Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsevän suuri vyotärö-lantiosuhde (kuva)

Vierailija
24.03.2015 |

Pystyisinkö mitekää muokkaamaan kroppaani, vai pitääkö minun elää tämän kanssa koko ikäni?

En ikinä normaalisti käytä kireitä paitoja (kuten kuvassa) koska minua häiritsee älyttömän paljon se, kuinka suuri ero mun lantiolla ja vyötäröllä on :( Vinkkejä siis kaipailisin!

http://aijaa.com/7A1EWc

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli mulla myös tuon tapainen vartalo, just vyötärö korkee ja noi lantion luut näkyy..
Normaalia on, nyt voi tuntua muka nololta mut kun oot aikuinen se ei enää vaivaa :)

Vierailija
62/107 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:38"]Älä huoli mulla myös tuon tapainen vartalo, just vyötärö korkee ja noi lantion luut näkyy..
Normaalia on, nyt voi tuntua muka nololta mut kun oot aikuinen se ei enää vaivaa :)
[/quote]
niin ja sen verran jatkan että jos tosissas haluat muokata vartaloa, luulisin että kannattaisi keskittyä vinoihin vatsalihaksiin. Vaikka oot kyllä hyvä just tommosena ku oot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ero vyötärön ja lantion välillä on se n. 30cm, eikä se ole kyllä ikinä mua haitannut vaan lähinnä päinvastoin. Sinunkaan kurvisi eivät ole mielestäni mitenkään silmiinpistävät, vaan ihan kiva, hoikka kroppa minun mielestäni. 

Jos kuitenkin ehdottomasti haluat vyötäröä suurentaa, kannattaa yhdistää pluskaloreilla syöminen kuntosaliharjoitteluun, esimerkiksi sivutaivutukset kunnon painojen kanssa taitavat olla sellaisia mitkä helposti paksuntavat vyötäröä (ja siksi moni niitä välttelee koska ei halua tasapaksua kroppaa...). Muuten luustolleen ei oikein ihminen mitään voi.

Vierailija
64/107 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:34"]

Vittu mitä vastauksia täällä kateelliset laukoo!! Ja voi noita alapeukkujen määrää! Ei kaikki halua näyttää kim kardashianilta :D

[/quote]  Kimi ja AP:n välille mahtuu monen kokoista. Eli en haluaiskaan Kimin kroppaa (liian iso perä) vaikka kylläkin tykkää tiimalasi vartalosta.

Vierailija
65/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ongelmahan tuossa on se että vyötärön ja haaruksen väli on naurettavan pitkä, kaksi normaalin naisen mittaa.

Vierailija
66/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo minun kuva? Näytän ihan samalle ja tiedän mitä tarkoitat!:( tiukat paidat rullautuvat ylös lantion päältä ja tiukoissa paidoissa näyttää jenkkahirviölle vaikka Se johtuu paljolti lantiosta....ei todellakaan ideaalitilanne! Siitä Se reisivakokin johtuu kun jalat ovat metrin päässä toisistaan,tunnen itsenikin kummajaiseksi...n25

Vierailija
67/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut ongelma taitaa olla huonot kuvanmuokkaustaidot.

Vierailija
68/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:00"]

Siis mitä? Haluaisit olla tasapaksumpi?

[/quote]

Kyllä, siis en haluaisi että lantioni on niin paljon leveämpi kuin vyötärö. Kuva saattaa hämätä hieman,  mutta eroa on oikeasti n. 20cm. ap
[/quote]
No voi huokaus. Niin on mullakin. Tää on taas yritys että "kehukaa minua!" Jos kehuja tahdot laita se otsikkoon äläkä huomiohuoraa näin.

Vierailija
69/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa painoa lisää. Taidat olla aika luikku ilman persusta.

Vierailija
70/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuva näyttää piirretyltä

Vierailija
71/107 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita vinoja vatsalihaksia kannattaa tosiaan kokeilla treenailla , jos nyt välttämättä muutosta haluat :)

Vierailija
72/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi katkerat ihmiset sentään!.
Teinityttö laittaa kuvan hoikasta vartalostaan, ja av-mammelit yrittää jyrätä itsetunnon, ja kappas kun yllättäen juuri ne maailmalla halututkin muodot on "hyi oksetus".
Saa niin säälittävän katkeran kuvan, että tunnen hirveää myötähäpeää.
Jotkut kiusaajat ei näemmä koskaan kasva aikuiseksi!.
Kyseessä on rakenteelliset seikat. Minullakin on voimakas reisivako, enkä sille mitään voi. Samoiten minulla on erittäin erottuvat lantioluut, enkä sen enempää niillekkään voi, ellen lihota itseäni reilusti ylipainoiseksi.
Tuollaiset hyi yök kommentit jättäisin aivan omaan arvoon. Tuollaisia viljelevät ihmiset, nauttivat siitä, jos saavat yhtään pahaa mieltä aikaiseksi.

