Onko Jaana ruma nimi?
Kommentit (49)
Kamala nimi ja vielä kamalampi ämmä
Jaana, Tanja, Katja... Kommarinimiä kaikki. Nämä nimet on annettu taistolaisessa hurmoksessa 70-luvulla.
Minä olen Jaana ja suhtaudun neutraalisti nimeeni. Muut sen sijaan tuntuvat inhoavan nimeä tai vitsailevat että muistuttaa venäläisen huoran nimeä, jep jep...
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:58"]
Jaana, Tanja, Katja... Kommarinimiä kaikki. Nämä nimet on annettu taistolaisessa hurmoksessa 70-luvulla.
[/quote]
Mikäs sinä olet, Hilkka-Tuulikki?
mun nimi on jaana ja pidan sita neutraalina. ja taalla ulkomailla se on ihan jees, pitaa vaan joskus kirjoittaa muotoon yaana etta lausutaan oikein. ihan normaali naisen nimi :)
Napuritalossakin suljetaan ikkunat kun Jaana nauraa parvekkeellaan. Rumaakin rumempi nimi.
Ikävä kyllä, ruma nimi se on. Ja tähän mielipiteeseen ei vaikuta tuntemani Jaana, joka on paitsi maailman mukavin ihminen, niin myös mun paras ystäväni. Ja juu, en kyllä mene hänelle suoraan sanomaan, että nimi on ruma, täällä voin toki mielipiteeni kertoa teille.
Ystäväni vaihtoi nimensä, joka siis oli Jaana. Piti kamalana.
60-luvun muotinimi! Ennen ehkä annettiin suppeammin nimiä, koska itsekin olen 60-luvulla syntynyt ja tuntuu, että tuttavapiirissä joka toinen on Jaana, Sari tai Päivi.
Miehissä on Mikaa, Markkua, Karia, Jaria ja Aria.
Todella ruma nimi. Vähän niinku Seija, Ritva ja Pirjo, mutta rumempi.
Ihana nimi. Jaanoilla on parhaimmat pimpat.
On ruma nimi. Raija ja Riitta on samaa ikäluokkaa, mutta nätimpiä nimiä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:57"]
[/quote]
Kerropa mikä sun nimesi on niin oksennetaan porukalla peräaukkoosi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:01"]
[/quote]
Kerropa mikä sun nimesi on niin oksennetaan porukalla peräaukkoosi.
[/quote]
Uskomattoman tasokasta tekstiä täällä pitkästä aikaa.
Miten joillain voi olla kauheita antipatioita jotain nimiä kohtaan??! Minusta on ihan sama, mikä jonkun nimi on, mä yleensä kohtelen ihmistä persoonana, johon hänen nimensä kuuluu. Ja se persoona on joko mukava, ei-niin-mukava tai ihan sama...
Joistain nimistä tulee kyllä mieleen, että onpa kiva nimi, jos ei ole kovin usein vastaan tullut ja miellyttää korvaa, mutta miten ihmeessä jaksaa ottaa kiekkaa jonkun nimistä "kun ne on niin kamalia"??
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:43"]
Onhan se ihan kiva nimi, mustalaiselle.
[/quote]
En ole koskaan kuullut mustalaisesta jonka nimi olisi Jaana!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:40"]
Mun naisystävän nimi on Jaana
[/quote]Ryssän nimi hyi
[/quote]
Miten niin??? En ole koskaan kuullut venäläisestä Jaanasta, nehän on jotain Tatjaanoja, se on ihan eri nimi.
[/quote]
Ei ole ikäluokkaa, ja sitä paitsi nuo on ihan järkyttävän rumia nimiä, niinkuin joku Soile tai Pirkko tai Marja-Liisa.
Ei ruma mutta neutraali, mitäänsanomaton.
RUMIA nimiä ovat Tytti ja Pipsa!
Erinomaisen hyvä ka kaunis nimi.