Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet mikä kuppikoko on naisilla paras?

Vierailija
25.03.2015 |

Itsellän d kuppi mielestän minulle riittävät. Ajatuksia miehiltä ja miksei naisiltakin.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että koolla on loppujen lopuksi suurta väliä, mutta muoto ja kiinteys ja nännit on todella tärkeitä. Jos ei rinnat ole kauniit, joutuu kyllä olemaan sinkku oli mikä tahansa kuppikoko. 

Vierailija
22/83 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki. Pienet tisut on ihanat silloin kun nännit nöpöttävät niissä terhakkaana. Isoissa rinnoissa, siis kuppikoko on jotain sellaista, että en osaa edes aakkosia niin pitkälle, mainittu ilmiö varmaan esiintyy, mutta ei oikein tunnu. Tällä hetkellä pitäisin ehkä kaikkein eniten sellaisista rinnoista, jotka kokonaisuudessaan mahtuisivat kämmeneni sisään.

Tietysti isojen tissien väliin on mukava laittaa pää silloin kun sitä särkee, tai elämä on potkinut muutoin päähän, mutta sillloin jo joudutaan miettimään missä määrin naisystävän tehtävä on hoitaa äidin tehtäviä (jossain määrin kuitenkin). Erotiikan kannalta issoja tissejä en pidä sen kiihottavimpina, kuin muitakaan.

Jos joku on kuitenkin epävarma rintojensa haluttavuudesta, niin vilkaisen niitä mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku mies nähnyt joskus sellaiset"ei kauniit" rinnat, joiden takia pitää naisen jäädä sinkuksi?

Vierailija
24/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vanha setä" time="26.03.2015 klo 00:07"]Onko joku mies nähnyt joskus sellaiset"ei kauniit" rinnat, joiden takia pitää naisen jäädä sinkuksi?
[/quote]ei sellasia ookkaan..

Vierailija
25/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään C pitää olla, mut DD iskee meikäläiseen parhaiten

Vierailija
26/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A joku, kunhan on A. M30

Vierailija
27/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiva että on vielä sellaisiakin miehiä kuten vanha setä ja monet muut, jotka ymmärtävät ettei rintojen koko ole se tärkein asia, vaan se että nainen ymmärtää että hänen rintansa ovat ainutlaatuiset ja osaa olla niistä ylpeä. Minua on pienten rintojeni takia suorastaan solvattu. Pahimpia ovat nimenomaan toiset naiset, miehille tuntuu riittävän kunhan saa tisun suuhun ja nänni kovenee imettäessä ja mieluummin vielä alapää kostuu imemisestä. Minulla kyllä kaikki tämä tapahtuu, vaikka A kuppikin on väljä. Silti seksini kulkee nimenomaan rintojen kautta,, turha miehen yrittää mitään jos ei minulla niitä huomioi.

N28

Vierailija
28/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri näin. Ei sillä koolla ole sinänsä mitään väliä.

Lähes kaikki tissit on kauniita ja useinmiten sopivat kantajalleen.

Vain silloin, kun roikkuvat oikein pahasti tai jotenkin muuten ovat epäsuhdassa muuhun vartaloon, saattavat aiheuttaa ällötystä. Esim. oikein pulskalla naisella lähes olemattomat tissit tai Sitten langanlaihalla anorektikolla silikonilla täytetyt melonit. Yäk.

Vierailija
29/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-G. Tuosta haarukasta on löytyneet ne mitä olen käsissäni pidellyt ja kaikki ovat olleet omalla tavallaan kauniita ja kiihottavia.

M52

Vierailija
30/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen 2 desin kuppi maksimissaan. En pidä liian kännisistä ja meluisista naisista.

Vierailija
31/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:06"]

Kyllä on kiva että on vielä sellaisiakin miehiä kuten vanha setä ja monet muut, jotka ymmärtävät ettei rintojen koko ole se tärkein asia, vaan se että nainen ymmärtää että hänen rintansa ovat ainutlaatuiset ja osaa olla niistä ylpeä. Minua on pienten rintojeni takia suorastaan solvattu. Pahimpia ovat nimenomaan toiset naiset, miehille tuntuu riittävän kunhan saa tisun suuhun ja nänni kovenee imettäessä ja mieluummin vielä alapää kostuu imemisestä. Minulla kyllä kaikki tämä tapahtuu, vaikka A kuppikin on väljä. Silti seksini kulkee nimenomaan rintojen kautta,, turha miehen yrittää mitään jos ei minulla niitä huomioi.

N28

[/quote]

Minulla taas on isot riippuvat rinnat ja olen kuullut niistä ihan kamalia haukkuja, mutta vain miehiltä. 

Pienet rinnat muuten on herkemmät, joten niistä saa enemmän nautintoa, eikä ne myöskään roiku yhtä helposti. Vaihtaisin milloin tahansa d-kuppini pieniin, koska sitten voisin harrastaa seksiä ja ehkä saada poikaystävänkin. Älä siis yhtään sure rintojesi kokoa, me isorintaiset kaikkein kurjimmassa asemassa olemme!

Vierailija
32/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:29"]

No juuri näin. Ei sillä koolla ole sinänsä mitään väliä.

Lähes kaikki tissit on kauniita ja useinmiten sopivat kantajalleen.

Vain silloin, kun roikkuvat oikein pahasti tai jotenkin muuten ovat epäsuhdassa muuhun vartaloon, saattavat aiheuttaa ällötystä. Esim. oikein pulskalla naisella lähes olemattomat tissit tai Sitten langanlaihalla anorektikolla silikonilla täytetyt melonit. Yäk.

[/quote]

Yäk, yäk, herrasmies saapui kehiin

Vierailija
33/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

70dd-----75d tai isommat. Ympärysmitta ehdoton maksimi 80

Vierailija
34/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:06"]

N28

[/quote]

Minulla taas on isot riippuvat rinnat ja olen kuullut niistä ihan kamalia haukkuja, mutta vain miehiltä. 

Pienet rinnat muuten on herkemmät, joten niistä saa enemmän nautintoa, eikä ne myöskään roiku yhtä helposti. Vaihtaisin milloin tahansa d-kuppini pieniin, koska sitten voisin harrastaa seksiä ja ehkä saada poikaystävänkin. Älä siis yhtään sure rintojesi kokoa, me isorintaiset kaikkein kurjimmassa asemassa olemme!

[/quote]

Mulle kelpaisit isorintainen. Laittaisin makkaraa ja pihvejä sinne rintojesi alle kätköön. Olis kätevä sieltä aina napata hiukopalaa. Rakastaisin sua ja sun rintoja aina <3

Vierailija
35/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kupin tissitkin voi olla pienet. Hassua lukea, että niitä pidetään useimmiten isoina... Pitäisikö kuva laittaa... ;)
D80

Vierailija
36/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H90 tai i90

Vierailija
37/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A tai B.

Vierailija
38/83 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on miehiä!!! tissi tai pylly! Mulle ihan sama mitkä tissit kun vaan on hyvä pylly!

Vierailija
39/83 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on d tai dd. olen haaveillut f kokoisista, mutta haave on haaveM50+.

Vierailija
40/83 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla muijalla on 85D ja se on juuri sopiva