Kertokaa lyhyitä kauhutarinoita!
Muutaman lauseen mittaisia. Kopioin tämän jostain:
Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusia, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."
Kommentit (284)
Kuulin tän mun opettajalta luetun ymmärtämisessä viime vuonna 😂😂 ei omasta mielestä edes pelottava mutta kuulemma laji oli kauhu...
Jotenkin näin se meni:
Oletko koskaan miettinyt mistä lumi tulee? Vanhat ihmiset kertovat, että kerran talvi suuttui kesälle siitä, että kesällä ihmisillä on hauskempaa ja lämpimämpää kuin talvella. Talvi vaati, että kesä antaa hänelle yhden kesällä syntyneen ihmisen, joka toisi talvelle energiaa, jonka avulla talvi voisi lähettää kunnolla lunta maahan. Kesä ei halunnut sotaa, joten suostui ideaan. Joka vuosi kesällä heränneelle ihmiselle tulee pakollinen tarve lähteä keskellä yötä ulos. Silloin tuo ei kuule mitään, ei tunne mitään, eikä ihmisellä ole mahdollisuutta päästä pois. Talvi ohjaa ihmisen läheiseen metsään, ja muuttaa tuon lumipyryksi. Jäljelle jäävät vain jäljet, jotka loppuvat kuin seinään. Tämän takia talvella kadonneita ei yleensä löydetä, sillä ne ovat jääneet talven uhreiksi. Jos olet kesällä syntynyt ihminen, varaudu siihen, että jonain talvisena yönä heräät, ja saat pakottavan tarpeen lähteä ulos.
Katsoin peiliin. Näin siellä itseni lisäksi siskoni. Käännyin katsomaan häntä. Sitten muistin hänen kuolleen vuosia sitten. Kuka sitten seisoo edessäni virne naamalla.
Olin juuri ostanut lapselleni uuden nuken. Näin lapseni käittiössä heiluttelemassa uutta nukkeaan. Avasin televesion. Käännyin katsomaan lastani joka olikin suoraan edessäni. Hän oli veressä nukke kädessään. Hän hoki koko automatkan sairaalaan nuken käskeneen hänen tappaa itsensä. Kaiken jälkeen ajaessamme kotiin lapseni oli kunnossa. Etsin nukkea. En läytänyt sitä mistään. Mennessäni nukkumaan näin nuken sängyssäni.
En ole koskaan pitänyt askeleiden kuulumisesta ja maiskuttelusta. Ehkä kamalampaa on kuulla kumpikin lähestyvän huonettasi asuessasi yksin.
Olin hyvin surullinen saadessani uutisen koirani kuolemasta. Mutta olen hämilläni. Kuka sitten oli nuollut juuri äsken kättäni pöydän alta.
Kerran kävellessäni kouluun näin neljä kuusi miestä hauta-arkkua kantaen. Sanoin heille surun valitukset. He avasivat kannen. Olen kai maailman ensimmäinen ihminen joka näkee itsensä haudassa.
Rakastan kaikkia perheessäni. En silti tajua miksi heidän pitää tuijottaa minua huoneeni ovelta klo 3aamulla.
Istuin kerran autossani. Lapseni istuivat takapenkillä. Kuulin tyttäreni käskevän veljensä lopettavan. Käännyin katsomaan ja muistinkin olevani yksin
Vanhan kartanon juurella kasvaa kukkia jotka ovat hyvin kauniita. Ystäväni käski minut kerran hakemaan niitä. Eivät ne ollutkaan niin kauniita sen jälkeen kun huomasin niissä olevat pelokkaat kasvot.
Veljeni käski minut kerran piiloon. Milloinkohan hän päästää minut arkusta pois. On kulunut jo 7 vuotta.
Joo vanha keskustelu tiiän mut oli pakko
Mikä kauhutarina tuokin on??! Ei pahalla!!!
Olipa kerran pohjoinen hyvinvointivaltio, joka oli rakennettu kovalla työllä ja jopa verellä.
Sitten tuli Sanna ja Maria, eikä ole enää.
Olin viikko sitten vahtimassa äidin ystävän lapsia, kun kuului pamahdus, kysyin lapsilta että mikä tuo ääni oli? Mutta toinen lapsista sanoi "älä huoli Siiri vain ampui itsensä ei hän enää meille pahaa tee" tuo oli jo tarpeeksi pelottavaa siihen että hyppäsin ikkunasta ulos, ja sain äitin raivot :D
Onneks ees jotkut osaa kirjoittaa ei pahalla. Oon 9v
Kärsimys jalostaa. Ja mummi onkin sitten seuraavana...
Tää on tapahtunut mulle ja mun kaverille (PS.yås on kaks tarinaa) Siis myös n kaveri oli meillä me oltii pihalla nii me kuultiin ei normi ihmisen yskintää ja sit toinen:mä olin mun huoneessa mun huoneen ovi oli kiinni olin yksin kotona sit mun isomumman ääni kuulu mun oven takaa sit olin sille mä keskitys koulutehtäviin voisitko olla hiljaa sit tajusin et mun iso mumma on kuollut.
Oli aamu. oli perhe. oli kinkkuvoi leipä.isä söi sen APUAA!!!!!!!!!!!!
Olipa kerran, jossain keskellä mustaa metsää, todella aavemaisen näköinen parantola, jossa työskenteli psykoottinen nainen, joka leikkasi lampaiden kyljekset irti.
olipa kerran tyttö joka asui vanhempiensa kanssa tampereella. Hänen vanhempansa lähtivät syömään ravintolaan. Tyttö meni elokuva vuokraamoon. Hän katsoi ensin lapsenpuolen elokuvat totesi että oli liian vanha lasten elokuville ja meni 18ikärajan hyllyille. Hän näki siellä täysin punaisen cd kansion ja katsoi sisään. Levy oli sisällä vaikka levy olisi pitänyt saada vasta kassalta. Hän työnsi levyn taskuunsa ja lähti kotiinsa. Hän laittoi cd cd-laitteeseen ja alkoi katsoa. Tvstä alkoi kuulumaan outoa musiikkia ja sen jälkeen rauhallista puhetta joka kuului näin: Pinkit kädet löytävät maanosan, pinkit kädet löytävät kaupungin, pinkit kädet löytävät kadun, pinkit kädet löytävät talon. Tyttöä alkoi pelottamaan sillä ovelta kuului askelia. hän meni huoneeseensa ja oman sängynsä peiton alle. Hänen päänsä hoilasi:pinkit kädet etsivät uhria, pinkit kädet löytävät huoneen, pinkit kädet löytävät kaulan. kun äiti ja isä tuli kotiin he löysivät hänet huoneessaan kuristettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja “Toma sota balcu”
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.
Olipa kerran pipsa possu jonka elämä loppu paitinpannulle
Olipa kerran yks tyyppi se katto peiliin ja sitten se peili meni rikki sitten se tyyppi kääntyi taaksepäin ja sitten siinä oli sen äiti, -eihän kukaan tuota naamaa voi katsoa! Huudahti äiti
Olipa kerran juntti ukkeli. Hänen piti saada akkeli. Hän saikin akkelin. Lopulta huomasi, että ei hän muuta olisi saanutkaan.