Yksityisten välinen kauppa, ostaja haluaa palauttaa tuotteen
Myin pari viikkoa sitten facebookissa lasten tavaroita. Ostaja tarkasti tavarat ja maksoi ne. Muistaakseni 4 päivää tämän jälkeen hän ilmoitti että haluaa palauttaa ne kun hänen mielestään haisevat pahalle. Kukaan aiempi ostaja ei ole valittanut, eikä meillä pitäisi haista mikään.
Suostuin kuitenkin tähän, koska kaupat tehtiin facebookissa. Tavarat ovat kuitenkin vieläkin ostajalla, koska aikataulut eivät ole käyneet yksiin, eikä hän halua itse niitä tuoda takaisin. Olenkin miettinyt, että en haluaisi tavaroita takaisin ottaa, koska erittäin suurella todennäköisyydellä niissä ei mitään vikaa ole ja hän kuitenkin ne tarkasti ennen ostopäätöstä. Ja tuli vasta nyt mieleeni, että hän on voinut säilyttää niitä ulkona tämän pari viikkoa, jos hänen mielestään kerran haisevat, jolloin tavarat tietysti ovat pilalla.
Mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa? Ja onkohan minulla mitään mahdollisuutta huomata tavaroista, jos niitä tosiaan on säilytetty ulkona, koska silloin en tietenkään niitä ota takaisin?
Sitten taitaa olla sama ihminen! Ihan uskomatonta käytöstä, siitä tuli nyt jotenkin vielä törkeämmän tuntuista kun taitaa tehdä järjestään joka kaupassa näin. Eikä hän sitten mistään tänne ole muuttanut, kun väitti minulle muuttavansa tänne vasta joulukuussa, mutta ei hän silloin voisi alkuvuonna jo ostaa jotakin täältä. Että jotkut kehtaa! 😠
Ap