Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa lyhyitä kauhutarinoita!

Vierailija
26.03.2015 |

Muutaman lauseen mittaisia. Kopioin tämän jostain:

Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusia, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."

Kommentit (284)

Vierailija
61/284 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna on maanantai.

Vierailija
62/284 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi kutsuu sinua yläkerrasta, olet portaikossa kun äitisi huudahtaakin alakerrasta " minäkin kuulin sen, älä mene!"

Kun seisot siinä portaiden puolessa välissä jähmettyneenä , saat tekstiviestin.. lähettäjä äiti ja viesti kuuluu

" menee myöhään. Tilaa pitsaa, nähdään myöhemmin rakas! "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/284 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei tällaisia voi lukea kun on pimeä ja yksin kotona 😔

Vierailija
64/284 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö oli palkattu taloon lastenvahdiksi. Hänen tullessaan olivat jo lapset nukkumassa. Hän kävi jonkin ajan välein tarkistamassa että lapsilla on kaikki kunnossa. Naista karmi eräs pellepatsas, se oli luonnollisen kokoinen. Hän kävi hakemassa vettä, ja olisi voinut vannoa patsaan liikkuneen. Tyttö meni eri huoneeseen pellen kanssa. Hän päätti taas käydä lasten huoneessa. Hän katsoi vähän ensin että onko jommalla kummalla tullut nenästä verta, vai mitä punaista sängyssä on... Sitten hän tajusi että lapset on puukotettu. Hän jkääntyi ympäri, aiheenaan juosta ulos lähimpään taloon, mutta hänen edessään seisoi pellepatsas... Verinen puukko kädessä.

ihan huippupelottavasta leffasta nimeltä Amusement

Vierailija
65/284 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni anelee joka yö, että tulisin hänen viereensä. Olen hyvin väsynyt, mutta minun pitää taas kerran käydä hänen haudallaan selittämässä etten voi.

Vierailija
66/284 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi hengittää. En näe mitään, on kylmä ja ahdasta. Kuulen vain oman hengitykseni.

En tiennyt tämän tuntuvan näin yksinäiseltä.

Olisi pitänyt valita polttohautaus.

Vierailija
67/284 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran yksi ihminen hän asui yksin talossa ilalla hän meni nukkumaan ja heräsi hautausmaalta hän juoksi kotiin mutta..... kodissa oli vanha mummo joka sanoi aha olet palanut mutta se olikin unta aamulla mies hengästyija sanoi huh se oli vaan unta.Mies meni kävelylle ja hän näki sen saman mummon kadulla hautausmaalla ja pelästyi ja juoksi kotiin nopeasti MUTTA kodissa oli se sama mummo joka oli kadulla ja unessa mies sanoi päästä minut mummo sanoi okei YHDELLA EHDOLLA JOS VIET TAMAN KYNTTILAN HAUTAUSMAALLE ja mies vei sen ja mummo seurasi mutta kun hän oli vienyt kynttilan niin silloin tapahtui jotain uskomatonta mailma räjähti ja kaikki kuolivat PAITSI mummo ja se yksi mies ja mailmassa oli vain mies ja mummmo JA yksi Lepakko mutta kaikki kuolivat tuli mailman loppu mies ja mummo ja lepakko menivät taivaaseen MUTTA TAIVAASSA EI OLUUT ketään muita MUTTA mies heräsi aamulla ja sanoi ettta HUH onneksi se oli unta mies katsoi että kaiki oli hyvin ja meni kaverinsa luo ja hän meni kotiin ja näki mummon ja lepakon ja mummo sanoi se ei ollut unta olin kokoajan sinun vieressäsi.

Vierailija
68/284 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tyttö nimeltään Riia oli yksin kotona ja kuuli ullakolta ääniä.Riia ei voinut vastustaa kiusausta vaan meni ullakolle katsomaan onko siellä ketään.Siellä ei näkynyt ketään mutta ikkunassa hän näki kasvot jonka silmät olivat punaiset.Myöhemmin hänen vanhempansa löysi hänet kuolleena ullakolta.

