Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä!! Olen jatkuvasti sairaana.

Vierailija
25.03.2015 |

Moro!

Oisko jollain antaa jotain vinkkiä millä pääsisin tästä hiton "flunssakierteestä" eroon? Alkaa meinaan palaa käpy kun olen ollut tän vuoden puolella enemmän kipeänä kuin terveenä (ainakin melkein)

Ensin tuli aivan karses flunssa. Se kestikin sitten sen 2,5 viikkoa. Kaksi päivää tunsin oloni terveeksi ja tsädäm uusi flunssa iskee niskaan. Se kestikin sitten sen reilun viikon. Pumpustakin alkoi jo vähän ottaa.

Noh olin vajaan kaksi viikkoa terveenä ja taas kurkku kipeä, aivastuttaa jne jne. Ja nyt tätä on kestänyt taas sen kaksi viikkoa kohta. Sairaslomalle ei kehtaa jäädä kun ei ole sitä paljon parjattua kuumetta. Väsyttää jo niin pirusti että...

Ruokailutottumusten pitäisi olla kunnossa. D-vitamiinilisää kiskon jo ms-tautini takia. Ulkoilua ja liikuntaa tulee päivässä työ mukaanluettuna joku 10h päivässä. Argh!! Hjelp! Onko mulla joku immuunikato vai mikä mättää. :|

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet väärällä alalla/huonossa työpaikassa tai muuten elämäsi junnaa paikallaan tai teet liikaa töitä ja vaadit itseltäsi liikaa? Tutkiskele itseäsi, mitä elimistö haluaa kertoa sinulle sairastelulla? Tälläinen viesti sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi