Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lihavat naiset löytää seuraa?

Vierailija
24.03.2015 |

Olen ollut lihava ala-asteikäisestä saakka, bmi on vaihdellut 25 ja 35 välillä, nyt tällä hetkellä on 30. Harrastan, olen opiskellut, käyn töissä ja käyn kaverien kanssa toisinaan ulkonakin, mutta en ole koskaan edes käynyt treffeillä, koska kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt minua missään tilanteessa. Minulla on kyllä jokunen miespuolinen kaveri, mutta kukaan mies ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Olen elämäni aikana muutaman kerran tehnyt itse aloitteen, vastaus on aina ollut enemmän tai vähemmän kohtelias ei. Minulla on myös ollut nettitreffi-ilmoitus, mutta siihen kyllästyin, koska harvat yhteydenotot olivat aina varatuilta, joista en ole kiinnostunut. Kuitenkin lihavatkin ihmiset kai löytää kumppanin, joten mikä minussa on vikana? Jos itse olet lihava, niin voitko kertoa omasta tilanteestasi; tehdäänkö sinulle aloitteita, miten pariuduit, jne.?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:28"]

Varmaan jostain todella hämyisestä baarista, jossa muotosi häipyvät sohvan verhoiluun.

BMI 25 ei ole lihava.

[/quote]

No en kai voi jäädä sinne sohvalle lopuksi elämääni...

Onhan. Ei esimerkiksi bmi 25:n ja 30:n välillä ole kovin suurta eroa, ihan samoja vaatteita käytän, jne. 

ap

[/quote]

Älä nyt houri. Minulla ainakin oli BMI 25 painoa 69 kiloa, kun nyt BMI 30 on 83 kiloa. Enkä todellakaan käytä samoja vaatteita. 

[/quote]

No minä käytän. 

[/quote]

mutta se juuri ja juuri päälle venyvä trikoo ei ole kovin viehättävä.

[/quote]

Olen suurimman osan elämästäni ollut juuri tässä bmi:ssä, välillä tosin lihoen tai laihtuen, joten vaatteeni on ostettu suurimmaksi osin tässä koossa ollessani. Minusta ne ei olleet mitenkään liian väljiä kun välillä kävin 25:ssä. 

Vierailija
22/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:28"]

Varmaan jostain todella hämyisestä baarista, jossa muotosi häipyvät sohvan verhoiluun.

BMI 25 ei ole lihava.

[/quote]

No en kai voi jäädä sinne sohvalle lopuksi elämääni...

Onhan. Ei esimerkiksi bmi 25:n ja 30:n välillä ole kovin suurta eroa, ihan samoja vaatteita käytän, jne. 

ap

[/quote]

Älä nyt houri. Minulla ainakin oli BMI 25 painoa 69 kiloa, kun nyt BMI 30 on 83 kiloa. Enkä todellakaan käytä samoja vaatteita. 

[/quote]

No minä käytän. 

[/quote]

Olisiko siinä syy, mikset löydä seuraa? Liian pienet vaatteet eivät pue ketään.

[/quote]

Suurin osa vaatteistani on ostettu tässä painossa ollessani, mutta kuten jo edelliselle vastasin, ei ne minusta mitenkään roikkuneet päällä, kun olin vähän laihempi. Vaatteet on nyt sopivan kokoisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen, mutta vastaan silti: minultakin olisi jäänyt monet treffit kokematta, jos olisin muutamien pakkien jälkeen lakannut tekemästä aloitteita.

Vierailija
24/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:49"]

En ole ylipainoinen, mutta vastaan silti: minultakin olisi jäänyt monet treffit kokematta, jos olisin muutamien pakkien jälkeen lakannut tekemästä aloitteita.

[/quote]

Ehkä, mutta suurimmalle osalle naisista kuitenkin tehdään aloitteita ihan miesten taholta, joten koska niitä ei ole tehty, eikä omiini ole tullut positiivista vastakaikua, tein sen perusteella oletuksen, etten kelpaa. 

Vierailija
25/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilta. Niin kornilta kun se kuulostaakin, niin moni mies haluaa "kunnollisen naisen" siis sellaisen millä on vähän pyllyä.. ;) Ehkä myös joku harrastus? Tai hanki paita missä lukee "sinkku" kyllä on kohta ottajia, mistä voit valita minkä otat! ;)

Vierailija
26/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran muilla on kysyntää, niin osaisitteko sitten esittää arvioita, miksi minä en kelpaa?

Vaatteet tuskin on syy, olen suurimman osan aikuiselämääni ollut tämän painoinen ja vaatteet on sopivan kokoisia.(Eikä pilalle venyneitä, olen kyllä niiden kahden lihomisen aikana ostanut isompia). Meikkaan aika hillitysti, pukeudun ihan nätisti, vaikka tietysti kokoni hiukan rajoittaa valikoimaa, minulla on kauniit, pitkät hiukset. Voisin tietysti yrittää laihduttaa, mutta historiani huomioiden, en laske sen varaan. 

Jos muut lihavat saa seuraa, niin mitä sellaista minussa voisi olla, etten kelpaa? Olen vähän ujo, mutta puhun ihmisille kyllä. 

Vierailija
27/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:57"]

Kuntosalilta. Niin kornilta kun se kuulostaakin, niin moni mies haluaa "kunnollisen naisen" siis sellaisen millä on vähän pyllyä.. ;) Ehkä myös joku harrastus? Tai hanki paita missä lukee "sinkku" kyllä on kohta ottajia, mistä voit valita minkä otat! ;)

[/quote]

En kyllä käy salilla, mutta voisi kai sitäkin harkita... Minulla on harrastuksia, mutta niissä kaikki miehet taitaa olla varattuja. Täytyy ostaa sinkku-paita. :)

Vierailija
28/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:49"]

[/quote]

Ehkä, mutta suurimmalle osalle naisista kuitenkin tehdään aloitteita ihan miesten taholta, joten koska niitä ei ole tehty, eikä omiini ole tullut positiivista vastakaikua, tein sen perusteella oletuksen, etten kelpaa. 

[/quote]

Luulisin, että on paljonkin naisia joille ei tehdä aloitteita, joko ulkonäön tai esim. epäsosiaalisuuden vuoksi. Mutta sitä ei vain tee mieli mainostaa, kun kuitenkin on sellainen oletus että siedettävän näköistä naista tullaan iskemään ruokakaupassakin. No, ei tulla. Myös väite, että naiset saavat nettideittaillessa satoja viestejä miehiltä, on tuulesta temmattu.

Jos miehiltä ei tule aloitteita, nähdäkseni on ainut vaihtoehto tehdä ne aloitteet itse. Eivät ne pakit mukavalta tunnu koskaan, mutta on se sen arvoista kun sitten joskus tulee vastaan oikein mukava mies.

Vierailija
29/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 156 "pitkä" ja painan 69kg. Seuraa olisi tosiaan jonoksi asti. Mutta luonteeltani olenkin ulospäin suuntautunut, iloinen ja itsevarma. 

Vierailija
30/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä pyöreämpiä naisihmisiä, jotka kehuu, että aina olisi seuraa tarjolla kun jossain liikkuu? Missä te oikein liikutte? Miksei minulla ole mitään tuollaista "miesjonoa" ?? :D Minä olen aina saanut olla baarissa pääasiassa täysin rauhassa! Oikeastaan ikävuosien 18-25 välillä kukaan ei koskaan lähestynyt, ja silloin olin normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa :D Kauniskin olen enkä mikään nirppanokka, ihan hymyilevä ja iloinen jne... No nykyisin saan sentään hieman enemmän huomiota kun ikää on jo yli 30 v, mutta se huomio tulee yleensä sitten sellaisilta miehiltä, joista itse en ole yhtään kiinnostunut... (varattuja, 20 vuotta itseäni vanhempia tms...) Ja nykyään siis olen pyöreämpi kuin nuorena.

Vierailija
31/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis kasvoiltasi?

Oma suosio miesten keskuudessa suorastaan räjähti, kun laihdutin BMI 26 -> 21. Olen hieman keskivertoa alempi kasvojen kauneudessa, mutta siltipä ei seuraa painavampana löytynyt vaan vasta hoikkana. Niin ja ujo myös.

Vierailija
32/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 jatkaa, olen myös hieman erikoinen ihminen, mikä ilmeisesti sitten miehiä viehättää. Suorasukainen, rehellinen ja sanon mitä ajattelen, olematta kuitenkaan liian päällekäyvä. Jonkinlainen taivaanrannan maalari siinä samalla. 

