Häiritsevän suuri vyotärö-lantiosuhde (kuva)
Pystyisinkö mitekää muokkaamaan kroppaani, vai pitääkö minun elää tämän kanssa koko ikäni?
En ikinä normaalisti käytä kireitä paitoja (kuten kuvassa) koska minua häiritsee älyttömän paljon se, kuinka suuri ero mun lantiolla ja vyötäröllä on :( Vinkkejä siis kaipailisin!
Kommentit (107)
"... minua häiritsee älyttömän paljon se, kuinka suuri ero mun lantiolla ja vyötäröllä on :( "
Bitch please, sun vyötärön ja lantion erotus on max 20cm. Tule sitten uudestaan valittaa, kun se on lähempänä 30cm.
T. Vyötärö 57cm, lantio 90cm, erotus 33cm
Ei tossa mitään jenkkakahvoja ole, idiootit, ne on ne lonkkaluut ne kohoumat siinä.
Nainenhan on ihan hirmuisen hoikka!
Ja nimenomaanhan miesten silmää usein miellyttää nk. lantion kaari, eli juuri se ero vyötärön ja lantion välillä...
Kieltämättä huomiotaherättävä. En kehtaisi minäkään pukea tiukkoja paitoja.
Mitä vikaa? Mulla on eroa melkein 30 senttiä, vy 77 ja lantio 105... :D
Ja juu, koko ajan hoikistellaan, tilanne on nyt tää ;)
Sulla taitaa tyttö kuule olla vähän vääristynyt kehonkuva.
Täh? No just joo.
Kehujahan sä haet, eli antaa nyt palaa, hyvä kroppa on eikä mitään epäsuhdetta ole.
Siis mitä? Haluaisit olla tasapaksumpi?
no toihan on just hyvä. Olispa mullakin noin hyvin erottuva vyötärö, mutta olen yhtä tasapaksua pötköä.
jenkkakahvat veke, niin se on siinä
Aloitus on Samaa sarjaa kuin "siis yhyy oon niin läski ku painan 49 kilooo" -valitus
Ihan normaali on. Olet varmaan teini-iässä? Yritä keskittyä vaikka opiskeluun välillä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:00"]
Siis mitä? Haluaisit olla tasapaksumpi?
[/quote]
Kyllä, siis en haluaisi että lantioni on niin paljon leveämpi kuin vyötärö. Kuva saattaa hämätä hieman, mutta eroa on oikeasti n. 20cm. ap
Eihän tuo mitenkään älyttömän iso ole. Ihan normaali ja hyvä! Sulla on vähän samanlainen lantio kuin itsellä, tollainen laatikkomainen, eli vyötärö on aika korkealla. Sekö sulle saa sellaisen efektin mieleen? Sille ei juurikaan mitään ole tehtävissä, luuston rakenteesta kiinni.
Mulla on vyötärö melkein 30cm lantiota kapeampi ja rakastan naisellista vartaloani.
Nauti omastasi, sulla on tosi kiva ja timmin näköinen kroppa.
Olen siis 24v ja tämä on häirinnyt mua siitä asti kun lantioni leveni. Löysissä paidoissa näytän ihan ok:lta, mutta tiukoissa paidoissa/ilman paitaa näyttää siltä, kuin olisin kahdesta ihan eri palapelistä koottu. ap
Aloitat kunnon siideridieetin. Makeaa päärynäsidukkaa päivittäin pari litraa, niin ei mene aikaakaan kun ongelmasi on poistunut.
Ap, sun ns. "ongelma" ei nyt oikeasti jaksa koskettaa ketään. Huomiohuorausta.
Ootko sää jotenkin mentaalisesti sairas?
Mulla samanlainen eli vyötärö 70 cm, lantio 108 vm ja samalla tavalla jenkkakahvaa mistä yritän päästä eroon. Se siis häiritsee, ei tuo ero mitoissa.