Mistä lihavat naiset löytää seuraa?
Olen ollut lihava ala-asteikäisestä saakka, bmi on vaihdellut 25 ja 35 välillä, nyt tällä hetkellä on 30. Harrastan, olen opiskellut, käyn töissä ja käyn kaverien kanssa toisinaan ulkonakin, mutta en ole koskaan edes käynyt treffeillä, koska kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt minua missään tilanteessa. Minulla on kyllä jokunen miespuolinen kaveri, mutta kukaan mies ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Olen elämäni aikana muutaman kerran tehnyt itse aloitteen, vastaus on aina ollut enemmän tai vähemmän kohtelias ei. Minulla on myös ollut nettitreffi-ilmoitus, mutta siihen kyllästyin, koska harvat yhteydenotot olivat aina varatuilta, joista en ole kiinnostunut. Kuitenkin lihavatkin ihmiset kai löytää kumppanin, joten mikä minussa on vikana? Jos itse olet lihava, niin voitko kertoa omasta tilanteestasi; tehdäänkö sinulle aloitteita, miten pariuduit, jne.?
Kommentit (104)
Kannattaa netistä etsiä vielä ehkä tarkemmin treffipalveluita tarjoavia. Kaikki palvelut eivät aina natsaa mutta sitä varten niitä on yleensä listattu seksiin liittyvillä blogeilla ja sivustoilla aika paljon
Esim tällä sivustolla on hyvät ohjaukset hyviin seuranhakupalveluihin:
http://www.leikkikalu.com/pk-seuraa-helposti-paivakahviseuraa/
Ja asiantuntevia vinkkejä seksiin liittyen yleisestikin:
http://www.leikkikalu.com/seksivinkit/
Minä löysin puolisoni netistä. Bmi ollut pahimmillaan 45. Kyllä on baarissa kiinnostuneita miehiä. Mutta yhden asian voin sanoa. Niin kauan, kun kärsin huonosta itsetunnosta, ei seuraa löytynyt. Kun itsetunto parani, myös seuraa alkoi löytyä. Nykyään joudun joka baarireissulla tuottamaan pettymyksiä, koska olen varattu. Bmi edelleen yli 40.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:56"]
Ei jumalauta mitä katkeraa itsesääli rypemistä. Nyt nainen, tolla asenteella varmasti jäät yksin, et edes suostu nousemaan tosta kurjuudestas vaikka muut täällä yrittävät tsempata. Ensinnäkin hankit itselles itsetunnon, rakennat sen itse etkä toisten kehujen varasta. Siihen voi mennä muutama vuos mutta on sen arvoista. Toisekseen alat tunkea itteäs mukavuusalueiden ulkopuolelle, sekin kannattaa. Mulla oli aivan järjettömän huono itsetunto nuorena ja silloin päätin, että hankin itselleni hyvän sellaisen omin voimin. Ja se onnistui. Aloin myös käymään deiteillä ja kahveilla, jotka on mulle todella mukavuusalueen ulkopuolelle menemistä. Opin ottamaan pakkeja vastaan ilman, että koko maailmani romahti.
Ja jos vastaat tähänkin jotain "yhyy, mutku kukaan ei haluu mua"-paskaa, niin sit saat mun puolestani jäädä yksin, ei kukaan jaksa kuunnella tollasta.
[/quote]
Minä en kyllä näe tässä ketjussa mitään itsesäälissä rypemistä, sen sijaan näen sisäisesti rumia ihmisiä haukkumassa epävarmaa ihmistä. Jokin meni pieleen ainakin sinun itsetunto-operaatiossasi, jos lopputuloksena on ihminen, joka edes netissä sanoo toisesta ihmisestä noin.
Annatte nyt todella huonon kuvan hyväitsetuntoisista ihmisistä... Toivottavasti olette pelkkiä provoja. Sitä paitsi eikö juuri hyvän itsetunnon tärkeimpiä merkkejä ole se, että on kaikille ystävällinen, eikä hauku muita? Jatkapa siis harjoituksiasi muutama vuosi.
[/quote]
Eli siis pitäis vaan päätä silitellä ja olla että "kyllä sustakin joku tykkää". Joskus pieni peiliin katsominen tekee hyvää. En käsittääkseni haukkunut ap:ta tässä vaan totesin, että tolla asenteella mikä hänellä on kaikkia neuvoja kohtaan, hän varmasti jää yksin.
[/quote]
Parempi sekin, kuin alkaa haukkua jossain netissä. Ihmiselle on tyypillistä suhtautua kriittisesti neuvoihin, jotka perustuu hänen haukkumiseensa. Ja tehän periaatteessa sanoitte hänelle, että ei ikinä tuolla persoonalla, niin mitä siihen pitäisi vastata? Kiitos mielipiteestä, vai?
Kuten tämä keskustelu todistaa, niin luonteeltaan ilkeilläkään ei selvästikään ole mitään vaikeuksia saada miehiä, joten ihan turhaa keskustelua joka tapauksessa. Mutta saitte kuitenkin tilaisuuden sanoa jotain ilkeää netissä, senhän takia te täällä olettekin, vai mitä.
[/quote]
Asenne ja persoona ovat kaksi eri asiaa.