Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vit*n anoppi! Muistutti mua että mieheni tekee

Vierailija
25.03.2015 |

Kotitöitä paljon enemmän kuin moni mies.

Siis voi herranjumala että vituttaa. Anoppi tuli yöksi "auttamaan " pitkästä aikaa lasten kanssa, kun mies työmatkalla. Kyllä vituttaa kun erehdyin sanomaan että miehellä uuden firman myötä on ollut vähemmän aikaa perheelle. Anoppi sitten siihen että mieheni tekee kyllä paljon kotitöitä verrattuna moneen mieheen

Anoppi käy meillä 4x vuodessa ja luulee tietävänsä meidän kotityöjaon. Siis todellisuudessa minä teen 90% kotitöistä ja mies käy välillä kaupassa. Herään 5-7 kertaa yössä imettämään vauvaamme ja hoidan isompia lapsia kotona. Mies tekee yhden ruuan viikossa korkeintaan, eikä siivoa koskaan. En kuitenkaan viitsi mollata miestäni anopille, tyydyin sanomaan että jos mies ei osallistu niin ison perheen pyöritys aika mahdotonta. Tekis mieli mennä kuristamaan tuo anoppi, muuten meni ihan hyvin mutta tää kommentti pilas ihan kaiken. Mieheni on oikeasti aika itsekäs eikä todellakaan mikään kotitöiden tekijä! Ja pointti ei ole siis miehessä vaan anoppi kuvittelee ja kehtaa sanoa tuollaista mulle joka hoidan yksin suurimman osan viikosta perhettä!!!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:49"]

On anopissa hyviäkin asioita mutta tuo vaan oli todella paskasti sanottu ja näin väsyneenä vituttaa aivan todella paljon. Hänellä oli oikein omahyväinen ilme kun sanoi tuon. Ap

[/quote]

ja sinä olet ihan vitun täydellinen? mites ne kotityöt jakaantuu? tulot?
[/quote]

Mulla on vakituinen työpaikka ja töissä ollessa samat tulot suunnilleen kuin miehellä. Tällä hetkellä hoidan miehen kyrvän siemenestä idänneitä olioita. Ap

Vierailija
42/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:49"]

On anopissa hyviäkin asioita mutta tuo vaan oli todella paskasti sanottu ja näin väsyneenä vituttaa aivan todella paljon. Hänellä oli oikein omahyväinen ilme kun sanoi tuon. Ap

[/quote]

vittu vittu vittu. kunnon wt-horo. muista että säkin olet joku päivä se vitun vittumainen vitun anoppi. ehkä.

[/quote]

Haha :D musta ei ikinä tule noin paskaa anoppia. Olen sen verran fiksu etten kehuskele asioilla joista en tiedä hevonvittuakaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:49"]

[/quote]

vittu vittu vittu. kunnon wt-horo. muista että säkin olet joku päivä se vitun vittumainen vitun anoppi. ehkä.

[/quote] Joku sekopää taas linjoilla:( En ole ap, mutta olet typerä, kun alat ventovierasta haukkua. Loppuiko sulta kaljat?

Vierailija
44/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille vaan suoraan, ihan nätisti, mutta niin että ymmärtää! Ja pyhä vulva -ääliö voisi mennä jonnekin kuuseen, kiitos.

Vierailija
45/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oot siis pelkkä vittu? vituttaako vittua olla noin vitun tyhmä? voi  vittu mikä vittu."

Iltalääkkeiden aika.

Vierailija
46/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen anoppi. Aina muisti olla kehumassa, kuinka mahtava ja ihana isä ja puoliso ja ihminen poikansa on, vaikka oli narkomaani-juoppo-mielenterveysongelmainen rikollinen. Hänen poikansa on niin hyvä ja ihana ihminen (pahoinpitelijä). Ja se auttaa niiden lasten kanssa (valokuvassa piti lasta sylissä) ja kotitöissä ym. Itse heräsin pahimmillaan kymmenen kertaa yössä imettämään vauvaa, jonka koliikki-itkua olin ensin kuunnellut koko illan. Mutta kun hänen poikansa, hänen poikansa! (Se, joka ei melkein ikinä ollut kotona, ja silloinkin kun oli, teki mitä halusi.) Sama poika ei edes rahaa antanut sen huushollin pyörittämiseen, vaan kelan tuilla piti mun elellä... Vuoden isä ja anoppi!

Vierailija
47/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi teki väärin, kun väitti asioita todeksi vaikka ne eivät olleetkaan. Anoppi ei kuitenkaan tarkoittanut loukata sinua tai kettuilla vaan halusi ylpeästi uskoa kaikkea hyvää pojastaan ja puolustella poikaansa.

Vierailija
48/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väsynyt ja ärsyyntynyt anoppiisi. Miehesi tekee liikaa töitä ja koet olevasti liikaa vastuussa. Anoppi ihailee ja puolustaa poikaansa. Hän uskoo, että poikansa on oppinut kotityöt lapsuudenkodissaan hänen opettamanaan, ja nostaa vähän omaakin häntäänsä. Nyt annat anopin juttujen vain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Teillä on kuitenkin yksi yhteinenkin tekijä: tykkäätte miehestäsi! Ja anoppisi tuli kuitenkin auttelemaan. Nauti siitä, että sinulla on apua, kaikilla ei ole tällaistakaan mahdollisuutta, oma anoppini ei tullut koskaan kuin vähän kyläilemään. Kaikki joskus möläyttävät jotain vähän outoa, älä takerru pikkuseikkoihin! Sinä tiedät, miten asia oikeasti on, ja hän ei, mutta älä välitä!

Vierailija
49/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:03"]

Mulla oli samanlainen anoppi. Aina muisti olla kehumassa, kuinka mahtava ja ihana isä ja puoliso ja ihminen poikansa on, vaikka oli narkomaani-juoppo-mielenterveysongelmainen rikollinen. Hänen poikansa on niin hyvä ja ihana ihminen (pahoinpitelijä). Ja se auttaa niiden lasten kanssa (valokuvassa piti lasta sylissä) ja kotitöissä ym. Itse heräsin pahimmillaan kymmenen kertaa yössä imettämään vauvaa, jonka koliikki-itkua olin ensin kuunnellut koko illan. Mutta kun hänen poikansa, hänen poikansa! (Se, joka ei melkein ikinä ollut kotona, ja silloinkin kun oli, teki mitä halusi.) Sama poika ei edes rahaa antanut sen huushollin pyörittämiseen, vaan kelan tuilla piti mun elellä... Vuoden isä ja anoppi!

[/quote]

itse valitsit lapsesi isän. itse olet se ongelman suurin lähde. pakko oli raskautua?

naisilla ei ole itsellään vastuuta asiassa?

[/quote]

Niinpä. Mistä mä olisin tietänyt, että se on rikollinen tai mielenterveysongelmainen? Kaikki pitivät visusti suunsa kiinni näistä asioista ja niin oltiin hienoa ja fiksua ja onnellista perhettä. Tai, että siitä kuoriutuu narkkari-alkoholisti? Tai että sen äiti on seko, vaikka vaikutti ensin normaalilta? Tai että se ei lapsen synnyttyä olekaan kiinnostunut siitä?

Vierailija
50/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:40"]Varmaan raivostuttaa, mutta tiedätkö luulen että anoppisi ajattelee näin: "Minä olen äitinä kasvattanut osallistuvan pojan."

Mulla on samanlainen mies kuin sulla, tosin ei tarjoa puuroa kerran viikkoon lapsille. Tämän äiti ei ole enää elossa kommentoimassa, mutta muutamilta tutuilta olen kuullut että heidän anoppinsa on saattanut sanoa itsestään ylpeänä, että "meilläpä on pojat pienestä asti opetettu tekemään kotitöitä" vaikka totuus on että aina on passattu ja sama meininki on aikuisiälläkin. Uskoisin että minunkin anoppini olisi voinut sanoa niin, ihan sen perusteella että useakin ihminen on todistanut että minun mies lapsena oli tunnollinen tekemään hänelle osoitettuja kotitöitä.

Anoppisi ei siis välttämättä ajattele että on nähnyt teidän arjen työnjaon, vaan ajattelee asiaa pelkästään niin miten hänen näkökulmastaan asia on heidän perheessään (johon se sinun miehesi kuuluu poikana), ei mitään tekemistä tämän päivän totuuden kanssa. Ja saattaapi olla että anopin nuoruudessa miehet tosiaan ei tehneet yhtään mitään kotona, niin hänen mielestään edes vähän on enemmän kuin mitä suurin osa tekee.

Yritä antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tai sitten jos tosissasi haluat selvittää asiaa anopin kanssa, niin kysy vilpittömästi tarkentavia kysymyksiä, että niin mitä tarkoitat tuolla. Ja voit tuoda oman näkökulmasi esille sillä tavalla, että samalla  kehut miestä (anopin poikaa, muista) siitä mitä tekee (lähinnä kun käy töissä ahkerasti). Se voi mennä paremmin perille. Eihän sillä oikeasti ole väliä mitä anoppi pojastaan ajattelee ja tietääkö tasan totuuden, hyvä jos on ylpeä, vai mitä?
[/quote] Juuri näin! Mun anoppi myös aina jaksaa mainostaa, miten hän on opettanut poikansa siivoamaan ja sitten tulee ne samat tarinat, miten pestiin lauantaina huoneet ja kuka teki mitä - ja poikansa on maailman laiskin lapamato! On 10 v. suhteemme aikana siivonnut ehkä 3 kertaa (nekin kerrat päin persettä, esim imuroi kokonaisia a4sia kun ei "jaksanut" kerätä niitä käsin paperinkeräykseen). Erona aapeehen mä olen kyllä sanonut anopille suoraan, millainen vätys sen poika on. Tosin eipä ole uskonut, vaan aloittaa juuri tuon mainostuksen, kuinka opetti siivouksen salat pojilleen.

Vierailija
51/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:03"]

[/quote]

itse valitsit lapsesi isän. itse olet se ongelman suurin lähde. pakko oli raskautua?

naisilla ei ole itsellään vastuuta asiassa?

[/quote]

Niinpä. Mistä mä olisin tietänyt, että se on rikollinen tai mielenterveysongelmainen? Kaikki pitivät visusti suunsa kiinni näistä asioista ja niin oltiin hienoa ja fiksua ja onnellista perhettä. Tai, että siitä kuoriutuu narkkari-alkoholisti? Tai että sen äiti on seko, vaikka vaikutti ensin normaalilta? Tai että se ei lapsen synnyttyä olekaan kiinnostunut siitä?

[/quote]

näytti hyvältä lompakolta? plops plpos vaan. ihan ekapanolla raskauduit? vai "pettikö" pillerit?

ihan saat itseäsi syyttää jos kenet tahansa kelpuutat. nähty on. monesti.

[/quote]

a) ekapanolla?

b) pikapanolla?

c) mokapanolla?

Vierailija
52/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni hoitaa lähes kaikki kotityöt ja muut. olisi varmaan synnyttänyt puolestani lapsetkin jos olisi voinut :)

Vierailija
53/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:49"] On anopissa hyviäkin asioita mutta tuo vaan oli todella paskasti sanottu ja näin väsyneenä vituttaa aivan todella paljon. Hänellä oli oikein omahyväinen ilme kun sanoi tuon. Ap [/quote]   ja sinä olet ihan vitun täydellinen? mites ne kotityöt jakaantuu? tulot? [/quote] Mulla on vakituinen työpaikka ja töissä ollessa samat tulot suunnilleen kuin miehellä. Tällä hetkellä hoidan miehen kyrvän siemenestä idänneitä olioita. Ap

[/quote]

Ap, sulla on sana hallussa :D Sun tilanne on kauhea, mutta vähän naurahdin tälle kommentille. Voit aivan hyvin sanoa anopille, että sinua harmitti mitä hän sanoi.

Vierailija
54/54 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMOITTAKAA NOISTA NAISVIHA KOMMENTEISTA! ILMOITTAKAA NE ASIATTOMIKSI! EI ANNATE NAISVIHAAJIEN PILATA KAIKKIA KETJUJA!

YLLÄPITO!! VOISITTEKO JO PUUTTUA TÄHÄN NAISVIHAAN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän