Join tänään Baileystä vaikka olen raskaana.
Laitoin O´Boyta puolen litran toppiin, ja siihen sekaan laitoin n. 2cl Baileystä.
Tähän mennessä en ole juonut tippaakaan koko raskausaikana, enkä tämän jälkeenkään ota, mutta iski vain ihan törkeä himo, koska se tilkka siin kaakaossa antaa vaan niin täydellisen täyteläisen hyvän maun.
Nam.
Seuraava lasillinen B-kaakaota sitten synnytyksen jälkeen, enää 10vkoa.
Kommentit (82)
Voi huoh :D Ei se vauva kärsinyt siitä 2cl:sta! Eiköhän ne joiden vauvat ovat kärsineet alkoholin seurauksista, niin ole juonut hieman enemmän kuin 2cl Baileystä.
Ok mutta hei, kyse oli nyt -yhdestä- kerrasta ja pienestä määrästä alkoholia. En lähtisi tuollaisen takia lynkkaamaan ketään.
Anteeksi, kamala denso-ap myöntää että tällä hetkellä naurattaa ihan hirveästi kun alapeukutetaan ihan vimmalla.
En juo usein enkä paljon, ja silloin kun juon juon maun takia.
Baileystö minulla on usein kotona koska pidän mausta, niinkuin ylempänä sanoin hyvin latrattuna ja/tai kuumennettuna.
esim mokkaruudut ovat herkullisia kun taikinaan korvaa 0.5dl nesteistä Baileysillä, ja samoin siihen kuorrutteeseen. Kuumentaa vähän Baileystä ja kun se on taas kylmä niin sekoittaa iihen tomusokerit ja kahvia.
Olen Baileys-nisti, ja olen pitkään jo haaveillut Baileys-kaakaosta. Nyt annoin periksi, ja pärjään taas pitkään ilman.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:54"]Miksi v*tussa teet lapsia, jos haluat juoda raskausaikana ja odotat vain hetkeä että saat pulautettua lapsen ulos että pääset ryyppäämään???? Se vauva tarvitsee 24/7-huomiosi vielä hyvin kauan sen syntymän jälkeen ja et voi juoda koska lapsesi tarvitsema ravinto tulee sinusta. S*tana että pistää vihaksi kaltaisesi! Rakasta lastasi sen verran, että anna hänet adoptioon
[/quote]
On tosi alkkis, kun laittoi 2cl kaakaoon. Uskon, että aapeestä tulee hyvä äiti :)
Jep, aikuinen ihminen ei voi olla raskaus aikaa ilman alkoholia, koska ansaitsee pienen nautinnon...Noh, et ansaitse. Mitenhän se lapsesi joutuu jatkossa kärsimään sinun nautintojesi tähden.
26: mutta jos odottelee jo innolla vauvan syntymää, että pääsee sen jälkeen ryyppäämään? Onko itselläsi koskaan ollut vauvaa? Ymmärtänet että se vauva on nro. 1 prioriteetti hyvin kauan sen syntymän jälkeen ja siihen kuvioon ei alkoholi sovi millään lailla. Minä en usko että tulee hyvä äiti.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:04"]26: mutta jos odottelee jo innolla vauvan syntymää, että pääsee sen jälkeen ryyppäämään? Onko itselläsi koskaan ollut vauvaa? Ymmärtänet että se vauva on nro. 1 prioriteetti hyvin kauan sen syntymän jälkeen ja siihen kuvioon ei alkoholi sovi millään lailla. Minä en usko että tulee hyvä äiti.
[/quote]
Ryyppäämään? Kun haaveilee Baileys kaakaosta? Kyllä äidilläkin on oltava jotain nautinnollista omaa aikaa, olkoon se se 2cl Baileystä kaakaossa! Hei haloo maalaisjärki!
ei hätää ap ja hyvää synnytystä :) meikä sai ainakin konjakkia synnytyssalissakin jo heti päätapahtuman jälkneen (kiihdyttää virtsantuotantoa että käynnistyisi normaalisti), aika tömäkkä drinkki juomattomuuden jälkeen - mieluummin olisin ottanut bayleysia :D
Eikö osata olla ilman alkoholia kun vauva on mahassa ja ilman tupakkaa???? Pieni osa kuitenkin mutta yhteiskunta maksaa viulut.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:58"]
Ok mutta hei, kyse oli nyt -yhdestä- kerrasta ja pienestä määrästä alkoholia. En lähtisi tuollaisen takia lynkkaamaan ketään.
[/quote] kyllä täällä lynkataan nyt, voi voi ennen määräsi lekuri raskaana olevalle konjakkia kun meinasi kesken tulla.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:58"]
[/quote] kyllä täällä lynkataan nyt, voi voi ennen määräsi lekuri raskaana olevalle konjakkia kun meinasi kesken tulla.