Joo toi oli mun ite keksimä mut tää on mun uni:Oli ilta ja mun mummi oli meillä.Näin sit tietokonehuoneen ikkunasta keltasen pakettiauton missä oli kaks pellee.Ne katto ikkunasta meille ja mä sanoin mun mummille et piiloon ja menin itekkin.Sit oliki aamu jo siinä unessa ja kävelin käytävää pitkin.Siinä käytävän päässä on mun huone niin siellä on ikkuna mistä näkee selatteseen puistoon.Ei siis mihinkään leikkipuistoon.Ne samat pellet katto siektä puista mua kohti menin heti piiloon.Sit heräsin.Mun mummi oli ollu sitä yötä edeltävänä iltana meillä

Vierailija
69/284 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkit kädet

Tyttön vanhemmat olivat lähteneet kauppaan ja antaneet tytölle luvan katsoa tv:stä mitä hän vain haluaa. Tyttö selaili kanavia kunnes löysi ohjelman nimeltä "pinkit kädet" ohjelman alussa varoitettiin ettei ohjelmaa soveltuisi katsoa yksin. Tyttö ei siitä välittänyt vaan jatkoi ohjelman katsomista ja tv:stä kuului "pinkit kädet pinkit kädet ovat kadullasi" ruudussa näkyi tytön kadun kuva ja tyttö ajatteli että tämä oli vain sattumalta otettu heidän kadulta. Laulu jatkui "pinkit kädet pänkit kädet ovat piha portillasi". Ruudussa näkyi heidän portin kuva ja tyttö ajatteli että tämä on vain jotain surkeaa pilaa mutta jatkoi katselua. Laulu jatkuu "pinkit kädet pinkit kädet ovat piha polullasi". Ruudussa näkyi heidän piha polun kuva ja tyttö katsoi ulos eikä nähnyt ketään joten hän ajatteli että kuva oli otettu ajat sitten kunnes huomasi ruudussa hänet itsensä. Laulu jatkuu "pinkit kädet pinkit kädet ovat ovellasi". Tyttö kuullee kuinka ulko ovi avautuu hitaasti ja paiskahtaa sitten kiinni. Tyttö pelästyy niin että sammuttaa tv:n ja juoksee ylä kertaan ja juoksee puhelimensa kannssa huoneeseensa ja laittaa oven kiinni ja menee nopeasti peiton alle. Tyttö näppäilee äitinsä numeron ja soittaa mutta puhelimesta kuuluu "pinkit kädet pinkit kädet ovat portaissasi". Tyttö yrittää sammuttaa puhelinta mutta laulu ei lopu. Tyttö heittää puhelimen maahan ja laulu jatkuu "pinkit kädet pinkit kädet ovat ovellasi". Huoneen ovi avautuu hitaasti ja jää auki "pinkit kädet pinkit kädet ovat luonasi". Tytön vanhemmat palaavat kaupasta ja huomaavat pinkkejä maali tahroja jotka johtavat tytön huoneeseen sängyn viereen. Tytön vanhemmat nostavat peiton ja löytävät tytön kuolleena.

Vierailija
70/284 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni anelee joka yö, että tulisin hänen viereensä. Olen hyvin väsynyt, mutta minun pitää taas kerran käydä hänen haudallaan selittämässä etten voi.

Hyi, kylmää lukea näitä vaikka olenkin jalat maassa tyyppiä oleva mies.

Vierailija
71/284 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tyttö nousi yö vuoroon olevaan junaan. Hän istui tämän naisen vastapäätä, kuka istui kahden miehen välillä. Hän ei juurikaan välittänyt heistä, paitsi se että se nainen näytti tuijottavan tyttöä. Mutta hän ei ollut varma siitä, koska naisella oli huppu pään päällä. 

Kun juna saapui seuraavalle asemalle, pysäkiltä nousi eräs mies joka tuli istumaan tytön viereen. noin viiden minuutin kuluessa, vieressä oleva mies kuiskasi tytölle  '' Nouse seuraavalla pysäkillä kanssani. On tärkeää, että luotat minuun''. Niin seuraavalla pysäkillä tyttö nousi miehen kanssa ja katsoi kuinka juna lähti kiihdyttämään asemalta.

Mies kääntyi tyttöä kohti ja sanoi  ''Luojan kiitos, Olen lääkäri ja nainen, joka istui niiden kahden miehen välissä, Oli kuollut,  ne miehet pitivät hänet pystyssä'' 

Vierailija
72/284 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin tämmösen tarinan :

..

Olipa kerran tyttö jolla oli tapana mennä kaupunkiin junalla, ystäviään tapaamaan. Mutta eräänä päivänä tapahtui jotain kauheaa..

.

Aurinko paistoi. Linnut lauloivat. Kesä oli alkanut!

-Voisi alkaa pitää kesä päivä kirjaa. *Otan tyhjän vihkoni esille ja kuulakörki kynän. * Mikähän päivä tänään on.. *Otan puhelimeni taskusta ja vilkaisen päivämäärää.* 6.6. *Ohitseni kulki poika joka kysyi minulta* Oletko Maria? *Hämmästyneenä katson poikaa ja vastaan* Olen, mistä tiedät nimeni? -Aijaa joku hyppää sanoi että minun pitää tehdä juttu sinulle kun juna tulee. *Katson poikaa joka vääntelee naamaa ja purskahtaa itkuun kun juna tulee* ANTEEKSI! *Poika tönäisee minua ja kaadun raiteille. En ehdi alta pois. Pian olenkin kuollut *

.

Joka vuosi tämä tyttö palaa juna-asemalle 6.6. Ja tönäisee jonkun pojan raiteille kostoksi. Monet ihmiset miettivät tapahtumaa mutta kukaan ei saa sitä selville. VARO, JOS OLET POIKA ÄLÄ LIIKU YKSIN JUNA-ASEMALLA! MUUTEN TAPAHTUU JOTAIN KAUHEETA!

Vierailija
73/284 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiini saapuu usein kirjeitä pojalleni, joka on kuollut vuosia sitten. En tiedä lähettäjän yhteystietoja, joten en ole voinut kertoa hänelle poikani kuolemasta. Kirjeet ovat joskus omituisia. Esimerkiksi viimeisin kirje alkoi: "Kiitos kirjeestäsi. Kiva kuulla, että sinulle kuuluu hyvää."

Vierailija
74/284 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni oli kuolemansairas, sovimme hänen kanssaan, että jos hän pystyisi kuolemansa jälkeen antamaan minulle jonkinlaisen merkin, hänen pitäisi tehdä se. Kun hän kuoli, odotin merkkiä. Mitään ei kuulunut. Mieheni hautajaisissakaan ei tapahtunut mitään. Otin hautajaisista kuvia, mutta en nähnyt niissäkään merkkejä miehestäni. Siskoni kuitenkin lähetti minulle yhden ottamansa kuvan. Siinä olin minä hautajaisissa asettamassa kukkia mieheni arkulle. Vieressäni kuvassa seisoi mieheni. Ja hän näytti kauhistuneelta.

Vierailija
75/284 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko heräsi aamulla ja huomasi, että hänen yöpöydällään oli kuppi kahvia ja viesti: Rakastan sinua. Jaakko asui yksin, koska hänen vaimonsa oli kuollut neljä vuotta aikaisemmin.☕

Vierailija
76/284 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs olis toinen tarina multa. Tyttäreni sairasti parantumatonta syöpää ja hänellä oli vain pari

kuukautta elinaikaa. Hän kirjoitti kirjeen minulle ja sanoi, että avaa tämä, kun tulet kotiin hautajaisistani. Hän kuoli puolentoista kuukauden jälkeen vain 9~vuotiaana. Kun tulin hänen hautajaisistaan kotiin ja otin kirjeen käteeni, ja avasin sen. Siinä luki: Katso taaksesi. Katsoin taakseni ja siellä hän oli. Kauniina ja viattoman näköisenä hän kohotti kätensä ja lähetti minulle ilmasuukon. Sitten hän katosi.

Vierailija
77/284 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nopee ja kopioitu tarina

Olipa kerran mies joka veteli Liitutaulukko

kynsillä

Vierailija
78/284 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä video, jossa lapsi tasapainoilee pinnasängyn reunalla:

Vierailija
79/284 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkallo!

Vierailija
80/284 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yks päivä siskon kanssa pyöräilemässä. Me mentiin yhen talon ohi. Siinä talossa asuu vanha nainen. Nainen oli juuri pihalla istumassa, ja kun ajettiin ohi se huusi meille. Tytöt viekää kotiin terveisiä että tulen käymään joku päivä. Olin sitten pari päivää myöhemmin kaverin kanssa meillä, ja katsottiin elokuvaa. Äiti soitti ja käski meidän mennä nukkumaan. Tehtiin peti olkkarin lattialle ja mentiin siihen. Kaverini oli vielä kännykällä ja yhtäkkiä se näytti mulle jonkun ilmotuksen. Se oli kuolin ilmotus siitä mummosta...Se oli kuollu jo kuukausi aikasemmin ku me nähtiin se...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän