Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon Joululahjatoive

Vierailija
16.12.2021 |

Onko tyhmää ehdottaa miehelle lahjatoiveita? Häntä se helpottaisi todella. Haluaisin lahjan olevan henkilökohtainen, koska se on aviomieheltä minulle. Miestä ei kiinnosta hepenet minun päällä, kuulemma alasti paras, mutta minusta joku hörhelö olisi ihana saada mieheltä. Koruja on vaikka liikkeen perustaisi, eli niitä on turha ostaa. Muuten kaikkea löytyy jo. Onko sellaisesta mitään iloa, jos mulle tulee hyvä mieli mutta hän ei siitä saa kiihoketta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lahjakortti pääset valitsemaan itse.

Vierailija
22/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kummalle sen lahjan nyt on tarkoitus tuottaa iloa? Sulle vai miehelle?

Toivottavasti molemmille. Mun on tarkoitus tuntee oloni hyväksi/viehättäväksi mut jos hän ei lämpee semmosista.

Siis sä haluat lahjan josta tykkäät ja josta ilahdut, mutta et voi ottaa semmosta vastaan jos ei miehes piittaa?? En tajua. Mä saan lahjakortin jalkahoitoon, pitäskö mun nyt tuntea surkiaa mieltä kun mies ei hyödy siitä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti molemmille. Mun on tarkoitus tuntee oloni hyväksi/viehättäväksi mut jos hän ei lämpee semmosista.

Siis sä haluat lahjan josta tykkäät ja josta ilahdut, mutta et voi ottaa semmosta vastaan jos ei miehes piittaa?? En tajua. Mä saan lahjakortin jalkahoitoon, pitäskö mun nyt tuntea surkiaa mieltä kun mies ei hyödy siitä mitään.

No älä tajua. Muutenkin tyhmää kun tietää jo mitä saa. Mikä yllätys se sit on?

Vierailija
24/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista, että sinä ostaisit miehen puolesta itsellesi lahjan? Saisitteko sen sovittua niin?

Tosin, jos nuo hörhelöt on miehelle turn off niin enpä sitten tiedä.

En mä väittänyt olevan turnoff. Tarkoitin ettei ne ole hänestä kiihottavia niinkään. Mieluummin kuulemma kattelee mua alasti.

Munkin mies oli ensin sitä mieltä että alasti paras. Mutta ei todellakaan pane pahakseen, vaikka hillun kotona seksikäs mutta mukava yöpaita päällä. Toisaalta hyvä muistaa, ettei kaikki seksikkäät hepeneet ole todellakaan mukavia. En suostuisi käyttämään jos materiaali hiostaa, kutittaa, sähköistyy, saumat hiertää jne. Silkki esim hyvä materiaali tai laadukas viskoosi. Lisäksi ei saa olla liian pieni kooltaan. Ostan mieluiten seksikkäät alusvaatteet ja etenkin yöpaidat itse, sillä mies saattaisi sortua johonkin epämukavaan polyesterisatiiniin.

Vierailija
25/25 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännetään nyt sitten rautalangasta. Vähän eri asiasta kyse. Seksikkään yöasun on tarkoitus tehdä itselle huolitellun ja seksikkään olon, sen tarkoitus on miellyttää miehen silmää. Jalkahoito on puhtaasti sun kovettumien poistoon. Toki voi siitä mieskin nauttia.