Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ei vaan löydä kumppania? Mikä on syynä?

Vierailija
15.12.2021 |

Ei kavereiden kautta jos niitä edes on ei töistä ei harrastuksista.

Kommentit (296)

Vierailija
141/296 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet, en kelpaa.

Särähti korvaan sanat "en kelpaa". Aivan varmasti kelpaat kunhan arvostat itseäsi. Sairaudet eivät ole esteenä rakkaudelle.

Vierailija
142/296 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei edes etsi kumppania koska nykyään voi myös elää sinkkuna. Mihin sitä kumppania edes tarvii?

T:ikisinkku32

Nyt onkin kyse heistä jotka haluavat kumppanin mutta eivät ole sellaista löytäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/296 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä kun eivät löydä kumppania kun maailmassa on kuitenkin 7,9 miljardia ihmistä.

Meinaatko, että kaikki heistä ovat a) aikuisia, b) kumppaniksi soveltuvia?

Pidätkö minua ihan tyhmänä? En tietenkään vaan tuossa määrässä vapaana olevia sinkkuja.

Vierailija
144/296 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Yksikään mies ei ole lähestynyt vuosikausiin.

ei kai ne nyt metoo aikana ketään lähesty. ihan itse joudut lähestymään, jos haluat miehen

Nyt kolmen vuoden sisällä minua on lähestynyt nopeasti laskettuna seitsemän tuntematonta miestä milloin missäkin. Eli kyllä on edelleenkin miehiä jotka lähestyvät.

Ovatko lähestymiset arkitilanteissa johtaneet sänkyyn tai jopa parisuhteeseen saakka?

Ei koskaan edes treffeille. Ihan poikkeuksetta en ole ollut kiinnostunut näistä miehistä.

Juuri näin arvelinkin. Eli on naisten tehtävä lähestyä 2020-luvulla, jotta sen yhden kerran, kun nainen on jostain miehestä kiinnostunut, niin lähestyminen kannattaa tehdä. Nainen tuskin on lähestyvästä miehestä kiinnostunut, ellei jotain aivan poikkeuksellista ole tarjolla.

Minä en ala yhdellekään miehelle itseäni tyrkyttämään, vaikka olisi mikä täydellisyys. Jos mies ei lähesty minua, saa mennäkin ohi.

Todennäköisesti juuri se ainoa mies, jonka haluaisit lähestyvän sinua, ei todennäköisesti sinua lähesty. Suosittelen muuttamaan ajatusmaailmaa tähän päivään.

Mielenkiintoinen ajatus, jota en kuitenkaan täysin ymmärrä. Kumpaa tämä nyt tarkoittaa.

- näen jossain tilanteessa miehen, joka kiinnostaisin eli joka olisi juuri se ainoa mies, jonka haluaisin lähestyvän minua, mutta hän ei sitä tee

- minun kannattaisi lähestyä miehiä, jotka eivät kiinnosta, koska en koskaan tule kokemaan sitä, että minua kiinnostava mies lähestyisi minua

eri

Ei. Vaan sinä olet varmasti harvemmin kiinnostunut vieraista miehistä, kuin vieraat miehet sinusta (jos olet edes vähän "sinne päin" oleva nainen). Joten jos sinä naisena olet kerrankin jostain miehestä kiinnostunut, niin onnistumisprosenttisi on paljon todennäköisempi, kun sinä lähestyt tällaista miestä. Totta kai mies on todennäköisesti poikkeuksellisen komea, mutta niin ne yleensä ovat nettiapplikaatioissakin. Miehet siis, joista naiset voivat kerrankin kiinnostua.

Joka ikinen kerta, kun olen jostain miehestä kiinnostunut, olen tottakai sen jollain tavalla ilmaissut.

Usko pois: jos mies on kiinnostava, yksikään nainen ei jätä sitä ilmaisematta. Itsensä tyrkyttäminen on aivan eri asia kuin kiinnostuksen ilmaiseminen.

Kyllä minä ainakin jätän sen ilmaisematta, jos ei yhtään vaikuta siltä että mies olisi kiinnostunut.

Vierailija
145/296 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä kun eivät löydä kumppania kun maailmassa on kuitenkin 7,9 miljardia ihmistä.

Ei kenenkään elinaika riitä siihen, että tutustuisi kaikkiin maailman ihmisiin.

Vierailija
146/296 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei halua niitä, joille kelpaisi ja itse ei kelpaa niille, joita haluaisi.

Vierailija
147/296 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu se kuuluisa kilck. Valinnanvaraa on liikaa.

Vierailija
148/296 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miksi en kelpaa.

Ongelmana on, että 6/10 tasoiset hoikat naiset eivät kiinnostu ja pullukat kiinnostuvat liikaakin.

Vierailija
149/296 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkä ja hoikka, vissiin ruma naama, kun en naisille kelpaa.

Vierailija
150/296 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on viisaana mennyt piiloon, varsinkin näin loma-aikana. Jonkun kesämökillä se on.

Vierailija
151/296 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 suhdetta päättynyt kumppanin pettämiseen. Otin opikseni. Enää ei vaan kinnosta. Miehet ei osaa kunniottaa toisten parisuhdetta, aina on kavereiden kielet ollu paksusuolessa asti jo seurustelun aikana kun ollaan vaan kavereita mutta todellisuudessa vongataan selän takana. Ihmisiin ei voi luottaa, siksi olen enemmän kuin tyytyväinen olleeni viimeset 5v yksin.

Vierailija
152/296 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun joku oli vielä kiinnostunut minusta, niin ihastuin vääriin ihmisiin. En niihin hyviin, jotka olisivat oikeasti pitäneet minusta. Olen oikein tarjoutunut hyväksikäytettäväksi. Siinä on yksi syy enemmän taas inhota itseäni.

Minulla on ollut kiusaajia ympärilläni lapsesta asti, tuo vaikuttaa. On vaikea uskoa, että joku haluaisi rakastaa minua.

Vierailija
153/296 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ihmiset ei mene yhteen koska "niin kuuluu tehdä" vaan ainoastaan silloin kun elämä on parempaa kumppanin kanssa kuin yksin.

Vierailija
154/296 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin rima sen verran korkealla, ettei sellaista miestä ole kuin peleissä, kirjoissa tai elokuvissa.

Vierailija
155/296 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän mukava ja keskustelukykyinen mies, mutta pettää kaikkia kumppaneitaan seurustelun alkumetreiltä asti.

Semmoista. Kestä naiset haluavat. Kukapa haluaisi miehen, joka ei kelpaa muillekaan.

Vierailija
156/296 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa miksi en kelpaa.

Ongelmana on, että 6/10 tasoiset hoikat naiset eivät kiinnostu ja pullukat kiinnostuvat liikaakin.

Numerorunkkarit loistaa kilometrien päähän.

Vierailija
157/296 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiedostanut olevani sen verta kelpaamaton miehille, etten enää etsi miestä. Yksi murhe vähemmän!

Vierailija
158/296 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuneet asenneilmapiiri ja arvomaailma. Sekä miesten ja naisten välinen kohtaanto-ongelma.

Vierailija
159/296 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin rima sen verran korkealla, ettei sellaista miestä ole kuin peleissä, kirjoissa tai elokuvissa.

Eli mielikuvitusmaailmassa elät.

Vierailija
160/296 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuneet asenneilmapiiri ja arvomaailma. Sekä miesten ja naisten välinen kohtaanto-ongelma.

- Naiset tietoisesti kaupallistavat itsensä

- Miehet ostaa vaimon verkkokaupasta

= näkyvän vihan lisääntyminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä