Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUOH. Lääkärin hoito-ohje syylälle: jeesusteippia pari viikkoa :(

Vierailija
24.03.2015 |

Onko tuo nyt ihan asiallista.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:56"]

Siis meneekö joku oikeasti syylän vuoksi lääkäriin?

[/quote]

Niinpä. No ei kannata mennä kun laittaa jeesusteippiä ja kävelee viisi kertaa kaivon ympäri. 
[/quote]
Myötäpäivään.
[/quote]
Eipäs vaan vastapäivään!

Vierailija
22/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:56"]

[/quote]

Mä kävin just tänään. Jäädytettiin siellä. Oli rumassa paikassa.

[/quote]

Jäädytys ei oikeaaan syylään edes tehoa

[/quote]

Hyi, mikä mun jalassa sitten kasvoi? Olipa ammattitaidoton lääkäri, kun syyläksi väitti ja jäädytyksellä sen poisti.

Vierailija
24/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä firman jeesusteippi pysyy hikisessä jalassa? Millä olette kiinnittäneet sen teipin?

Meillä kokeilu kariutui aina siihen, että ilmastointiteippi pysyi max 5 min kiinni ihossa. 

Vierailija
25/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Niinpä. No ei kannata mennä kun laittaa jeesusteippiä ja kävelee viisi kertaa kaivon ympäri. 

[/quote]

Toivottavasti ei ainakaan julkiselle mene sillä on rahan haaskausta yhteiskunnan amksaa jostain syylien poistoista

[/quote]

Sopivassa kohden jalkapohjaa se haittaa ihan kävelyä.

Meillä oli lapsella tosi sitkeitä syyliä päkiässä, ja ne teki myös sellaista kovettumaa sinne kovasti. Kävely teki niin kipeää, että lapsen koko asento muuttui ihan vinoksi ja tuli virheasento jalkaan. Syylät kun lopulta lähti, niin korjailtiin pari vuotta lapsen ryhtiä ja astuntaa. Että eipä ne ihan niin harmittomia ole välttämättä.

Vierailija
26/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä kertoa, että mulla on oikein otollisessa kohdassa jalkapohjaa syylä. Siihen kasvanut toki kovettumaa ympärillä ja itse syylä on erittäin syvä. Haittaa kävelyä, en voi harrastaa oikein liikuntaakaan. Kävin kolme vuotta sitten jäädyttelemässä tätä, leikattiinkin yms. On kokeiltu teepuuöljyt, jeesusteipit, Veruxinit, kotiijäädytys jne. Saan sen aina semmoiseksi, että kovettuma lähtee ympäriltä mut itse syylää jää. Tämä syylä on ollut tässä varmaan kohta jo viisi vuotta nyt ainakin. Juuri tänäänkin on sattunut hiippailla sukkasillaan kotona kun tuo vihloo niin paljon. Tämä ongelma on myös muuttanut mun ryhtiä jne kun joudun koko ajan varomaan tuota kohtaa jalkapohjassa.

Vierailija
27/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:01"]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti ei ainakaan julkiselle mene sillä on rahan haaskausta yhteiskunnan amksaa jostain syylien poistoista

[/quote]

Sopivassa kohden jalkapohjaa se haittaa ihan kävelyä.

Meillä oli lapsella tosi sitkeitä syyliä päkiässä, ja ne teki myös sellaista kovettumaa sinne kovasti. Kävely teki niin kipeää, että lapsen koko asento muuttui ihan vinoksi ja tuli virheasento jalkaan. Syylät kun lopulta lähti, niin korjailtiin pari vuotta lapsen ryhtiä ja astuntaa. Että eipä ne ihan niin harmittomia ole välttämättä.
[/quote]

Juurikin näin! Enemmän rahan haaskausta olisi ruveta toimeentulotuella eläjäksi jos ei töissä pysty jalkapohjan syylän takia käymään (eli jos on työ jossa pitää kävellä tai seistä).

Vierailija
28/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi lapsena monta syylää ihan yhtäkkiä sillä, että peitin niitä pari viikkoa laastarilla.

Vierailija
29/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:09"]

http://2.bp.blogspot.com/-YdQKbYQuDak/TmVLOEtO_fI/AAAAAAAAAM0/vfBz6HhIpA4/s1600/556-1.jpg mulle kävi näin kun koitin, meinaa taju lähteä :S

[/quote]

Kun koitit mitä?

Vierailija
30/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:32"]

[/quote]

Mä kävin just tänään. Jäädytettiin siellä. Oli rumassa paikassa.

[/quote]

Jäädytys ei oikeaaan syylään edes tehoa

[/quote]

Hyi, mikä mun jalassa sitten kasvoi? Olipa ammattitaidoton lääkäri, kun syyläksi väitti ja jäädytyksellä sen poisti.

[/quote]

Syylä kun juurtuu paljon syvemmälle kuin vain pintaan. Jos sen jäädyttää niin tyhoat samalla hyvin paljon elävää kudosta samalla ja kipu on sen mukaista. 

Vierailija
31/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:30"]

Voin kyllä kertoa, että mulla on oikein otollisessa kohdassa jalkapohjaa syylä. Siihen kasvanut toki kovettumaa ympärillä ja itse syylä on erittäin syvä. Haittaa kävelyä, en voi harrastaa oikein liikuntaakaan. Kävin kolme vuotta sitten jäädyttelemässä tätä, leikattiinkin yms. On kokeiltu teepuuöljyt, jeesusteipit, Veruxinit, kotiijäädytys jne. Saan sen aina semmoiseksi, että kovettuma lähtee ympäriltä mut itse syylää jää. Tämä syylä on ollut tässä varmaan kohta jo viisi vuotta nyt ainakin. Juuri tänäänkin on sattunut hiippailla sukkasillaan kotona kun tuo vihloo niin paljon. Tämä ongelma on myös muuttanut mun ryhtiä jne kun joudun koko ajan varomaan tuota kohtaa jalkapohjassa.

[/quote]

Kotijäädytys on yhtä tyhjän kanssa. Muurahaishappoa peliin ja selvästi enemmän kuin ohjeessa sanotaan ja kauemmin. Kipeetä se tekee mutta syylä lähtee 100% varmuudella. 

Vierailija
32/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:00"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:56"] Siis meneekö joku oikeasti syylän vuoksi lääkäriin? [/quote] Niinpä. No ei kannata mennä kun laittaa jeesusteippiä ja kävelee viisi kertaa kaivon ympäri.  [/quote]   Toivottavasti ei ainakaan julkiselle mene sillä on rahan haaskausta yhteiskunnan amksaa jostain syylien poistoista [/quote]   Sopivassa kohden jalkapohjaa se haittaa ihan kävelyä. Meillä oli lapsella tosi sitkeitä syyliä päkiässä, ja ne teki myös sellaista kovettumaa sinne kovasti. Kävely teki niin kipeää, että lapsen koko asento muuttui ihan vinoksi ja tuli virheasento jalkaan. Syylät kun lopulta lähti, niin korjailtiin pari vuotta lapsen ryhtiä ja astuntaa. Että eipä ne ihan niin harmittomia ole välttämättä. [/quote] Juurikin näin! Enemmän rahan haaskausta olisi ruveta toimeentulotuella eläjäksi jos ei töissä pysty jalkapohjan syylän takia käymään (eli jos on työ jossa pitää kävellä tai seistä).

[/quote]

Noi syylät saa jokainen itsekkin pois jos haluaa. 

Vierailija
33/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lapsena ontelosyylän eli molluskan pois kädestä sitä leikkelemällä saksilla (hyihyi) ja ruven päälle laitoin aina laastarista juuri ne teippiosat vain sen kohdan päälle. En tiedä miten keksin näin tehdä, sillä 90-luvulla en vielä käyttänyt tietokonetta kuin peleihin eikä minulle sitä kukaan ohjeistanut.

Nopeasti se kuitenkin lähti ja kädessä ei ole enää mitään, vain vaalea jälki.

Vierailija
34/67 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:00"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:56"] Siis meneekö joku oikeasti syylän vuoksi lääkäriin? [/quote] Niinpä. No ei kannata mennä kun laittaa jeesusteippiä ja kävelee viisi kertaa kaivon ympäri.  [/quote]   Toivottavasti ei ainakaan julkiselle mene sillä on rahan haaskausta yhteiskunnan amksaa jostain syylien poistoista [/quote]   Sopivassa kohden jalkapohjaa se haittaa ihan kävelyä. Meillä oli lapsella tosi sitkeitä syyliä päkiässä, ja ne teki myös sellaista kovettumaa sinne kovasti. Kävely teki niin kipeää, että lapsen koko asento muuttui ihan vinoksi ja tuli virheasento jalkaan. Syylät kun lopulta lähti, niin korjailtiin pari vuotta lapsen ryhtiä ja astuntaa. Että eipä ne ihan niin harmittomia ole välttämättä. [/quote] Juurikin näin! Enemmän rahan haaskausta olisi ruveta toimeentulotuella eläjäksi jos ei töissä pysty jalkapohjan syylän takia käymään (eli jos on työ jossa pitää kävellä tai seistä).

[/quote]

Noi syylät saa jokainen itsekkin pois jos haluaa. 

[/quote]

Stupido. Kun ei niitä saa välttämättä se lekurikaan pois.

Vierailija
35/67 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
36/67 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tuo voi toimiakin mutta olishan sitä oikeitaki troppeja esim. Wicaran.

Vierailija
37/67 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asiallista! Paras tapa tukahduttaa syylä. Parempi kuin kalliit lääkkeet, joiden teho ei todellakaan ole hyvä.

Vierailija
38/67 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olisi pitänyt tehdä? Ei syyliin ole kunnon hoitokeinoa olemassa. Voi sen poistaa mutta yleensä ne vaan kasvaa takaisin. Ne aiheutuu viruksesta. Jeesusteippi on ihan yhtä hyvä kuin joku syylävoidekin, tai jopa parempi. Ja halvempi.

Vierailija
39/67 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä konsti se on. Ja halpa. Samoin maalarinteippi toimii laastarina. Lääkärin neuvo sekin.

Vierailija
40/67 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, se pehmentää/syövyttää sitä. Sit vain rapsuttaa pois. Voit tietty hankkia salisyylilaastariakin