Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lihavat naiset löytää seuraa?

Vierailija
24.03.2015 |

Olen ollut lihava ala-asteikäisestä saakka, bmi on vaihdellut 25 ja 35 välillä, nyt tällä hetkellä on 30. Harrastan, olen opiskellut, käyn töissä ja käyn kaverien kanssa toisinaan ulkonakin, mutta en ole koskaan edes käynyt treffeillä, koska kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt minua missään tilanteessa. Minulla on kyllä jokunen miespuolinen kaveri, mutta kukaan mies ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Olen elämäni aikana muutaman kerran tehnyt itse aloitteen, vastaus on aina ollut enemmän tai vähemmän kohtelias ei. Minulla on myös ollut nettitreffi-ilmoitus, mutta siihen kyllästyin, koska harvat yhteydenotot olivat aina varatuilta, joista en ole kiinnostunut. Kuitenkin lihavatkin ihmiset kai löytää kumppanin, joten mikä minussa on vikana? Jos itse olet lihava, niin voitko kertoa omasta tilanteestasi; tehdäänkö sinulle aloitteita, miten pariuduit, jne.?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Korjaus, tavalliset ja kammottavat rakastuu ja niihin myös toiset rakastuvat. Tärkeä huomio.

Vierailija
62/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:14"]

Minusta on noloa olla sinkku vuosi toisensa jälkeen. Ja minähän en kelpaa kenellekään, ei siinä ole mitään muka -sanaa. Olen edelleen yksin, joten se on ihan kiistaton totuus.

En ole koskaan edes ajattellut, että joku rakastaisi minua, haluaisin vain parisuhteen. En minä ole sellainen nainen, johon rakastutaan, mutta haluaisin kumppanin ja seuraa ja niitä normaaleja asioita. 

Mutta kai se tosiaan on mahdotonta. Kyllähän se olisi jo tapahtunut, jos voisi tapahtua. Tai sitten olette oikeassa ja minä tosiaan olen ihan hirveä ihminen ja ystävätkään ei vain uskalla hankkiutua minusta eroon! :D

[/quote]

Tästä(kin) kommentista hohkaa huono itsetunto, itsesääli ja luovuttajan asenne deterministisesti "koska ei aiemmin ei koskaan myöhemminkään syistä X joihin en muka itse voi vaikuttaa". Et uskalla vielä katsoa peiliin ja myöntää mikä on oikea ongelma miksei miehiä näy: itsetunto ja se miten tosiasiassa toimit. Toki ymmärrän sua, mäkin olin vuosikausia sitä mieltä että olen liian ruma, tyhmä, paska, läski jne kunnes ymmärsin, että olen ihan tavallinen ja mussa ei ole mitään vikaa kuin se miten ITSE ajattelen itsestäni. 

Jos sä et halua itseäsi ei tasan kukaan muukaan tule haluamaan sua. Ehkä joku voi tuossa tilassa erehtyä, mutta siitä ei onnellista loppua tule. Eikä ole olemassa miestä, joka tulee "korjaamaan" sut. Yksikään mies ei saa sua tuntemaan halutuksi tai rakastamisen arvoiseksi - se tunne tulee SISÄLTÄ.

Syy miksi jaksoin kirjoittaa nämä on se, että näen sussa itseni. Mutta muutosta et tule saamaan aikaan ellet itse sitä pysty mahdollistamaan. Jo tuo, että et usko että joku suhun rakastuisi on absurdi. Tavalliset ja kammottavatkin ihmiset rakastuu elämänsä aikana, moni useampaan otteeseen. Ne vaan ei ole tietoisia omasta tavallisuudestaan tai kammottavuudestaan, vaan siinä uskossa että ne on sen rakkauden arvoisia. Mieti nyt oikeasti nainen.

[/quote]

Vai niin. No, olen ollut tähänkin saakka aina yksin, joten selviän jotenkin loppuunkin. Kuten sanoin, kaikki ihmiset ei vain kelpaa kenellekään, ei sillä syyllä ole loppujen lopuksi suurta väliä, koska ihan yhtä yksin minä silti olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun ongelma ei ole ylipaino vaan joku muu. Itse olen myös ylipainoinen. Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa miehen saamisessa ja pakkejakin on saanut antaa vaikka ja kuinka.

Vierailija
64/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet marttyyri ja hapannaama. Siinä ne syyt miksi olet yksin.

Vierailija
65/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:24"]

Vai niin. No, olen ollut tähänkin saakka aina yksin, joten selviän jotenkin loppuunkin. Kuten sanoin, kaikki ihmiset ei vain kelpaa kenellekään, ei sillä syyllä ole loppujen lopuksi suurta väliä, koska ihan yhtä yksin minä silti olen. 

[/quote]

Sinuna tekisin asialle jotain kun se kerta on muutettavissa. Ellet sitten tietoisesti halua vanheta yksin ja katkerana. Onhan jo kipinä sisällä kun teit avauksen av:lle. Jos ei kiinnostaisi tippaakaan et yrittäisi etsiä edes mitään syytä...

Vierailija
66/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ihastui muhun koulussa ja olin hirveä läski silloin. 20kg laihdutin ja sitten vasta etenin miehen kanssa suhteeseen :) toisin ne kilot tuli aika nopeesti takas mutta nyt niitä tässä taas urakalla tiputetaan

Vierailija
67/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän sinua koska itse olin pienestä saakka lihava, ja vaikka olinkin ihan nätti kasvoistani niin bmi : ni oli kuitenkin 35 joka teki minusta merkittävästi ylipainoisen. Yritin olla joskus baarissa itsevarma ja luottaa itseeni, mutta vaikeaahan se oli kun kerta toisensa jälkeen ihmiset kääntyivät pois jo ennenkuin tutustuivat minuun. Ärsytti että minut tuomittiin pelkästään ulkonäköni vuoksi. Ei minullakaan ollut ikinä minkäänlaista vientiä kun olin ylipainoinen! Kuulin kyllä joskus niitä tuhkimotarinoita missä lihava nainen löysi itselleen todella hyvännäköisen kumppanin, mutta minun kohdallani se ei ikinä tapahtunut. Enkä todellakaan ollut kotihiiri, vaan menin ja tulin ja kävin ulkona. Silti ei mitään.

Sitten laihdutin 35 kiloa niin johan alkoi tulla vientiä. Enkä pelkästään laihduttanut vaan aloin samalla rakastamaan itseäni, pitkään elin sinkkuna kunnes sitten netistä pongasin unelmieni miehen ja nyt olen onnellisesti parisuhteessa. Asiat vaan ovat niin pienestä kiinni, kumppanin löytäminen ei ole pelkästään ulkonäöstä ja painosta kiinni,vaan siihen tarvitaan paljon onneakin :)

Tsemppiä kuitenkin, kannattaa kuitenkin uskoa rakkauteen joskus se vielä osuu omalle kohdalle :)

Vierailija
68/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:24"]

[/quote]

Sinuna tekisin asialle jotain kun se kerta on muutettavissa. Ellet sitten tietoisesti halua vanheta yksin ja katkerana. Onhan jo kipinä sisällä kun teit avauksen av:lle. Jos ei kiinnostaisi tippaakaan et yrittäisi etsiä edes mitään syytä...

[/quote]

Mutta jos muut ihmiset pitää minua niin hirveänä ihmisenä, kuin te pidätte ja jos he näkevät minut tuollaisena, kuin mitä te nyt kommentoitte, on aivan selvä asia, ettei minua voi kukaan koskaan huolia. En ehkä rakasta itseäni, mutta en ole koskaan pitänyt itseäni noin kamalana ihmisenä kuin te pidätte, joten sain vastauksen kysymykseeni ja myös varmuuden, ettei minua voi kukaan huolia. Niinpä en jatkossa tuhlaa aikaani yrityksiin. 

Vierailija
69/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sinä ilkeä nettihaukkuja. Voidaan sitten joskus vanhuksina vertailla seksitöntä elämäämme, sinulla on varmasti tuolla luonteella vielä huonommat mahdollisuudet kuin minulla. 

Vierailija
70/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:30"]

Mutta jos muut ihmiset pitää minua niin hirveänä ihmisenä, kuin te pidätte ja jos he näkevät minut tuollaisena, kuin mitä te nyt kommentoitte, on aivan selvä asia, ettei minua voi kukaan koskaan huolia. En ehkä rakasta itseäni, mutta en ole koskaan pitänyt itseäni noin kamalana ihmisenä kuin te pidätte, joten sain vastauksen kysymykseeni ja myös varmuuden, ettei minua voi kukaan huolia. Niinpä en jatkossa tuhlaa aikaani yrityksiin. 

[/quote]

Kukaan tuntematon ei milloinkaan ole siinä asemassa, että se voisi määritellä sinut miksikään. Sinä itse määrittelet itsesi - muiden reaktiot ovat heijastumia heidän omasta todellisuudestaan ja tulkinnoistaan. Ei sen kummempaa.

Jos annat vallan av palstan anonyymeille määritellä sen kuinka huolittava olet, niin on se peli ollut menetetty jo kauan ennen noita kommentteja. 

Vierailija
72/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:29"]

Ap, ymmärrän sinua koska itse olin pienestä saakka lihava, ja vaikka olinkin ihan nätti kasvoistani niin bmi : ni oli kuitenkin 35 joka teki minusta merkittävästi ylipainoisen. Yritin olla joskus baarissa itsevarma ja luottaa itseeni, mutta vaikeaahan se oli kun kerta toisensa jälkeen ihmiset kääntyivät pois jo ennenkuin tutustuivat minuun. Ärsytti että minut tuomittiin pelkästään ulkonäköni vuoksi. Ei minullakaan ollut ikinä minkäänlaista vientiä kun olin ylipainoinen! Kuulin kyllä joskus niitä tuhkimotarinoita missä lihava nainen löysi itselleen todella hyvännäköisen kumppanin, mutta minun kohdallani se ei ikinä tapahtunut. Enkä todellakaan ollut kotihiiri, vaan menin ja tulin ja kävin ulkona. Silti ei mitään.

Sitten laihdutin 35 kiloa niin johan alkoi tulla vientiä. Enkä pelkästään laihduttanut vaan aloin samalla rakastamaan itseäni, pitkään elin sinkkuna kunnes sitten netistä pongasin unelmieni miehen ja nyt olen onnellisesti parisuhteessa. Asiat vaan ovat niin pienestä kiinni, kumppanin löytäminen ei ole pelkästään ulkonäöstä ja painosta kiinni,vaan siihen tarvitaan paljon onneakin :)

Tsemppiä kuitenkin, kannattaa kuitenkin uskoa rakkauteen joskus se vielä osuu omalle kohdalle :)

[/quote]

Niin, osuu kohdalle, jos vain laihtuu tarpeeksi... Ei vastaa minun mielikuvaani rakkaudesta. 

Mutta mukava kuitenkin, että sinulle kävi hyvin! :)

Vierailija
73/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:49"]

En ole ylipainoinen, mutta vastaan silti: minultakin olisi jäänyt monet treffit kokematta, jos olisin muutamien pakkien jälkeen lakannut tekemästä aloitteita.

[/quote]

Ehkä, mutta suurimmalle osalle naisista kuitenkin tehdään aloitteita ihan miesten taholta, joten koska niitä ei ole tehty, eikä omiini ole tullut positiivista vastakaikua, tein sen perusteella oletuksen, etten kelpaa. 

[/quote] Eikä tehdä. En ole lihava enkä ruma eikä kukaan siltikään lähesty. Itse oon tehny kaikki aloitteet eikä miehillä ole ollut mitään sitä vastaan. En tiedä miksi se on niin vaikeaa..

Vierailija
74/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:33"]

[/quote]

Kukaan tuntematon ei milloinkaan ole siinä asemassa, että se voisi määritellä sinut miksikään. Sinä itse määrittelet itsesi - muiden reaktiot ovat heijastumia heidän omasta todellisuudestaan ja tulkinnoistaan. Ei sen kummempaa.

Jos annat vallan av palstan anonyymeille määritellä sen kuinka huolittava olet, niin on se peli ollut menetetty jo kauan ennen noita kommentteja. 

[/quote]

Sanoin vain sen tosiasian, että olen pitänyt itseäni ihan kivana, tavallisena ihmisenä. Selvästikin te olette eri mieltä ja kun totuus nyt on se, ettei kukaan ole koskaan ollut minusta kiinnostunut, niin ehkä te sitten olette oikeassa ja oma mielikuvani itsestäni on väärä. Ja jos niin on, niin mitään toivoa ei ole, en itsekään huolisi kamalaa ihmistä. Joten se siitä. Mutta ainakin sain vastauksen kysymykseeni. :)

Vierailija
75/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan lavatanssia, ensin kursseille ja sitten lavoille. Kesälavatkin aukeavat pikqpuoliin. Harrastus joka nostaa kuntoa ja vastakkaisen sukupuolen kanssa kontaktilta ei voi välttyä. Nykyäänhän myös lattarit suuressa suosiossa! Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
76/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:37"]

Ala harrastamaan lavatanssia, ensin kursseille ja sitten lavoille. Kesälavatkin aukeavat pikqpuoliin. Harrastus joka nostaa kuntoa ja vastakkaisen sukupuolen kanssa kontaktilta ei voi välttyä. Nykyäänhän myös lattarit suuressa suosiossa! Suosittelen lämpimästi!

[/quote]

Eikö sitä varten tarvitse ensin tehdä itsensä kuuroksi... Inhoan sen tyyppistä musiikkia, muuten hyvä idea! 

Vierailija
77/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:34"]

Niin, osuu kohdalle, jos vain laihtuu tarpeeksi... Ei vastaa minun mielikuvaani rakkaudesta. 

[/quote]

Eihän mieheni tiennyt mistään laihtumisesta, hän sanoi että rakastui onnelliseen, itsevarmaan, iloiseen ja vähän salaperäiseenkin ihmiseen. Niinkuin sanoin, kyse ei ollut pelkästään laihtumisesta vaan siitä että aloin rakastaa itseäni, omasta hyvinvoinnista kumpusi itsevarmuutta joka näkyi ulospäin :)

Vierailija
78/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan olemassa mies läskejäkin, siinä liha hyllyy kun yhtyy toiseen läskiin, noo tämä oli jo rankempaa huumoria

Vierailija
79/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:33"]

[/quote]

[/quote]

Sanoin vain sen tosiasian, että olen pitänyt itseäni ihan kivana, tavallisena ihmisenä. Selvästikin te olette eri mieltä ja kun totuus nyt on se, ettei kukaan ole koskaan ollut minusta kiinnostunut, niin ehkä te sitten olette oikeassa ja oma mielikuvani itsestäni on väärä. Ja jos niin on, niin mitään toivoa ei ole, en itsekään huolisi kamalaa ihmistä. Joten se siitä. Mutta ainakin sain vastauksen kysymykseeni. :)

[/quote]

Täällähän ihmiset ovat selvittäneet sinulle, että ongelma on tapa jolla ajattelet itsestäsi. Mutta sinä et ole siihen totuuteen valmis, vaan aiot jatkaa itsesäälissä kierien ja häveten itseäsi.

Vierailija
80/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:31"]

[/quote]

Ja sinä ilkeä nettihaukkuja. Voidaan sitten joskus vanhuksina vertailla seksitöntä elämäämme, sinulla on varmasti tuolla luonteella vielä huonommat mahdollisuudet kuin minulla. 

[/quote]

Kirjoitin tuolla aiemmin, miten itse olen tavannut miehiä yleensä ottaen sekä nykyisen aviomieheni. Sinua ei tunnu kuitenkaan vinkit kiinnostavan vaan jatkat valitusta siitä ettei sinua kukaan voi haluta. Se ja etenkin siihen viittaaminen, että täällä pyritään tekemään sinusta kamala ihminen, joita kaveritkaan ei uskalla jättää, tekevät sinusta valitettavasti marttyyrin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän