Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku sittarin tms halpakenkiä?

Vierailija
16.05.2025 |

Siis sellaisia, joilla ei ole mitään tunnettua merkkiä vaan on joku mywear tms ja maksaa parikyt euroa? Minulla oli eilen liikaa aikaa kulutettavana ja päädyin tuollaiseen isoon markettiin ja huvikseni kokeilin jalkaan parit kengät, kun niin nätit olivat ja halvat. Mutta ensinnäkin ne eivät pysyneet ollenkaan jalassa, niillä ei siispä voinut kävellä. Ja toisekseen muoto oli ihan outo ja pohjan tuntuma löllö ja epävakaa. En käsitä miten kukaan voi niitä käyttää, kun ne heiluu ja lonksuu ja putoaa jalasta joka askeleella vaikka olisi liian pientä kokoa. Kaiken järjen mukaan joku niitä kuitenkin ostaa, kun niitä kerran siellä myydään. 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta. Niitä pidetään ihan muuten vain siellä kaupoissa esillä.

Vierailija
2/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muoto oli ihan outo ja pohjan tuntuma löllö ja epävakaa...miten kukaan voi niitä käyttää, kun ne heiluu ja lonksuu ja putoaa jalasta " Puhut mun kaverin suulla. Se ostaa aina ja aina ja sitten valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"muoto oli ihan outo ja pohjan tuntuma löllö ja epävakaa...miten kukaan voi niitä käyttää, kun ne heiluu ja lonksuu ja putoaa jalasta " Puhut mun kaverin suulla. Se ostaa aina ja aina ja sitten valittaa.

:D 

Minkä iihmeet takia se sitten ostaa, kun tuon ongelman huomasi kaupassa ja ensi sekunnilla. Vai eikö kaverisi sovita niitä kaupassa?

Ap

Vierailija
4/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jo monta vuotta noita. Nytkin jalassa. Ovat hyvät!

Vierailija
5/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostanut joskus, ei kestä käytössä pitkään.

Vierailija
6/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostettu kenkiä Cittarista mutta ei enää. Missään ei varmaan ole niin huonoja kenkiä. Eivät kestä yhdenkään lapset muutaman kuukauden käyttöä. Siis nk merkillisetkin kengät on siellä huonoja. Viimeksi juhlakengän nauha katkesi lapsen kiristäessä sitä ensimmäistä kertaa.

Vierailija
7/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja malleja kuin merkkikengissäkin. Jotkut ihmiset pystyvät suggeroimaan itsensä kokemaan jotain kummallista epämukavuutta, kun tietävät jonkun olevan edullista. 

Vierailija
8/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran vuosia sitten sittarista lenkkarit mökkikengiksi kun olivat edulliset. Olivat niin järkyttävän huonot jalassa, että nilkka muljui niissä koko ajan enkä uskaltanut edes siinä mökin pihalla huussimatkoilla niitä käyttää.

Vierailija
9/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoja malleja kuin merkkikengissäkin. Jotkut ihmiset pystyvät suggeroimaan itsensä kokemaan jotain kummallista epämukavuutta, kun tietävät jonkun olevan edullista. 

No eihän ole samoja malleja.

Vierailija
10/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin erehdyin ostamaan Sittarista yli 100 euron nahkakengät, joista toinen putoaa joka askeleella jalasta, tai siis kantaosa putoaa. Ne eivät ole liian isot, eikä toinen kenkä lipsu jalasta. En erehdy toista kertaa ostamaan sieltä kenkiä.

Vierailija
11/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Viimeksi kun ostin tuollaiset halpiskengät ne kestivät tosi monta vuotta ennen kuin hajosivat, olivat todella mukavat jalassa myös.

Vierailija
12/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan.

Tykkään käyttää lähinnä lenkkareita ja paljasjalkakenkiä. Kalliimmat kestää usein jonkun verran pidempään, mutta mä en ole koskaan huomannut mitään eroa sen suhteen miten ne sopivat jalkaan tai pysyvä jaloissa.

Vierailija
13/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Sellaiset neopreenitossu avantouintiin viimeksi ostin. 

Vierailija
14/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Täälläkin ylistetään aina lidlin tuotteita, vaikka ovat huonolaatuista roskaa.

Vierailija
15/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans sovitellut kenkiä siellä ja ne mallit on tosiaan jotain ihan outoja, ei yhtään istu jalkaan. Siispä jääneet ostamatta.

Vierailija
16/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on ihan hyviäkin.Itse ostin halpis nastakengät ja monta vuotta kesti.Osa taas ei istu jalkaan mitenkään,mutta sama juttu merkkikengilläkin.

Vierailija
17/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on usein todella pientä lestiä, varmaan jollekin hyvin kapeajalkaiselle voi tuurilla sopiakin. Laatu on kylläkin useimmissa varmaan niin heikko että pohjat hajoavat/menevät linttaan tms. nopeasti.

Vierailija
18/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monikin. Suomalaiset ei satsaa ulkonäköönsä eikä varsinkaan kenkiin. Jopa naisilla kuluneita ja linttaan astuttuja kenkiä näkee paljon.

Vierailija
19/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin n. 3 vuotta sitten maiharit kevät-ALE:sta. Olen käyttänyt niitä nyt 2.5 talvea ja ovat vielä aivan hyvät. Sopivat jalkaan, eivät ole liukkaat. Vuori voisi olla lämpimämpi, mutta kun täällä etelässä talvetkin ovat yhtä p*skaa, ovat olleet tosi hyvät. Juuri laitoin odottamaan uusia loskakelejä! Olivat hintansa arvoiset, maksoin 39 e ja varmaan menevät vielä ensi talven.

Vierailija
20/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit ballerinat taitavat olla Mywearia. En odotakaan niiden olevan mitään kestäviä kävelykenkiä. Työkenkinä pidän sisätiloissa tai ulkona lyhyillä kävelymatkoilla tai oleskelukenkinä.