Miehet mikä kuppikoko on naisilla paras?
Itsellän d kuppi mielestän minulle riittävät. Ajatuksia miehiltä ja miksei naisiltakin.
Kommentit (83)
Tissien koko nyt on ihan se ja sama. Pääasia että nainen on sinut niiden kanssa. Kunhan kantaja ei ole *ttumainen femakkosuvakki. Tai lompakkoloinen.
vähintään d pitää olla. muuten ei seiso
C on paras, mutta muitakin hyviä on...
Kunhan muna mahtuu väliin että saa tissipanot onnistumaan. Eli arvioisin että jopa b kuppi saattais riittää.
Parempi A-kupit käsissä kuin kymmenen D-kuppiparia oksalla.
-vanha sinkkumiehen sananlasku
Kaiken kokoisissa on omat puolensa.
Kun tapasin nykyisen vaimoni niin oli 70c. Nykyään 34v myöhemmin 75g/h liivimamallista riippuen. Parantuneet ja herkistyneet ajan saatossa.
Mitä isommat sen paremmat. Isot raskaat rinnat on mun mieleen. M44
omasta mielestä ihan kaikenkokoiset ja -näköiset on aivan ihania. kuitenkin jos pakko olis valita, kallistuisin enemmän pieniin :D
En oo väärän kokoisia tai mallisia nähnyt. Kaikki ne ovat omalla tavalla naisellisia ja seksikkäitä.
Mulla ei oo ees mitään hajua mikä mun kuppikoko on, koska en käytä rintaliivejä kuin kovaa urheillessa (ja silloinkin urheiluliivejä, joissa ei ole kuppeja tai kuppikokoa).
Ei mahdu käteen, siinä tarpeeksi mittaa itselleni.
Koolla ei hirveästi ole väliä. Tärkein on, että ovat pehmeät. Mielestäni sen paremmat, mitä pehmeämmät ne ovat. "paremmilla" siis tarkoitan, että tuntuvat miellyttävämmiltä käteen vaikka olisivat pienet tai suuret. Vaimolla on riipparit ja suorastaan rakastan hyväillä ja velloa niitä.
Nro 3: ihana kuulla, että jotkut miehet pitävät joukosta ja suht sirorintaisista.
ylös, sen penistopikkeja postaavan henkilön iloksi.
Mul on iso heppi ja siksi olen oikeutettu pitämään helvetin isoista lyomu-utareista
Kuppikoosta en osaa yhtään sanoa. ,Mutta sellaiset suuret, riippuvat, painavat ja pehmeät rinnat ovat heikkouteni... aina haaveillut sellaisista.
Minulla on valtavat tissit. Ala-asteella minua kiusattiin rintojen takia. Olen aina saanut miehiltä paljon huomiota (törkeyksiä). Isot rinnat antavat näemmä oikeuden haukkua ja ahdistella. Suvun kaikilla naisilla on iso rinnat. En voi itse koolle mitään, koska alkoivat kasvamaan pikkulapsena ja vieläkään ei loppua näy kiitos raskauden. Ihailen muiden pieniä rintoja. Mahtuisi edes vaatteet päälle. Onneksi aviomies rakastaa tällaisena kuin olen. 80 K