Miehet mikä kuppikoko on naisilla paras?
Itsellän d kuppi mielestän minulle riittävät. Ajatuksia miehiltä ja miksei naisiltakin.
Kommentit (83)
Kai muodollakin ja kiinteydellä on väliä?
Ehdottomasti kuppikoko pitää olla sellainen että tisut viihtyvät niissä kupeissa hyvin. Joissakin tilanteissa kuppit ovat vain haitaksi, vaikka olisi vaatetustakin. Vapaana keinahteleva naisen rinta on kaunis vaikka oli vaatteen allakin, tietysti mieluummin ohuen vaatteen alla.
Niin, tarkoitettiinkohan kysyä, että minkäkokoiset rinnat ovat parhaat naisella. Minun puolestani kaikki koot käyvät, mutta naisen omanarvon tuntoa tiettävästi parantaa jos rinnat eivät aivan pienet ole. Miehellekkin ne näytetään mielellään silloin kun niiden koko on omasta mielestä sopiva. Pienetkin tuntuvat toimivan oikein hyvin viestikeskuksina intimitilanteissa, ehkä paremminkin kuin isot. Isojen väliin on tietysti kiva pistää päänsä.
toivottavasti kaikki naiset ymmärtäisivät että juuri heidän rintansa ovat ihan yksilölliset ja kauniit. Toiivottavasti jokainen nainen tajuaisi että juuri ne hänen rintansa ovat omiaan tekemään kantajastaan miehelle haluttavan.
muoto, kiinteys ja nännien ulkonäkö vaikuttavat enemmän kuin koko.
A tai jopa AA...ihanan pienet "ketunnokat" jotka ei edes välttämättä tarvii rintaliivejä, etenkään t-paidan alla :)!
C tai D sopivat parhaiten useimmille vartaloille. Laihalle B tai C. Mutta sallin suuretkin poikkeamat, kunhan nainen ei inhoa rintojaan ja antaa minun hyväillä ja ihailla niitä.
Vaikka C oikeaksi rinnaksi ja D vasemmalle roikkumaan. Riippuu kylläihan muun kropan muodoista nuo kuppikoot.
Vaimolla on DD ja on kyl ihan kevyesti parhaimmat mitä olen nähnyt/kokeillut. Eikä painovoimakaan viel ole iskenyt :D
Jopas on ketju. Onko kenelläkään käynyt mielessä, onko esimerkiksi 65C samankokoinen kuin 95C?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:48"]
Jopas on ketju. Onko kenelläkään käynyt mielessä, onko esimerkiksi 65C samankokoinen kuin 95C?
[/quote]
Aivan, taitaa olla vain yksi, joka tästä kertoi.
B 75 Vaimolla juuri tuollaiset, isohkot nännipihat ja nöpöttävät nännit
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:48"]Jopas on ketju. Onko kenelläkään käynyt mielessä, onko esimerkiksi 65C samankokoinen kuin 95C?[/quote]
On. Mutta sekin on käynyt mielessä, että 65 senttiseen vartaloon sopii vähän erikokoiset rinnat kuin 95 senttiseen. Tuo kirjainluokitus toimii kohtalaisen hyvin minun mielestä.
10
Miehenä katsoen kuppikoosta viis, kokonaisuus naisessa ratkaiseen, toki parasta kun rinnat on ensimmäinen joka koskettaa seinää jos sitä lähestyy, ei maha. Eli itse hiukan katsellut tuota suhdetta. Myös pienirintaiset ovat todella hienon näköisiä. Eikä nainen loppujen lopuksi ole rinnoista kiinni.
Eli kuppikoolla ei ainakaan minulle niinkään väliä, kunhan kokonaisuus on kunnossa.
ME
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:48"]Jopas on ketju. Onko kenelläkään käynyt mielessä, onko esimerkiksi 65C samankokoinen kuin 95C?[/quote]
On. Mutta sekin on käynyt mielessä, että 65 senttiseen vartaloon sopii vähän erikokoiset rinnat kuin 95 senttiseen. Tuo kirjainluokitus toimii kohtalaisen hyvin minun mielestä.
10
[/quote]
Mutta koosta et pysty sanomaan oikein mitään, jollet mainitse myös ympärysmittaa.
Koolla ei kyllä tisseissä oo merkitystä... isotissinen bimbo häviää aina a tai b tisseille..
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:25"]
A tai jopa AA...ihanan pienet "ketunnokat" jotka ei edes välttämättä tarvii rintaliivejä, etenkään t-paidan alla :)!
[/quote] minullekin A tai AA. Pidän lähes rinnattomista, mutta toisaalta tykkään myös että sisemmät häpyhuulet tulevat irstaasti esille.
Mulla on c ja olen itse tyytyväinen ja näköjään miehetkin, tosin enhän voi tietää tätä vain oman kokemuken kautta.