Vierailija
33/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän sen nyt kauniisti ilmaisisi..? Ei varmaan mitenkään, joten: ap, vaikutat viestien perusteella hieman tylsältä jankkaajalta. Usein jos näyttää avoimelta, onnelliselta ja hyväntuuliselta, miehetkin lähestyvät huomattavasti helpommin, ei ketään kiinnosta jutella minkään mörrimöykyn kanssa, jos vaihtoehtoja löytyy. Hymyile, katso kiinnostavan oloisia miehiä silmiin, lisäksi voit itsekin heittää huoletonta small talkia.

Vierailija
34/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 28, painoindeksi on aina ollut normaali, mutta aika nippanappa eli siellä 23-24 kohdilla, eikä kukaan ole koskaan lähestynyt. Minäkin olen iloinen ja hauska ja positiivinen ja ihan perusitsevarmakin, mutta kun ei kukaan huoli, niin ei huoli. 

Luulen, että nämä naiset, joilla on paljon vientiä, ovat huomaamattaan itse aika tyrkkyjä ja miehet kai pitää heitä helppoina saaliina. Tai näin ainakin veljeni sanoi ihmetellessäni yhden kaverini flaksia. Tämä yksi kaverini tosiaan saa aina seuraa baarista, mutta suhteet ei koskaan kestä. En minä sellaista haluaisikaan. 

Vierailija
35/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin omani suomi24:stä kun bmi oli 42. Olin alusta asti rehellinen ja koostani kerroin jo treffi-ilmoituksesta. Löysin ihanan ja hyvännäköisenkin miehen.

Nyt bmi 32 ja baareissa miehet tulevat usein juttelemaan :) Minua tosin on siunattu kauniilla kasvoilla joissa ei ylipainokaan juuri näkynyt. Mennyt läskit ''oikeisiin paikkoihin'' :D

Vierailija
36/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:57"]

[/quote]

En kyllä käy salilla, mutta voisi kai sitäkin harkita... Minulla on harrastuksia, mutta niissä kaikki miehet taitaa olla varattuja. Täytyy ostaa sinkku-paita. :)

[/quote]

Mä löysin oman miehen koirapuistosta.. Sen koiralla oli kaulahuivi missä luki "omistajani on sinkku" :D Meilä molemmilla on samanrotuiset koirat, ja asuttiin lähekkäin ja käytiin samassa puistossa.. Tuli sit juteltua, aina kun nähtiin.. Nyt 4v yhdessä.. :) En tiedä olisiko itse uskaltanut kysyä kahville menoa, ilman tuota sinkku huivia.. Toimi rohkasuna, että siinä on mulle mies.. Tartu kiinni <3

Vierailija
37/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:10"]

Oletko kaunis kasvoiltasi?

Oma suosio miesten keskuudessa suorastaan räjähti, kun laihdutin BMI 26 -> 21. Olen hieman keskivertoa alempi kasvojen kauneudessa, mutta siltipä ei seuraa painavampana löytynyt vaan vasta hoikkana. Niin ja ujo myös.

[/quote]

En, ihan tavis. Tiedän toki, että miehille naisen laihuus on tärkeää, mutta näkyy muutkin lihavat jonkun löytävän. 

Vierailija
38/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:13"]

Mitenköhän sen nyt kauniisti ilmaisisi..? Ei varmaan mitenkään, joten: ap, vaikutat viestien perusteella hieman tylsältä jankkaajalta. Usein jos näyttää avoimelta, onnelliselta ja hyväntuuliselta, miehetkin lähestyvät huomattavasti helpommin, ei ketään kiinnosta jutella minkään mörrimöykyn kanssa, jos vaihtoehtoja löytyy. Hymyile, katso kiinnostavan oloisia miehiä silmiin, lisäksi voit itsekin heittää huoletonta small talkia.

[/quote]

Ja tuon päätelmän teit kymmenisen muutamasta sanasta koostuneen viestin perusteella? Vai niin. :)

En minä ole mikään mörrimöykky, enemmänkin päinvastoin. 

Vierailija
39/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten tavalliset naiset löytää seuraa?

t. hyvännäköinen ja hoikka sinkku

Vierailija
40/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa aloittajan ongelmana on ylipaino vaan sisin, kuten miltei aina jos naisella ei deittailu suju. Mieti / kysy ystäviltäsi, että mitä voisit parantaa. Joskus vaan on sekin, että ei ole ihan oikeasti törmännyt sellaisiin miehiin, joiden kanssa ei tunnu alustakaan asti olevan mitään potentiaalista (koska mies ei suostu treffeille). Anonyyminä palstalla on vaikea sanoa mitään syvällistä asiasta oikeastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi