Paksureitiset! Millaiset housut kesällä, ettei sipsa syö?
Kysymys on siis tarkoitettu niille, joilla yhteen hankaavat reidet syövät housut puhki. Mä tykkäisin pellavahousuista, mutta ne menee heti rikki. Ostan kyllä joskus kirpparilta pellavahousuja, mutta uutena en enää viitsi ostaa. Mulla on yhdet haaremihousut, joissa haara on niin alhaalla, ettei kangas mene rikki. Laitan sitten talkkia, ettei reisiä hankaa.
Kommentit (109)
Itsellä reiden myös hankaa yhteen, muttei housut kyllä hajoa.? :o eikö vain hankaa "tarpeeksi" vai löytyykö kaapista niin paljon housuja, ettei pääse yhdet kulumaan liikaa..
Entäs laihdutus? Niin ei syhkäse haarat puhki... ;D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:35"] Sipsa kuulostaa joltain sukupuolitaudilta. [/quote] Ok. Jotkut käyttävät myös ilmaisua sipsu syö. Ap [/quote] Kuulostaa sekin joltain akvaariokalan ruoka-ajalta. Miksei voi sanoa vaan,että reidet hankaa yhteen? :D
[/quote]
Miksi nyt yleensä keksitään kuvaavia ilmaisuja? Miksi sanotaan olla humalassa (humalahan on se kasvi, jolla maustetaan olutta) eikä olla alkoholin vaikutuksen alaisena? Tai miksi asioita verrataan toisiin (nukkua kuin tukki, hymyillä kuin hangon keksi, syödä kuin hevonen)? Varmaan siksi, että ihmisellä on tapana tehdä kielellä muutakin kuin ilmaista täsmällisesti. En ole keksinyt tuota ilmaisua, vaan se on aika yleisesti tunnettu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:37"]
Muakin kiinnostaa. Toinen ongelma on sortsit, jos ne eivät ole melkein polviin asti ne lahkeet niin ne nousee ylös! Helvetin mukavaa vetää aina ne lahkeet sieltä sisäreisien "alta" pois..
[/quote]
Tuttuakin tutumpi ongelma...
Ap
[/quote]
Ja nimenomaan sisäreisien puolelta nousee ylös, ei siis koko lahje. Superidiootin näköstä jos ei hoksaa vetää alas. Typerän näköistä myös kun kävellessä saa vetää niitä joka viides askel alas..
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:40"]Käytä hameita. Mikä sun reiden ympärys on?
[/quote]
Paljaat sisäreidet hankaa sitten yhteen.. voin sanoa että todella epämiellyttävää :(
Haaraosan kankaan pitäisi olla tiivistä ja mieelellään sileäpintaista. Joku tekokuitusekote auttaa myös kestävyydessä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:40"]
Käytä hameita. Mikä sun reiden ympärys on?
[/quote]
Mä en ole oikein hameihminen. Jonkin verran käytän, mutta tykkään housuista enemmän, ne on huolettomammat. Paksureitiset aika useasti välttelee hameita, koska sisäreisien iho ärsyyntyy helposti hankaamisesta. Mulla tuo talkki auttaa aika hyvin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:42"]
Sipsa tai sipsu ei vaan aukene mulle... Eli kesällä käytän capreja, sortesja,hameita, farkkuja...
[/quote]
Se taitaa jäljitellä sitä ääntä, mikä kuuluu kankaan hankaamisesta. Millaisia sortseja käytät, nouseeko ne sulla yläspäin?
Ap
Hauskoja nämä erilaiset ilmaisut asioille, anoppi sanoo tästä asiasta että hippa syö housut puhki.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:42"]
Itsellä reiden myös hankaa yhteen, muttei housut kyllä hajoa.? :o eikö vain hankaa "tarpeeksi" vai löytyykö kaapista niin paljon housuja, ettei pääse yhdet kulumaan liikaa..
[/quote]
Pysyykö sulla pellavahousutkin ehjinä? Ehkä sulla ei ota tarpeeksi isolta pinta-alalta yhteen sitten!
Ap
Jaa, no entäs kävely jalat levällään...
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:43"]
Entäs laihdutus? Niin ei syhkäse haarat puhki... ;D
[/quote]
Niin... entä laihdutus. Mä olen ollut koko elämäni normaalipainon puolella (ei-raskaana ollessani), paitsi kuopuksen syntymän jälkeen olin pari kuukautta muutaman kilon ylipainon puolella. Olin kerran alipainoinen, kun sairastuin masennukseen, eikä ruoka maittanut, ja silloin ei kyllä ottanut reidet yhteen! Mutta se syömättömyys oli kyllä niin kammottavaa keholle ja mielelle, että en mä siihen lähtis enää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:45"]
Haaraosan kankaan pitäisi olla tiivistä ja mieelellään sileäpintaista. Joku tekokuitusekote auttaa myös kestävyydessä.
[/quote]
Sit kun löytäis hyvät kesähousut tämmöistä kangasta, ja vielä päälle päätteeksi mahd. litteät saumat!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:47"]
Hauskoja nämä erilaiset ilmaisut asioille, anoppi sanoo tästä asiasta että hippa syö housut puhki.
[/quote]
En oo koskaan kuullut tuota versiota! Täällä AV:lla oon joskus törmännyt siihen versioon, että sipsu syö.
Ap
Pitää olla sellaista kangasta joka ei hajoa heti hankauksesta. Joko sileäpintaista tai muuten kestävää materiaalia. Käytän kyllä melkein koko kesän hameita joiden sisällä on piilossa shortsit, koska ne shortsit estää hyvin reisien hankaantumisen. Pellavakangas on kyllä aika huonoa, ei kestä. Pitää tutkia kaupassa, onko kangas riittävän kestävää. Erityisen äkkiä menee housut hajalle jos ovat liian tiukat reisistä ja kangas pingottuu.
Shortsihameet kesällä on tosi hyviä, ei hankaa reidet, mutta näyttää siistimmältä kuin shortsit.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:54"]
Pitää olla sellaista kangasta joka ei hajoa heti hankauksesta. Joko sileäpintaista tai muuten kestävää materiaalia. Käytän kyllä melkein koko kesän hameita joiden sisällä on piilossa shortsit, koska ne shortsit estää hyvin reisien hankaantumisen. Pellavakangas on kyllä aika huonoa, ei kestä. Pitää tutkia kaupassa, onko kangas riittävän kestävää. Erityisen äkkiä menee housut hajalle jos ovat liian tiukat reisistä ja kangas pingottuu.
[/quote]
Mulla taas kireät housut kestää löysiä paremmin! Jotenkin se mykkyrälle menevä kangas menee rikki helpommin. Tämä varmasti riippuu siitä, mistä kohtaa ja miten pitkältä matkalta ne reidet ottaa yhteen.
Juoksutrikoopervon suosikkihousut eli juoksutrikoot toimisivat varmasti mulla parhaiten housuina!
Ap
No ei laihduttaessa tarvitse nälissään olla! Jesta...
Miten paksut reidet teillä on joilla hankautuu housut rikki?
Sipsa tai sipsu ei vaan aukene mulle... Eli kesällä käytän capreja, sortesja,hameita, farkkuja...