Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa lyhyitä kauhutarinoita!

Vierailija
26.03.2015 |

Muutaman lauseen mittaisia. Kopioin tämän jostain:

Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusia, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."

Kommentit (284)

Vierailija
141/284 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, tiedätkö missä meidän kisumisumme on?"

"En tiedä!", mutta samalla muistan, miten iso jauhelihataikinasta tuli. Ei se lihapullassa oleva karvatuppo ollutkaan pälvikaljuni syytä!!!!!

Vierailija
142/284 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/284 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten olen onnellinen! Olen kihloissa! Katselen kaunista sormustani nimettömässä, en saa siitä tarpeekseni. Tosin pidän sormusta sormessa vain  yksin ollessani, muuten kannan sitä nauhassa kaulassani, ihoani vasten piilossa.

Minulla on sulhanen! Ihana, ihana mies!  Minun sulhaseni on todella täydellinen, ihmettelen välillä mitä hän näkee minussa... hän on töissä korkeassa asemassa ja hän antaa lahjoja ja hän vie minut ulos syömään ja tietää miten osterit avataan.

Hän vie minua autollaan kaupungin ulkopuolelle, koska hän sanoo että voimme keskittyä vain toisiimme.

Illalla tapaamme jälleen. En malta odottaa. Enkä malta odottaa koko  yhteistä loppuelämäämme, miten voin pitää hänestä huolta ja rakastaa ikuisesti.

....

Hän on myöhässä. Ilta pimenee jo. Odotan kuistilla, että voin sitten esittää että menen huoneeseeni ja livahdan sieltä salaa ikkunasta. Ettei äiti huolestu.

Varjoissa seisoo joku, mutta se ei ole hän vaan kalpea tyttö. Hän sanoo nimekseen Maria ja hän kertoo olevansa surullinen, koska hänen sulhasensa jätti hänet kun hän oli kertonut odottavansa vauvaa. Maria oli ollut kolmentoista ja päättänyt hypätä sillalta koska hänellä ei enää ollut mitään tässä maailmassa.

Maria katsoo minua surullisesti ja antaa minulle sormuksensa, joka on täydellinen kopio omasta sormuksestani.

Äiti tulee komentamaan minua sisälle, hänen mielestään 12-vuotiaalla on nukkumaanmenoaika.

Vierailija
144/284 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskokset oli jätetty kahdestaan kotiin ja vanhemman siskon piti huolehtia nuoremmasta. Iltapalalla isosisko lähti kellariin hakemaan tarvittavia ruokia. Siellä hän näki miehen ikkunassa. Hän palasi takaisin keittiöön ja huomasi unohtaneensa jotakin, joten hänen täytyi palata hakemaan se kellarista. Taas sama mies seisoi ikkunassa, vain vähän lähempänä. Tyttö oli jo palaamassa ylös, kun tajusi ettei kellarissa ole ikkunoita. Hän juoksi ylös ja lukitsi pikkusiskonsa vessaan turvaan. Sitten hän lähti takaisin kellariin, mutta mies ei ollut enää siellä ja hänen paikallaan oli vain peili. Tytön palatessa siskonsa luo, hän löysi hänet kuolleena vessan lattialla ja näki miehen peilissä.

Vierailija
145/284 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

donald trump

Vierailija
146/284 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihan kakka tarina jonka keksin vaa nopeesti:

Lähin esine minkä löysin oli moottorisaha jolla puolustauduin häntä vastaan, hän alkoi kävellä minua kohti. Aloin perääntyä joten kompastuin. Makasin selällään pelosta kankeana ja hän alkoi työntää moottorisahaa kohti kaulaani. Työnsin kaikin voimin sahaa poispäin, mutta hän oli vain monin kerroin vahvempi. Sitten aloin antaa jo periksi, joten tunsin, kuinka hän peitti suuni kädellään tukahduttaen huutoni ja tuntien, kuinka sahan terä hitaasti uppoaa kaulaani leikaten pääni irti.

Vierailija
147/284 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana :D

Vierailija
148/284 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän. Vanha keskustelu, mut kyl joku näit viel lukee? (ehkä.)

LUETTU KIRJASTA:

Tytön äiti pyysi tyttöä käymään kaupassa. Tyttö lähti kauppaan, ja päätti oikaista hautausmaan kautta. Paluu matkalla hän päätti oikaista taas. Kun tyttö käveli hautojen vieressä, vanha nainen tarttui häntä kädestä.

- Älä enää koskaan kävele täältä. Maalaan selkääsi ristin, jos näytät sen kellekkään, tapan sinut puukolla. Nainen sanoi ja maalasi ristin tytön selkään.

Kotona tyttö meni kylpyyn ja hänen isosiskonsa huomasi ristin ja kysyi:

- Mikä tuo risti on? Tyttö vastasi, ettei mikään.

Aamulla tytön äiti ja isosisko löysivät tytön makaamasta sängyssään, puukko iskettynä hänen selässään olevaan mustaa ristiin.

hups, pitkä8)

Vierailija
149/284 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän. Vanha keskustelu, mut kyl joku näit viel lukee? (ehkä.)

LUETTU KIRJASTA:

Tytön äiti pyysi tyttöä käymään kaupassa. Tyttö lähti kauppaan, ja päätti oikaista hautausmaan kautta. Paluu matkalla hän päätti oikaista taas. Kun tyttö käveli hautojen vieressä, vanha nainen tarttui häntä kädestä.

- Älä enää koskaan kävele täältä. Maalaan selkääsi ristin, jos näytät sen kellekkään, tapan sinut puukolla. Nainen sanoi ja maalasi ristin tytön selkään.

Kotona tyttö meni kylpyyn ja hänen isosiskonsa huomasi ristin ja kysyi:

- Mikä tuo risti on? Tyttö vastasi, ettei mikään.

Aamulla tytön äiti ja isosisko löysivät tytön makaamasta sängyssään, puukko iskettynä hänen selässään olevaan mustaa ristiin.

hups, pitkä8)

Vierailija
150/284 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tositarina joka sattui minulle.

Olin mennyt nukkumaan tosi myöhään koska, olin riehunut siskojeni kanssa. Kello oli jotain 1.56 kun huoneeni ovi avataan. Sisään astuu Elfi joka on siis englannin opettajani. Kysyn häneltä oletko sinä Elfi? Hän vastaa että, olen. Hän yrittää laittaa lamppuani päälle mutta, siitä ei tule valoa. Menen sänkyni alle laittamaan johdon seinään. Sitten valoa tuli. Hän sammuttaa valot ja avaa kaihtimet ja käskee katsoa ulos ikkunasta. Siellä oli lauma yksisarvisia. Kun yritin kysyä häneltä jotain hän oli jo lähtenyt. Seuraavana päivänä Elfi sanoi että eikö ollutin upeita. Sanon ai mitkä. Hän sanoo ne yksisarviset jotka oliva takapihallasi, minähän avasin ne kaihtimet että, voisit katsoa. Mistä tiedät että, näin juuri tuon unen. Hän sanoi koska se ei ollut unta. Tämä oli tosi outoa sillä miksi hän olisi tullut huoneeseni jos hän asuu ihan eri paikassa ja mikä selittää yksisarviset.

Vierailija
151/284 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron täsä ny sit mun unen

Eli oon yöllä jossain pimeellä kadulla. Sit sinne tulee kaks mun kaveria ja idk why melanie martinez. Sit me lauletaan siel melanien biisejä ja sit ne vaa häipyy. Mä jään yksin sinne kadulle. Sit mun takaa kuuluu semmonst pelottavaa musiikkia. Mä juoksen talon ovelle ja se musiikki kovenee. Mä hakkaan sitä ovea mut siit ei kuulu mitää. Se musiikki kovenee, kunnes mun iskä avaa sen oven ja mä juoksen sinne sisälle. Pakko myöntää, meinasin kuolla ku heräsin iha sydärissä!

Vierailija
152/284 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Vierailija
153/284 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorggeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sori mut haluun nukkuu

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

Vierailija
154/284 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja vaimo asuvat pitkän metsätaipaleen päässä kylästä. Heidän on määrä lähteä kylään asioille, mutta mies on sinä päivänä kovin poissaoleva ja huonovointinen, ja kieltäytyen lähtemästä jää kotiin lepäämään. Nainen päättää lähteä matkaan yksin, onhan täydenkuun aika ja kotimatka sujuisi illalla mukavasti kirkkaassa kuunvalossa.  Hoidettuaan kylässä asiansa nainen lähtee illansuussa kulkemaan tuttua kuun valaisemaa metsätaivalta kotiin päin. Äkkiä hän kuulee pimeästä metsästä rasahtelevat askeleet, kun jokin raskas olento lähestyy häntä kovaa vauhtia. Nainen jähmettyy paikalleen, kun luonnottoman suuri susi syöksyy metsästä hänen kimppuunsa. Nainen kaatuu maahan, mutta onnistuu nappaamaan käteensä tikarin, joka kantaa vyötäisillään. Hän sivaltaa sudelta oikean käpälän irti jolloin peto kavahtaa irti  ja pakenee tuskasta ulisten metsään. Nainen juoksee loppumatkan kotimökille ja huokaisee helpotuksesta nähdessään viimein kotimökin ääriviivojen siintävän edessään, mutta hämmästyy kun mökki vaikuttaa pimeältä ja tyhjältä. Hän avaa ulko-oven ja kuulee pimeästä mökistä tuskallista valitusta. Hän sytyttää lyhtyyn valon ja näkee miehensä tuskissaan käpertyneenä mökin lattialle, joka on oikean käden tyngästä vuotavan veren tahrima.

Vierailija
155/284 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin antama terveysdiagnoosi.

Vierailija
156/284 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänen valitaan Suomen presidentiksi.

Vierailija
157/284 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulu.

Vierailija
158/284 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen muistamani asia oli herätyskelloni, joka soi tasan kello 12.07 ennen kuin hän työnsi pitkät terävät kyntensä rintani läpi. Istuin suorana kuin kynttilä, helpottuneena siitä, että se oli vain uni, mutta kun kelloni näytti kuutta yli kahtatoista, kuulin kuinka komeron ovet narisivat auki.

Vierailija
159/284 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin soi. Te-toimisto soittaa, kolme kuukautta on kulunut.

Vierailija
160/284 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin jääkaapin oven ja siellä ei ollut ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi