Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla yksinäisiä teinejä tai nuoria aikuisia?

Vierailija
16.12.2021 |

Ja tarkoitan siis, että ei ole ketään kenen kanssa kävisi missään? Itselläni on tällainen 18- v poika. Ei ole syrjäytynyt, käy koulussa eikä ole mt- ongelmia. Sisarukset ainoat kaverit. Poika on ihan pikkulapsesta lähtien ollut tällainen vaikka koetin viedä joka paikkaan ja harrastuksiin. Jäi aina syrjään jo pienenä. Toisaalta kyllä juttelee esim. sukulaisten kanssa kun kysellään eikä äkkiseltään vaikuta epäsosiaaliselta. Ajattelin että lukiossa olisi saanut jonkun kaverin, mutta ei. Koululaisena oli yksi kaveri, mutta hän muutti kauas ja sen jälkeen ei ketään. Aikoo hakeutua opiskelemaan korkeakouluun ja mennä armeijaan. Ehkä on vaan erakkoluonne. Ei itse tunnu yhtään kärsivän tästä. Vapaa- aikana pelaa ja lueskelee, joskus käy sisarusten mukana salilla. On kuitenkin erikoista, kun itse olin aina kavereiden kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kilttis

Vierailija
2/7 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva nisti. Ne kaikki on just tollaisia outoja.

Vierailija
4/7 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin poika.

Vierailija
5/7 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauniista sanoistanne. Fiksua porukkaa täällä.

Vierailija
6/7 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän on itse tyytyväinen tilanteeseensa niin mikä ongelma? Ei kaikki kaipaa lähelleen ihmisiä. Tai sitten hän ehkä ei vaan viihdy omien ikäistensä seurassa?

Vierailija
7/7 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä kotona aivan samanlainen, ala-asteella vielä kävi kotona kavereita kylässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän