Häiritsevän suuri vyotärö-lantiosuhde (kuva)
Pystyisinkö mitekää muokkaamaan kroppaani, vai pitääkö minun elää tämän kanssa koko ikäni?
En ikinä normaalisti käytä kireitä paitoja (kuten kuvassa) koska minua häiritsee älyttömän paljon se, kuinka suuri ero mun lantiolla ja vyötäröllä on :( Vinkkejä siis kaipailisin!
Kommentit (107)
Onko ap muka jonkun mielestä liian laihan näköinen? Minun silmään näyttää hyvältä ja terveeltä.
Se, että tuo vyötärö-lantiosuhde näyttää isolta omasta mielestä, voi johtua juuri korkealle ulottuvista lonkkaluista, kun se kurvi on aika jyrkkä (vai miten sen sanoisi:D). Itselläni sama, mutta nykyään pidän siitä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:03"]
Hah! Haluatteko nähdä oikeasti suuren vyötörö/lantiosuhteen? Tässä: http://aijaa.com/cuAwXZ
(Tärähtänyt kuva siksi, että vasemmalla alakulmassa näkyvä henkilö tuli tärskäyttämään konetta kriittisellä hetkellä.)
[/quote]
Miten iso lantio-vyötärösuhde sulla sitten on? Mun silmiin näyttää aika tavalliselta, mutta voi olla että kokomustat vaatteet ja tärähtänyt kuva jotenkin hämäävät.
[/quote]
Jaa, en oo mitannut. VOin käydä kurkkaamassa. löytyiskö mittanauhaa, mutta se kuvassa oleva toinen henkilö on täällä riehuloimassa, joten jos ei se löydy sieltä, missä sen pitäis olla, en ehdi tekemään kauhean ekstensiivisiä etsintöjä.
[/quote]
No niin, vyötärö 75 cm ja lantio 100 cm. Mutta mulla on ollut vyötärö ennen lapsia alle 70 cm, saattaa olla, että se tuosta vielä vähän pienenee, kun synnytyksestä vasta vähän yli puoli vuotta.
[/quote]
Mulla on 73 cm ja 104 cm.
Mikä lantio, missä?.. muuten ihan jees.
Eihän sulla ole lantiota juuri ollenkaan. Lantioluut levenee vyötäröstä, niistä alas ei juuri mitään. Tuollainen laihan teinin lantio.
Just joo. Mun vyötärö on 57cm ja lantio 92cm että... Mä rakastan sitä kaarta minkä toi ero luo.
Tää menee just samaan kategoriaan niiden "oonko läski ku oon 187cm ja painan 34kg?!?". Ala julmaan sidukkaa niin vyötärö levenee.
Av:n parhautta. Esitä kysymys, saa siihen 5 sivua vastauksia joista n. 5 on oikeasti vastaus aloittajan kysymykseen ja loput onkin taas kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä :D hyvä mammat!
Pakko sanoa vielä, että ei sun lantiossa mitään vikaa ole. Mutta näin miehenä ei haittaa, vaikka olis leveämpikin.:)