[/quote]
Niin, pointtina taitaa olla tuo _ennen_.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:58"]Anteeksi, kamala denso-ap myöntää että tällä hetkellä naurattaa ihan hirveästi kun alapeukutetaan ihan vimmalla.
En juo usein enkä paljon, ja silloin kun juon juon maun takia.
Baileystö minulla on usein kotona koska pidän mausta, niinkuin ylempänä sanoin hyvin latrattuna ja/tai kuumennettuna.
esim mokkaruudut ovat herkullisia kun taikinaan korvaa 0.5dl nesteistä Baileysillä, ja samoin siihen kuorrutteeseen. Kuumentaa vähän Baileystä ja kun se on taas kylmä niin sekoittaa iihen tomusokerit ja kahvia.
Olen Baileys-nisti, ja olen pitkään jo haaveillut Baileys-kaakaosta. Nyt annoin periksi, ja pärjään taas pitkään ilman.
[/quote]
Et voi olla tosissasi. Antaisit varmaan sille vauvalle 2cl baileysiä, ku nehän rauhottuu kivasti alkoholista ja se on sinulle nautinto kun se vauva on hiljaa. kaikilla on näin ollen oikein nautinnollista, kivaa ja helppoa.:)
Ja tänne tulit vielä oikein mainostamaan alkoholin juomista raskausaikana. Ihmeen keskenkasvuinen olet. Teiniäiti? Eipä heru ymmärrystä näille naisille, jotka ei pysty EDES raskausaikana olemaan ilman alkoholia. Selityksiä kyllä löytyy. Luulis nyt kuitenki, että lapsi on niin tärkeä, ettei ottaisi yhtään mitään pientäkään riskiä. Ei voi olla niin vaikee olla 9kk ilman alkoholia. Kyllä sitä nautintoa saa niin monesta muustakin asiasta.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:37"]Itse hoidan työkseni alkoholista haittavaikutuksia saaneita vauvoja, ei se mieltä ylennä kun täällä kehuskellaan kuinka uskalsin pikkasen juoda vaikka olen raskaana, häpeä ja nolo olet. Ei se vauva vatsassa sano vastaan vaikka joisit koko pullon mutta oireilee sitten kun syntyy.
[/quote]
2cl on hieman eri asia kuin pullo viiniä saatikka sitten kossua viikossa. Kaikilla ei katsos ole ongelmakäyttöä vaan pystyy kohtuuteen. Ruokalusikallisesta viiniä ei ole vauvalle mitään haittaa, kuten ei kahvikupillisestakaan tai hampurilaisesta. Jos sen sijaan juot litratolkulla kahvia päivässä ja syöt pelkkää mäkkiruokaa, aivan varmasti vauva kärsii. Kohtuus kaikessa, alkoholin tapauksessa 2cl mietoa alkoholijuomaa on ainakin minusta erinomainen kohtuus. Eri asia olisi jos ap olisi kiskaissut vaikka puoli desiä pirtua
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:04"]26: mutta jos odottelee jo innolla vauvan syntymää, että pääsee sen jälkeen ryyppäämään? Onko itselläsi koskaan ollut vauvaa? Ymmärtänet että se vauva on nro. 1 prioriteetti hyvin kauan sen syntymän jälkeen ja siihen kuvioon ei alkoholi sovi millään lailla. Minä en usko että tulee hyvä äiti.
[/quote]
Hyvät äidithän on kaikki absolutisteja :D
Miksi koit tarpeelliseksi kertoa juoneesi alkoholia raskaana ollessasi? Uskon, että tiedät valtaosan olevan sitä mieltä, että se on väärin, joten oliko tarkoituksesi saada riitaa aikaiseksi vai oletko niin ylpeä tekosestasi, että sitä ei kertakaikkiaan voinut pitää omana tietona?
Baileys on hyvää. Täyteläinen maku nam nam.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:19"]Miksi koit tarpeelliseksi kertoa juoneesi alkoholia raskaana ollessasi? Uskon, että tiedät valtaosan olevan sitä mieltä, että se on väärin, joten oliko tarkoituksesi saada riitaa aikaiseksi vai oletko niin ylpeä tekosestasi, että sitä ei kertakaikkiaan voinut pitää omana tietona?
[/quote]
En ole ap mutta minusta tämä paskamyrsky on ainakin viihdyttävää, varsinkin kun ottaa huomioon sen miten suurin osa äideistä on ylipainoisia, tyhmiä ja laiskoja, eivätkä edes raskausaikanaan osaa syödä terveellisesti vauvan hyväksi. Sitten hirveä parkuminen 2 senttilitrrasta baileysia! Voihan tosin olla, etteivät nämä tyypit tiedä kuinka paljon cl on, ja luulevat sen olevan paljon enemmän kuin mitä se oikeasti on :D
AdHD ja mitä niistä nyt tuleekaan