ''Yksi minulle, yksi sinulle ja yksi sinulle!'' :)
XD Toivottavasti ymmärsitte.
Täs olis Kaks juttui jotka oikeesti tapahtu:
Joka kerta kun olen kaupungilla mummoni ajaa autolla minua vastaan tai on kaupassa samaan aikaan kun minäkin, mummoni kuoli 1,5 vuotta sitten...
Joka yö näen unta jossa Isäni näköinen hahmo kävelee vastaani mutta ei sano mitään, viikko sitten tajusin että en ole nähnyt isääni yli 11,5 vuoteen koska Isäni hylkäsi minut kun Olin alle 6kk vanha...
Minä ja puolisoni, juuri muutettiin uuteen kotiin. Olin kuorimassa vanhaa seinää pois, että voitaisiin maalata se itse, kun mieheni teki ruokaa keittiössä. Muistan vaan kivan tunteen kun revin pala per pala seinästä, samanlaista kun ihon repiminen, kun on ollut auringossa koko päivän. Aloin huomata että kun revin vanhaa maalia pois niin näin nimiä seinille kirjoitettuna. Etsin nimet netissä ja sain tietää, että ne olivat kadonneita ihmisiä. Soitin poliisit. He saapuivat ja tutkivat huonetta, kävelin huoneen ohi ja kuulin kun tutkijat sanoivat, että se mitä revin ei ollut seinää vaan kuolleitten ihmisien ihoa.
Täs mun heräsin yöllä siihen että joku katseli minua ikkunasta olin hämmästynyt sillä asuin 17 kerroksessa
Pokemon N. 563 : Cofagrigus
Monissa vanhoissa haudoissa on useita kuvauksia Cofagriguksetsa. Ne symboloivat sitä vaurautta ja rikkautta joka muinaislla kuninkailla oli menneinä aikoina. Tällä pokemonilla on ruumis joka kimaltaa kultaisena ja se tykkää syödä kultahippuja. Ihmiset sanovat että Cofagrigus ei enää muista olleensa joskus kerran ihminen. Sen sanotaan myös nielaisevan sisuksiinsa jokaisen, joka tulee liian lähelle sitä ja muuttaa heidät muumioiksi. Cofagrigus tekeytyy koristeellisiksi arkuksi antaakseen opetuksen haudan ryöstäjille. Niiden kehoa suojaa kuori joka on puhdasta kultaa. Haudanryöstäjät jotka luulevat niitä oikeiksi arkuiksi ja erehtyvät liian lähelle jäävät ansaan niiden kehon sisälle.
Olipa kerran mies joka vetää kynsillään liitu taulua
Sinä:o * olet masentunut ja menet keittiöön hakemaan vaitsen*
Äitisi: kulta, minulla on sinulle uutisia.
Sinä:ai se että sinun pitää ruveta laihduttamaan?
Äitisi:ei! Sinä saat pikkusiskon!
Sinä: *puukotat itsesi kuoliaaksi veitsellä jonka löysit*
Äitisi: en minä tosissani ollut
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus voitti vaalit.
Ja astetta kauheampi, Petteri Orposta pääministeri.
Menet ensimmäistä kertaa kampaamoon ja olet yksin. Kampaaja kysyy: "minkä väriset hiukset haluat?" Vastaat: "punaiset, kiitos!" Kampaaja hakee sakset ja pullon. "Odota ihan pieni hetki!" Kampaaja sanoo samalla kun menee toiseen huoneeseen. Huoneesta kuuluu äkillinen kiljunta. Yrität lähteä, mutta olet teipattu tuoliin kiinni. Kampaaja tulee huoneesta täysinäinen pullo punaista väriä kädessään. "Tuo näyttää, vereltä!" Mietit. Kampaaja sanoo: "oletko valmis värjäykseen?" Sinä sanot: "kyllä kai." Kampaaja värjää hiuksesi, ottaa teipin pois ja antaa sinun lähteä. Haistat hiuksiasi ja ne haisevat vereltä.
Heräät sängyssäsi. "Huh, se oli vain unta." Katsot hiuskiasi varmistaaksesi että se oli uni." Hiuksesi ovat verenpunaiset, ja huomaat sänkysi olevan täynnä verta. Sinua oltiin puukotettu selkään. Heräät taas. Se oli pelkkä uni. Vai oliko?
Makasin sängyllä jonka alla oli laatikko yhtäkkiä tunnen että kylmäksi ottaa jalastani kiinni kun katson alas näen tasan 1 vuotta sitten kuolleen 3 vuotiaan siskoni
Yöllä iso ihmismäinen hahmo kurkistaa sälekaihtimen välistä asun viidennessä kerroksessa
Aktiivimalli.