Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa lyhyitä kauhutarinoita!

Vierailija
26.03.2015 |

Muutaman lauseen mittaisia. Kopioin tämän jostain:

Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusia, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."

Kommentit (284)

Vierailija
101/284 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-luokan grillimakkara loppui kaupoista ennen juhannusta.

Vierailija
102/284 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopari osti mökin metsän keskeltä. Kun he saapuivat mökille oli jo myöhä ilta. He menivät iltapesun jälkeen nukkumaan. Yöllä nainen heräsi ja meni vessaan. Hän näki karmean taulun siinä oli mies mikä oli hirtetty puuhun. Aamulla kun hän heräsi talun siasta siinä omi ikkuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/284 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluu kuolla tänäyönä.. Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

Vierailija
104/284 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sori mut haluun nukkuu

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

Vierailija
105/284 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyttäreni piirtää jokaisen perhekuvaan aina ison ja tumman miehen, joka seisoo meidän kaikkien takana. Kukaan meistä ei tiedä, kuka hän on, eikä edes tyttäreni osaa asiaa selittää."

Äiskän salarakas? Tytär ei osaa selittää, eikä äiti halua selittää.

Vierailija
106/284 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt opiskelemaan. Olen 25-vuotias.

Vierailija
107/284 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”

Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan

Vierailija
108/284 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään miehen puhelimessa on kuva siitä kun hän nukkuu. Hän asuu yksin.

Vierailija
109/284 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus palaa suurimmaksi puolueeksi.

Vierailija
110/284 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sori mut haluun nukkuu

Vierailija
111/284 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olin peittelemässä poikaani kunnes hän kysyi "oletko koskaan murhannut ketään" ja vastasin "en". seuraavana päivänä poikani tuli kysymään "oletko murhannut isäni"  ja poika osoitti maassa olevaa miehen ruumista. kun poikani meni sänkyyn ja jostain syystä ja menin katsomaan häntä, huomasin että hän oli murhattu ja kuulin kun tuuli sanoi "valehtelit minulle"

"olin ajamassa autolla kunnes huomasin liftarin ja otin hänet kyytiin, kun pääsin hänen talolle hän oli kadonnut ja huomasin lapun jossa luki "olisit voinut jättää minut hautausmaalle" ja sen jälkeen selkääni sattui ja huomasin veren joka tuli selästäni ja kuolin"

Vierailija
112/284 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttö kielletään

Vierailija
113/284 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilas havahtui siihen että häntä oltiin viemässä sairaalan ruumishuoneelle. Potilas kysyi hoitajalta, mihin te minua oikein viette? Hoitaja vastasi: Sinne mihin lääkäri käskee.

Vierailija
114/284 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kylmissäni alaikäisenä vieraitten asunnossa vessassa alastomana. Siihen kurkisti nainen sen miehen aviovaimo, joka oli saapunut kottin. Mies oli sanonut olevansa erossa, kutsui itse minut heille ja juotti jotain alkoholia. Sillloin minulla oli vielä vaatteet kun hän tarjosi viinaa. Nyt ei. Nainen soitti poliisit, minut vietiin putkaan, jouduin taas riisuutumaan poliisien katsellessa. Olin yön putkassa huusin rajusti äitiä koko yön. Pääsin pois ja seuraavana päivänä me in kirjakauppaan , siellä oli nainen töissä joka sanoi " Mehän kato tiedetään kaikki asiat".

Tämä on tositarina, kukaan ei varmasti uskoisi jos kertoisin , näin tämä meni. Kaikki syyttivät minua, vaikka mies itse kutsuin minut heille, se olisi näkynyt operaattoriltakin, kukaan ei auttanut kukaan ei välittänyt.

Vierailija
115/284 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin kylmissäni alaikäisenä vieraitten asunnossa vessassa alastomana. Siihen kurkisti nainen sen miehen aviovaimo, joka oli saapunut kottin. Mies oli sanonut olevansa erossa, kutsui itse minut heille ja juotti jotain alkoholia. Sillloin minulla oli vielä vaatteet kun hän tarjosi viinaa. Nyt ei. Nainen soitti poliisit, minut vietiin putkaan, jouduin taas riisuutumaan poliisien katsellessa. Olin yön putkassa huusin rajusti äitiä koko yön. Pääsin pois ja seuraavana päivänä me in kirjakauppaan , siellä oli nainen töissä joka sanoi " Mehän kato tiedetään kaikki asiat".

Tämä on tositarina, kukaan ei varmasti uskoisi jos kertoisin , näin tämä meni. Kaikki syyttivät minua, vaikka mies itse kutsuin minut heille, se olisi näkynyt operaattoriltakin, kukaan ei auttanut kukaan ei välittänyt.

Ja olen monesti miettinyt miten se mies oli riisunut minut oikein alasti ja muistan vain että hän uhkasi paloitella minut ja vetää palat vessanpytystä alas, muuten on ihan pimennossa raiskasiko hän tai muuta. Todellinen kauhujen yö. Miksi poliisit eivät tutkineet minua tai muuta?

Vierailija
116/284 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja “Toma sota balcu”

Vierailija
117/284 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sori mut haluun nukkuu

Vierailija
118/284 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello kaksitoista kilahtaa...

Veitsi vilahtaa...

Kurkku katkeaa...

Alakerrasta kuuluu...

Iiiiiisiiiiiii tee mullekkin kurkkuvoileipä

Vierailija
119/284 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavia nukkeja

Vierailija
120/284 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ton balcu-jutun toistajat ette ole ilmeisesti lukeneet alkuperäistä. Sen mukaan sen toistajat kuolevat 5vrk sisällä lähetä-napin painamisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi