Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon Joululahjatoive

Vierailija
16.12.2021 |

Onko tyhmää ehdottaa miehelle lahjatoiveita? Häntä se helpottaisi todella. Haluaisin lahjan olevan henkilökohtainen, koska se on aviomieheltä minulle. Miestä ei kiinnosta hepenet minun päällä, kuulemma alasti paras, mutta minusta joku hörhelö olisi ihana saada mieheltä. Koruja on vaikka liikkeen perustaisi, eli niitä on turha ostaa. Muuten kaikkea löytyy jo. Onko sellaisesta mitään iloa, jos mulle tulee hyvä mieli mutta hän ei siitä saa kiihoketta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kummalle sen lahjan nyt on tarkoitus tuottaa iloa? Sulle vai miehelle?

Vierailija
2/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö[/quote

Mitä höpöhöpö????

Vierailija
4/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kummalle sen lahjan nyt on tarkoitus tuottaa iloa? Sulle vai miehelle?

Toivottavasti molemmille. Mun on tarkoitus tuntee oloni hyväksi/viehättäväksi mut jos hän ei lämpee semmosista.

Vierailija
5/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä alapeukut?

Vierailija
6/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä tykkäät pukeutua hörhelöihin, niin senkun ostat niitä itse itsellesi. Miksi miehen, jota sun hörhelöt ei kiinnosta, pitäisi se sulle ostaa? Täysin järjenvastainen toive 🙄

Vierailija
7/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä tykkäät pukeutua hörhelöihin, niin senkun ostat niitä itse itsellesi. Miksi miehen, jota sun hörhelöt ei kiinnosta, pitäisi se sulle ostaa? Täysin järjenvastainen toive 🙄

Eikö lahjan tulisi miellyttää saajaa? Ei antajaa.

Vierailija
8/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 5:sta, ainut yöpaita mitä mm. Marilyn Monroe käytti

Vierailija
9/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetin ostaa hörhelöitä naiselleni, ei ollut hyvä kokeilu käyttämättä jäivät.

Homma menee suurella todennäköisyydellä pieleen jos mies yrittää ostaa "naisten juttuja" ja sellainen lahja on entistä huonompi jos on väärän kokoinen, värinen, tuntuinen tai hankala pitää.

Vierailija
10/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse omat hepenesi. Miehillä ei ole mitään hajua esim. kuppikoosta.

Niiden mielestä kokoja on kolme: "täyslauta", "no semmoset ihan kivat" ja sitten "pamelaanderssonit".

t. nainen 

Vierailija
11/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden mielestä kokoja on kolme: "täyslauta", "no semmoset ihan kivat" ja sitten "pamelaanderssonit".

t. nainen 

Puhu vaan omasta ukostas. Eiköhän ne osaa käydä vaimon vaatelaatikolla kattomassa. Ei kaikki oo jotain juntteja tumpuloita joita täytyy viedä kuin pässiä narussa.

Vierailija
12/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että sinä ostaisit miehen puolesta itsellesi lahjan? Saisitteko sen sovittua niin?

Tosin, jos nuo hörhelöt on miehelle turn off niin enpä sitten tiedä.

Vierailija
13/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista, että sinä ostaisit miehen puolesta itsellesi lahjan? Saisitteko sen sovittua niin?

En mä väittänyt olevan turnoff. Tarkoitin ettei ne ole hänestä kiihottavia niinkään. Mieluummin kuulemma kattelee mua alasti.

Vierailija
14/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan meiltä annettavat lahjat jo ite ni pitäis vielä itselleenkin ostaa ettei miehen tartte. Ei kauheen kiva.

Vierailija
15/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen 

Puhu vaan omasta ukostas. Eiköhän ne osaa käydä vaimon vaatelaatikolla kattomassa. Ei kaikki oo jotain juntteja tumpuloita joita täytyy viedä kuin pässiä narussa.

Haluaisin nähdä oman miehen tutkivan minun alusvaatteiden lappuja. Hankaavat olen leikannut pois ja muista ne on kuluneet niin hiutuleiksi, että tekstikin on hävinnyt.

Vierailija
16/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen baby doll -yöpaita, joka on niin ohut ja läpinäkyvä, että melkein alasti olisit se päälläsi.

Minä en noiden hörhelöiden päälle ymmärrä mitään, vaan jos toivoa voisin, niin kunnon trikoinen pitkä yöpaita lämmittäisi viluista mammaa paljon enemmän, vaikka tiedänkin, että monet miehet nimittävät näitä paitoja seksin tappajiksi. Miksiköhän? Eikös olisi mukava kuoria vähitellen paidan sisältä esiin se uhkea alaston vaimokulta?

Vierailija
17/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliyö kivaan hotelliin

Jne

Vierailija
18/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisyys on parasta, itse ostin vaimolleni pölynimurin ja itselle videokameran eli molemmille hyödyllistä eikä mitään turhaa hömpötystä

Vierailija
19/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännöllisyys on parasta, itse ostin vaimolleni pölynimurin ja itselle videokameran eli molemmille hyödyllistä eikä mitään turhaa hömpötystä

Ok, vaimolle kodinkone ja sulle kiva lelu..me ostetaan ihan muutenkin koneet, ne ei oo mikään lahja. Kai sitä aikuisenakin voi ilahtua jostain vähän turhamaisesta,eikä aina jotain tuikitärkeää ja käytännöllistä. Toki se on rahastakin kiinni.

Vierailija
20/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellainen baby doll -yöpaita, joka on niin ohut ja läpinäkyvä, että melkein alasti olisit se päälläsi.

Minä en noiden hörhelöiden päälle ymmärrä mitään, vaan jos toivoa voisin, niin kunnon trikoinen pitkä yöpaita lämmittäisi viluista mammaa paljon enemmän, vaikka tiedänkin, että monet miehet nimittävät näitä paitoja seksin tappajiksi. Miksiköhän? Eikös olisi mukava kuoria vähitellen paidan sisältä esiin se uhkea alaston vaimokulta?

En oo viluinen mamma. Kauhistuttaa ajatuskin pitkästä trikooyöpaidasta, mä varmaan paahtuisin se päällä. Ei kiitos.