Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v vaimolle joululahjaksi

Vierailija
15.12.2021 |

Koruja, hierontalahjakorttia, jalkahoitoa, pyjamaa, alusvaatteita on ostettu usein lahjaksi. Olisko vinkata jotain uutta mieleistä naiselle? Suositella vaikka hyvää kirjaa. Mitä ois kiva saada lahjaksi? Kylpyläloma tais olla edellinen lahja.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku reissu tosiaan olisi kiva. Itse tykkäisin myös aktiviteeteista, kuten kuumailmapallo- tai helikopterilento, veneily tms. Mikäli ovat liian kallita niin esimerkiksi Turusta järjestetään miniristeilyitä saaristossa, niihin kuuluu buffetti joka on yleensä tosi hyvä. Eiköhän näitä ole vastaavia ympäri Suomea.

N41

Vierailija
22/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyjä lahjoja. Sorry vaan. Toivottavasti itse saan uuden Elite ohjaimen x-boxiin ja kuulokkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisin halunnut 40v joululahjaksi?

Puolison läheisyyttä koska sitä oli niukasti.

Tavaroista jotain oivaltavaa vaikka polkupyörään takavalot olisi ollu kova juttu niinä aikoina. Tai parempi etuvalo. Siis mikäli käyttäisin pyörää joka päivä.

Paras lahja tosiaan viikonloppu kaksin. Ihan vuokramökki käy, tms, ei tarvii Pariisiin saakka. Kun on noi lapsetkin tuossa.

Vierailija
24/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat yksilöitä, ikä ei välttämättä kerro mitään. Mistä juuri tuo nainen tykkää?

Itse tykkäisin siitä, että mukana on selkeästi ajattelemista ja hellyyttä, että lahjaa on mietitty. Pyrkisin samaan myös toisinpäin, mutta en ole suhteessa. 

Vierailija
25/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei , hieman liian myöhään oot liikkeellä , kun että osit ostanut Nivea joulukalenteri, siinä on 24 luukkua aina joku tuote ei muuten oo mikään halpa.

Yes Rockerilta löytyy myös en tiiä ehtiikö jouluksi.

Joku tällänen perinteinen sahmpoo suihkusaippua voide Lahja pakkaus.

Toisenlainen lahja , osta vuohi Ulkomaan Apu.

Tai joku muu.

Josta joku köyhä ilahtuu.

Pörrösukat vai joko ne oli Aloitukses?

Kirjaa en osaa suositella kun en niitä lue.

No nappaako Muumi tuotteet Muumi muki , tunika, sukat, pussilakana setti teille molemmille.

Lahjakortti tai rahana.

Vierailija
26/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita (rakkaus)kirje.

Olen itse toivonut sitä vuosikaudet, saan silti vain turhaa tavaraa tai joskus rahaa.

N42

Vierailija
27/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kunnon poranteräsetin, kirveen ja puuta. Vannesaha ja jiirisirkkeli ois timanttista.

Sun naisesta en tiedä. Osta vaikka pipo ja villasukat.

Vierailija
28/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita (rakkaus)kirje.

Olen itse toivonut sitä vuosikaudet, saan silti vain turhaa tavaraa tai joskus rahaa.

N42

Sori, mut ei rakasta sua

Vierailija
29/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita (rakkaus)kirje.

N42

Mä olen jokaiselta poikaystävältä toivonut itsetehtyä juustokakkua ja käpylehmää mutta ei ikinä 🙄

Teini-iän poikaystävä joskus piirsi ystävänpäiväkorttiin meidät tikku-ukkoina käsi kädessä ja se on edelleen ehkä suloisin lahja ikinä. Vaikka oltiin tikku-ukkoja, niin oli panostanut siihen, että saa kummankin tunnistettavat piirteet siihen 😊

Vierailija
30/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellilahjakortti tai jos oikeasta haluat panostaa, niin reissu johonkin. Kaikkein ihanin olisi joku pitkä vkloppureissu esim. Pariisin ja vasta lentokentällä saisi kuulla kohteen.

Tämä olis ihana. Miehet ei vaan ikinä oikein osaa/viitsi tämmöisiä järkätä.

Mun mies on vienyt mut yllätysmatkalle Pariisiin ❤️

Vierailija
31/36 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se nuorempaan ja kauniimpaan.

Vierailija
32/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä totaalisesti laita joulukuoreen avioeropaperit.

Vierailija
33/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisukset??  Onko vaimosi sporttinen?

Vierailija
34/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä järjestyksessä:

- yhteinen viikonloppumatka

- joku yhteinen aktiviteetti esim lahjakortti kartingiin, maistelumenu jonnekin, kalliokiipeily, melontapäivä...

- ajatuksella valittu kirja esim minulle se olisi The Secret History of the Mongols

- lautepeli esim pakohuonetyyliset pelit ja tarkoitus pelata niitä yhdessä / lahjakortti kosmetiikkaliikkeeseen

- puhelin, sillä en ole jaksanut ostaa uutta itselleni

- Bailey's -pullo

- lämpimät sukat, kauniit lapaset, kylpytakki, vastuskuminauhoja salille, uusi juomapullo jne.

Todennäköisesti jos saan jotakin, se on puhelin. Miehelle helpoin ja minulle ajankohtaisin. Olen tyytyväinen, vaikka en saisi mitään. 

Vierailija
35/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän harrastaa? Minä harrastan juoksua ja miesystävä on hankkinut juoksulenkkarit (tiedän, koska tarvitsen juuri tietyn merkkiset ja -kokoiset, ei voi ostaa itsenäisesti niitä).

En halua ikinä mitään turhia lahjoja, eli ennen juhlapäiviä yleensä ihan selkeästi vihjaan, mikä tuoksu tai koru tms. olisi juuri toivotunlainen. Ei tule huteja ikinä :-D

Vierailija
36/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellilahjakortti tai jos oikeasta haluat panostaa, niin reissu johonkin. Kaikkein ihanin olisi joku pitkä vkloppureissu esim. Pariisin ja vasta lentokentällä saisi kuulla kohteen.

Ranskassa 65 000 koronatartuntaa päivässä. Koronapassi käytössä.

Bon voyage!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä