Tylsää työttömänä
Kommentit (21)
Tylsää on jos on mm:
- työtön
- ruma
- vanha
- varaton
- sairaalloinen
- lihava
Mene kirjastoon ja aloita lukeminen.
Käy vaikka virossa tai latviassa. Sieltä saa nättiä naista.
Mulla on tällä viikolla yksi vapaapäivä näin työttömänä eli päivä ettei ole mitään ohjelmaa. Ei tässä ehdi tylsistyä. Se on varmaan siivouspäivä sit se.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei loppu kirjat ainakaan kesken
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut jo 8 vuotta 10 tuntia päivässä, en jaksa enää.
Mitä jos menisit töihin? Yli 10.000 paikkaa auki työmarkkinatorilla, mutta laiska ei mene töihin?
Mulla ei oo tylsää työttömänä. Viihdytän itseäni päivän ensimmäisen kahvikupin aikaan katselemalla ikkunasta väsyneitä persuja jotka raahautuu iltapäivällä paskaduuneistansa ankeaan elämäänsä. Säälittävää porukkaa mutta en sääli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit töihin? Yli 10.000 paikkaa auki työmarkkinatorilla, mutta laiska ei mene töihin?
Ime ittees luuseri.
Aloita joku haastava ja palkitseva harrastus. Tyyliin kirjailtu pöytäliina. Ideana on, että sen parissa viettää aikaa joka päivä, ja vähitellen tulee valmista. Voi olla myös iso palapeli. Keskittyminen ja hitaus on hyväksi, kun kännykät suoltaa nopeaa viihtymistä.
Voit kysyä työvoimakoulutusta tai pyytää päästä työkokeiluun tai työharjoitteluun? Monet firmat ottaa mieluusti. Työkokeilussa saisit nopeasti 8 tuntia kulumaan.
Työkokeilussa saa mielekästä tekemistä päivään, siitä saa myös hyvää kokemusta, ja kenties "sitä jalkaa sinne oven väliin"!
Miksi et tee huviksesi sitä hommaa, jota ajattelit tehdä työksesi? Oletan siis, että se työ olisi sinusta niin mukavaa ajanvietettä. Ei muuta kuin tekemään.
Tee puutöitä. Pelaa gta:ta, sijoita kryptoihin. Mene ulos kuvaamaan talvea. Osallistu kansalaisopiston askartelukerhoon.
Hakeudu opiskelemaan jotain lyhyttä kurssia.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää on jos on mm:
- työtön
- ruma
- vanha
- varaton
- sairaalloinen
- lihava
Minä olen kaikkea tuota ja päivät niin täynnä tekemistä ettei puoliakaan ehdi tekemään mitä haluaisi. Kauheaa jos pääsisi töihin. Missä välissä ehtisin harrastaa kaikkea tätä mitä nyt teen. No ei ole pelkoa kun ikä alkaa kutosella ja sairaudet aiheuttaa kipuja.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen lopeta lukeminen ja tule kirjastosta ulos.
Riippuu ihan, miten kunnianhimoinen olet. Itse ainakin kehittelisin jonkun harrastuksen, jossa voi kehittyä aina paremmaksi. Mikään ei ole motivoivampaa elämässä kuin kehittyä ja päästä eteenpäin rakastamassaan harrastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo tylsää työttömänä. Viihdytän itseäni päivän ensimmäisen kahvikupin aikaan katselemalla ikkunasta väsyneitä persuja jotka raahautuu iltapäivällä paskaduuneistansa ankeaan elämäänsä. Säälittävää porukkaa mutta en sääli.
Olen eri mieltä siitä kummalla puolella ikkunaa se ankea elämä on. Tullet asian joskus itsekin ymmärtämään.
On tylsää. Työpaikka olis kiva.