Ap!. Sinä olet juuri hyvä tuollaisena kuin olet. Ei sinun tarvitse olla, niinkuin kaverisi. Vartalosi on kauniin näköinen hoikka vartalo. Ole ylpeä siitä!.

Vierailija
73/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, oletko jäänyt elämässäsi ilman huomiota ja nyt haet sitä täältä? Itsetunto kuntoon niin ei tarvi moisia täällä kysellä!

Vierailija
74/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:16"]

En todellakaan kerjännyt tällä huomiota vaan mietin pitkään, että kehtaanko tuota kuvaa edes laittaa kun se ei omaa silmääni miellytä. :( Kaikki ystäväni ovat paljon sirompia ja heillä ei juurikaan ole tätä vyötärö-lantio eroa, siksi se varmaan itseäni niin paljon vaivaa. ap

[/quote]

Hohoijakkaa, vaikka täällä liikkuu jos jonkinmoista sakkia, niin ei av-mammat ihan NÄIN tyhmiä kuitenkaan ole :D 

#huomiohuoraus 

Vierailija
75/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ämmä. Tiimalasi on tavoitelluin vartalotyyppi, mitä on. Sinulla olisi mahdollisuus näyttää hyvältä, jos lihottaisit hiukkasen ja kasvattaisit tissit itsellesi.

Minä olen varmaan tuplasti sinua paksumpi joka kohdasta, mutta ai kun näyttää kivalle kun jopa minulle tulee nätti vyötärönlinja, juuri tuo 20cm ero lantioon - mikä on ihanne.

Miksi haluaisit olla tasapaksu patukka? Siksikö kun kaveritkin on?

Vierailija
76/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:56"]

Voi katkerat ihmiset sentään!. Teinityttö laittaa kuvan hoikasta vartalostaan, ja av-mammelit yrittää jyrätä itsetunnon, ja kappas kun yllättäen juuri ne maailmalla halututkin muodot on "hyi oksetus". Saa niin säälittävän katkeran kuvan, että tunnen hirveää myötähäpeää. Jotkut kiusaajat ei näemmä koskaan kasva aikuiseksi!. Kyseessä on rakenteelliset seikat. Minullakin on voimakas reisivako, enkä sille mitään voi. Samoiten minulla on erittäin erottuvat lantioluut, enkä sen enempää niillekkään voi, ellen lihota itseäni reilusti ylipainoiseksi. Tuollaiset hyi yök kommentit jättäisin aivan omaan arvoon. Tuollaisia viljelevät ihmiset, nauttivat siitä, jos saavat yhtään pahaa mieltä aikaiseksi. Ap!. Sinä olet juuri hyvä tuollaisena kuin olet. Ei sinun tarvitse olla, niinkuin kaverisi. Vartalosi on kauniin näköinen hoikka vartalo. Ole ylpeä siitä!.

[/quote]

Uuh, ainakin yksi tarttui ap:n koukkuun!

Kuten joku jo mainitsikin, menee tämä aloitus samaan kategoriaan niiden tuhansien "yhyyy olen 175cm/45kg ja tajuton läski" -itkujen kanssa. Pitäisikö minun laittaa tänne kuva erittäin tuuheista hiuksistani ja itkeä, miten saisin hiuksiini paksuuttaa?! :D

Vierailija
77/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on luonnollinen 40 cm vyötärö-lantiosuhde. Meikäläisen perä 15 vuotta sitten ilman korsettia. Kummallinen varustus on Lara Croft -naamiaisasu.

http://aijaa.com/GC1v84

Vierailija
78/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi oudon korkea lantio!

Eli siis välimatka haaroista vyötäröön on luonnottoman pitkä. Muutenhan leveyden puolesta suhde on täysin normaali. 

Vierailija
79/107 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ja hyvä kroppa sulla on, jenkkakahvat jos saisit pois niin ongelmasi voisi hävitä, mutta sinuna en kuitenkaan näkisi välttämättä tarvetta laihduttaa. Ihmisillä vaan tuppaa kertymään läski johonkin paikkaan. Ole onnellinen ettei sinulla se paikka ole vyötärö.

Vierailija
80/107 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärtää nyt ongelmansa väärin. Vyötärö-lantio -suhde saisi mielellään olla suurempikin (siis vyötärö kapeampi ja lantio kurvikkaampi jos eroa on vain 20cm, eli luultavasti sivukuvassa tikkusuora pötkö ilman peppua) mutta hassulta näyttää tuo omituisen korkealta alkava lantionkaari. Kuten täällä on jo todettu, vyötärö on aivan liian korkealla suhteessa muuhun kroppaan näyttääkseen kauniilta, ja se on rakennevika jolle ap ei valitettavasti voi mitään.

Kuvan perusteella luulen että ap on myös rinnan alta suora vyötäröön asti ilman kauniin naisellista kaartumista (vyötärönhän kuuluu ihannevartalossa olla mitoiltaan olennaisesti pienempi kuin rinnan alta mitattuna) eikä se totisesti hivele silmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi