Häiritsevän suuri vyotärö-lantiosuhde (kuva)
Pystyisinkö mitekää muokkaamaan kroppaani, vai pitääkö minun elää tämän kanssa koko ikäni?
En ikinä normaalisti käytä kireitä paitoja (kuten kuvassa) koska minua häiritsee älyttömän paljon se, kuinka suuri ero mun lantiolla ja vyötäröllä on :( Vinkkejä siis kaipailisin!
Kommentit (107)
http://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/d3/df/73/d3df73065288d5e84c9e320868d472a4.jpg
Siinä sulle häiritsevän suuri vyötärö-lantio suhde, tuon mallisen voi olla jo oikeasti vaikea löytää istuvia housuja.
Mä ihmettelen näitä, jotka kertovat, että vyötärö on "luonnottoman" ylhäällä. Luonnotonta voi esiintyä muokatussa tai piirretyssä kuvassa, ei ihmisen vartalossa. Se, ettei joku asia vastaa teidän kauneusihanteitanne, ei tarkoita, että se olisi luonnotonta.
Minusta tuossa ei ole edes kunnolla erottuvaa vyötäröä. Silmään pistää tuo liian suuri tigh gap.
Jos kaverisi ovat jotain kaksitoistavuotiaita poikia tikkuvartaloineen, niin erotut eduksesi.
On oikeasti aika rumaa jos naisella on tuota tasapaksumpi ruoto.
Mulla erotus on 24 cm ja olen kyllä niin tasapaksu kuin olla voi. Lantiossa on enemmän ulottuvuutta taaksepäin, kuin sivuille. Liikunnalla voit saada vyötäröä vähän "alemmas", mutta ei sussa mun silmiin ole kyllä yhtään mitään vikaa <3
hyi helvetti miten laiha, ällöttävät jalat
Itse olen kolmekymppinen ja minulla juurikin tuollainen vartalo kuin ap:lla tosin tuollaista reisiväliä ei ole. Ja pidän vartaloani ihan järkyttävänä lantioläskinä. Mutta kommenttien perusteella näin ei kai sitten kuitenkaan ole? Olette kyllä jotkut todella ilkeitä koska luultavasti ap on ihan tosissaan asiansa kanssa. Ihan uskomattomia olette kyllä. Ihan kuin jollain läskilläkin pitäisi jotenkin kilpailla. "noooo eihän tuo nyt ole mitään, lopeta tuo huomiohuoraus, katohan näitä röhöröhöhöö"
Kapea vyötärö ja naisellinen lantio on sun vahvuutesi! Katso mallia vaikka Jennifer Lopezilta miten tuota korostetaan kauniisti ;) Sulle on varmaan jotenkin jäänyt puberteettishokki päälle. Nyt on aika hyväksyä se että lapsen vartalo on mennyttä ja elämää upeana naisena edessä. Jos jotain parantaisin niin ryhtiä ja lihaksistoa. Ja ruhti kohenee kummasti heti kun hyväksyt itsesi ja alat rakastaa omaa vartaloasi <3
Ja muista syödä!! Älä hyppää mihinkään fitness-buumikelkkaan. 64
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:47"]
Tyhmä ämmä. Tiimalasi on tavoitelluin vartalotyyppi, mitä on. Sinulla olisi mahdollisuus näyttää hyvältä, jos lihottaisit hiukkasen ja kasvattaisit tissit itsellesi.
Minä olen varmaan tuplasti sinua paksumpi joka kohdasta, mutta ai kun näyttää kivalle kun jopa minulle tulee nätti vyötärönlinja, juuri tuo 20cm ero lantioon - mikä on ihanne.
Miksi haluaisit olla tasapaksu patukka? Siksikö kun kaveritkin on?
[/quote]
Kasvattaisit tissit? Nyt vittu alkaa jo mennä vähän liian pitkälle. Niiku niitä nyt pystyisi jotenkin kasvattamaan. "hmmm syön tämän sipsipussin ja kasvatan sillä ensin tuon toisen tissin ja sitten syön tämän suklaalevyn ja kasvatan sillä tuon toisen" Tajuatteko te ollenkaan mitä kirjoittelette? Toivottavasti ap on jo kaukana tästä paskaketjusta.
En jaksanut lukea muita kommentteja. Omani on: höpö höpö! Oikein hyvä figuuri sinulla tuon kuvan perusteella.
N40
Vyötäröni on 58 cm. Lantioni 90. Tuo ei ole vielä mitään...
Muotosi kaunistuvat kun saat vähän lihaa luiden päälle
Hah! Haluatteko nähdä oikeasti suuren vyötörö/lantiosuhteen? Tässä: http://aijaa.com/cuAwXZ
(Tärähtänyt kuva siksi, että vasemmalla alakulmassa näkyvä henkilö tuli tärskäyttämään konetta kriittisellä hetkellä.)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:34"]
Vittu mitä vastauksia täällä kateelliset laukoo!! Ja voi noita alapeukkujen määrää! Ei kaikki halua näyttää kim kardashianilta :D
[/quote] Kimi ja AP:n välille mahtuu monen kokoista. Eli en haluaiskaan Kimin kroppaa (liian iso perä) vaikka kylläkin tykkää tiimalasi vartalosta.
[/quote]
Ei täällä sun kropastas ja haluistas puhuttu vaan ap n lantiosta :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:09"]
Hyi helvetti mikä pulkannaru. Syö nyt herranjestas jotain.
[/quote]
En ole ap mutta taitaa läski huudella?
[/quote]
Taitaa huumorintajuton huudella?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:03"]
Hah! Haluatteko nähdä oikeasti suuren vyötörö/lantiosuhteen? Tässä: http://aijaa.com/cuAwXZ
(Tärähtänyt kuva siksi, että vasemmalla alakulmassa näkyvä henkilö tuli tärskäyttämään konetta kriittisellä hetkellä.)
[/quote]
Miten iso lantio-vyötärösuhde sulla sitten on? Mun silmiin näyttää aika tavalliselta, mutta voi olla että kokomustat vaatteet ja tärähtänyt kuva jotenkin hämäävät.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:11"]
[/quote]
Miten iso lantio-vyötärösuhde sulla sitten on? Mun silmiin näyttää aika tavalliselta, mutta voi olla että kokomustat vaatteet ja tärähtänyt kuva jotenkin hämäävät.
[/quote]
Jaa, en oo mitannut. VOin käydä kurkkaamassa. löytyiskö mittanauhaa, mutta se kuvassa oleva toinen henkilö on täällä riehuloimassa, joten jos ei se löydy sieltä, missä sen pitäis olla, en ehdi tekemään kauhean ekstensiivisiä etsintöjä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:11"]
[/quote]
[/quote]
Jaa, en oo mitannut. VOin käydä kurkkaamassa. löytyiskö mittanauhaa, mutta se kuvassa oleva toinen henkilö on täällä riehuloimassa, joten jos ei se löydy sieltä, missä sen pitäis olla, en ehdi tekemään kauhean ekstensiivisiä etsintöjä.
[/quote]
No niin, vyötärö 75 cm ja lantio 100 cm. Mutta mulla on ollut vyötärö ennen lapsia alle 70 cm, saattaa olla, että se tuosta vielä vähän pienenee, kun synnytyksestä vasta vähän yli puoli vuotta.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:00"]
Siis mitä? Haluaisit olla tasapaksumpi?
[/quote]
Kyllä, siis en haluaisi että lantioni on niin paljon leveämpi kuin vyötärö. Kuva saattaa hämätä hieman, mutta eroa on oikeasti n. 20cm. ap
[/quote]
Öö, itselläni on vyörätön ja lantion välinen erotus 30 cm, ero vielä korostuu kun olen muutoin todella hoikka ja siro. En ole koskaan ajatellut, että asiassa olisi jotain ongelmaa, paitsi se että on vaikea löytää istuvia vaatteita.
Mitä jos lakkaisit ulisemasta asioista joille et voi mitään. Kerranhan täällä vaan eletään.
Mulla 73 vy ja 98 ly. Mielestäni olen aika tasapaksu...