Olen kasvattanut kotivaraa pikkuhiljaa kohta vuoden. Nyt alkaa olemaan pariksi vuodeksi eteenpäin ruokaa ja muita hyödykkeitä
Kuten lääkkeitä, vaatteita, hygieniatuotteita.
Joten kun tavaraa ei ole saatavilla, tai se kallistuu moninkertaiseksi, minun ei tarvitse laskea elintasoani.
Muita varautujia?
Kommentit (43)
Kaiken ylimääräisen voi käyttää päihteisiin. Kerranhan täällä vain eletään!
Vierailija kirjoitti:
Kaiken ylimääräisen voi käyttää päihteisiin. Kerranhan täällä vain eletään!
Kerran. Olutta, viiniä ja viinaksia on yli omien tarpeiden.
Ja tupakkaan en koske, joten sitä olen hommannut vain vaihdon välineeksi.
Meillä on moneksi vuodeksi kaikkea, löytyy antibioottista lähtien kaikkea.
Ei huolta meillä.
Kohta heitä puolet menemään, kun alkavat pilaantua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on moneksi vuodeksi kaikkea, löytyy antibioottista lähtien kaikkea.
Ei huolta meillä.
Hyvä. Mistä sait antibiootteja?
Hamstrasin puoleksi vuodeksi ja kun tajusin että jos tosiaan sota tulee tuskin sitä kotivaraa ollaan kotosalla enää trangialla kokkailemassa. Niin aloin syömään niitä. Jätän peruselintarvikkeita kuivatarvikkeita pariksi viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kohta heitä puolet menemään, kun alkavat pilaantua.
Ei ne niin nopeasti pilaannu.
Great resert
Mikä on great resert?
6, reseptillähän niitä saa, tamifluta on paljon jos iskee paha influenssa. On myös lihasrelaksantteja ymv.
Vierailija kirjoitti:
Hamstrasin puoleksi vuodeksi ja kun tajusin että jos tosiaan sota tulee tuskin sitä kotivaraa ollaan kotosalla enää trangialla kokkailemassa. Niin aloin syömään niitä. Jätän peruselintarvikkeita kuivatarvikkeita pariksi viikoksi.
Itse preppaan inflaation vuoksi, en sodanpelon.
Täältä löytyy hyvä ja pitkä keskustelu aiheesta. Hyvät survivalistit ja preppaajat tjs..
Vierailija kirjoitti:
6, reseptillähän niitä saa, tamifluta on paljon jos iskee paha influenssa. On myös lihasrelaksantteja ymv.
Meillä on perheessä oma proviisori.
Ja ei se sota, inflaatio, supertulivuori, toimitusvaikeudet, pandemiat ymv.
Me ollaan omavaraisia hyvin pitkälle jos tulee joku kaaos.
En enää hamstraa vaan syön pikkuhiljaa varastoa pois. Sitä on niin paljon. Kohta shampoopullo loppuu ja otan kotivarasta tilalle ja jää vielä 10 pulloa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää sanaa "hyödyke"?
Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy hyvä ja pitkä keskustelu aiheesta. Hyvät survivalistit ja preppaajat tjs..
No niin juuri. Hörhöt ja köyhät keskustelkoot siellä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
En enää hamstraa vaan syön pikkuhiljaa varastoa pois. Sitä on niin paljon. Kohta shampoopullo loppuu ja otan kotivarasta tilalle ja jää vielä 10 pulloa.
Muista ostaa uusi tilalle!
Montako kiloa jauhoja olet hamstrannut?