paljonko painoa on hyvä 160 cm pitkälle?
Olen 160/58 ja olo on pullea
Kommentit (76)
Oon 159/60 ja aivan sopusuhtainen, mies palvoo ja huomiota tulee muiltakin. Ihannepainoni on välillä 55-58. 55 kiloisena oon jo todella hoikka ja sen alle en haluaisi laihtua.
Eikö teillä ole yhtään lihaksia kun voitte olla aikuisina naisina muka noissa lukemissa?
Nämä, jotka kirjoittavat naisen ihannepainon olevan 40 kg ovat yli 100 kg läskejä vanhoja miehiä. Mieti siitä kannattaako kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Tänään useampi ihminen veikkas mun painoa ja veikkaukset oli väliltä 48-52kg. Oon 159cm ja oikeasti painan n. 57kg, enkä oikein itekään ymmärrä miten painan niin "paljon"? Ei se näköjään näytä muiden eikä myöskään omasta mielestä siltä, mutta kyllä tuo 57kg kuulostaa tosi paljolta omaan korvaan. :( varsinkin näiden vastausten jälkeen.
Intit siis useammalta ihmiseltä: "arvaa mun paino". Lapsellista. näethän itsekin peilistä, että kiloja on muutamia liikaa.
Itselle tavoitepaino on 158cm pitkänä 58kg. Koen että olen silloin just sopiva. Painan nyt 66kg.
Vierailija kirjoitti:
Olen 165 cm ja 73 kg, joten vähän ehkä pyöreä mutta silti ja ehkä juuri siksi naisellisen upea ja kurvikas. Sinulla ei ole muuta hätää kuin että taidat olla epävarma itsestäsi ja haet hyväksyntää. Ja kuvittelet että rakkaus ja onni tulee sillä että olet mallimitoissa. Ei se niin mene. Rakkaus ja onni kukoistaa kun rakastat itseäsi sellaisena kuin olet. Silloin säteilet sellaista hyvää oloa ja vetovoimaa että kumppaniltasi menee jalat alta.
165, 73 on ylipainon puolella.
162/49,5-50 vaihtelee ja kyllä aina olen pitänyt rajani syömisen kanssa.
Sekin on mukavaa kun samat farkut voi käyttää loppuun asti.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:58"]
Pieniluiselle 47,2 kg. Isoluiselle 47,8 kg.
Juoksijalle 43,7 kg. Painonnostajalle 68,4 kg.
[/quote]
Raskasrakenteinen näyttäisi tuollaisessa painossa ihan luurangolta.