Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lihavat naiset löytää seuraa?

Vierailija
24.03.2015 |

Olen ollut lihava ala-asteikäisestä saakka, bmi on vaihdellut 25 ja 35 välillä, nyt tällä hetkellä on 30. Harrastan, olen opiskellut, käyn töissä ja käyn kaverien kanssa toisinaan ulkonakin, mutta en ole koskaan edes käynyt treffeillä, koska kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt minua missään tilanteessa. Minulla on kyllä jokunen miespuolinen kaveri, mutta kukaan mies ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Olen elämäni aikana muutaman kerran tehnyt itse aloitteen, vastaus on aina ollut enemmän tai vähemmän kohtelias ei. Minulla on myös ollut nettitreffi-ilmoitus, mutta siihen kyllästyin, koska harvat yhteydenotot olivat aina varatuilta, joista en ole kiinnostunut. Kuitenkin lihavatkin ihmiset kai löytää kumppanin, joten mikä minussa on vikana? Jos itse olet lihava, niin voitko kertoa omasta tilanteestasi; tehdäänkö sinulle aloitteita, miten pariuduit, jne.?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:34"]

Niin, osuu kohdalle, jos vain laihtuu tarpeeksi... Ei vastaa minun mielikuvaani rakkaudesta. 

[/quote]

Eihän mieheni tiennyt mistään laihtumisesta, hän sanoi että rakastui onnelliseen, itsevarmaan, iloiseen ja vähän salaperäiseenkin ihmiseen. Niinkuin sanoin, kyse ei ollut pelkästään laihtumisesta vaan siitä että aloin rakastaa itseäni, omasta hyvinvoinnista kumpusi itsevarmuutta joka näkyi ulospäin :)

[/quote]

No joo, ymmärsin kyllä, mutta kuulosti niin karulta. :)

Vierailija
82/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:30"]

Mutta jos muut ihmiset pitää minua niin hirveänä ihmisenä, kuin te pidätte ja jos he näkevät minut tuollaisena, kuin mitä te nyt kommentoitte, on aivan selvä asia, ettei minua voi kukaan koskaan huolia. En ehkä rakasta itseäni, mutta en ole koskaan pitänyt itseäni noin kamalana ihmisenä kuin te pidätte, joten sain vastauksen kysymykseeni ja myös varmuuden, ettei minua voi kukaan huolia. Niinpä en jatkossa tuhlaa aikaani yrityksiin. 

[/quote]

Kukaan tuntematon ei milloinkaan ole siinä asemassa, että se voisi määritellä sinut miksikään. Sinä itse määrittelet itsesi - muiden reaktiot ovat heijastumia heidän omasta todellisuudestaan ja tulkinnoistaan. Ei sen kummempaa.

Jos annat vallan av palstan anonyymeille määritellä sen kuinka huolittava olet, niin on se peli ollut menetetty jo kauan ennen noita kommentteja. 

[/quote]

Sanoin vain sen tosiasian, että olen pitänyt itseäni ihan kivana, tavallisena ihmisenä. Selvästikin te olette eri mieltä ja kun totuus nyt on se, ettei kukaan ole koskaan ollut minusta kiinnostunut, niin ehkä te sitten olette oikeassa ja oma mielikuvani itsestäni on väärä. Ja jos niin on, niin mitään toivoa ei ole, en itsekään huolisi kamalaa ihmistä. Joten se siitä. Mutta ainakin sain vastauksen kysymykseeni. :)

[/quote]

Täällähän ihmiset ovat selvittäneet sinulle, että ongelma on tapa jolla ajattelet itsestäsi. Mutta sinä et ole siihen totuuteen valmis, vaan aiot jatkaa itsesäälissä kierien ja häveten itseäsi.

[/quote]

Mutta kun minä ajattelen itsestäni moninkertaisesti positiivisemmin kuin te! Onko se nyt muka noin valtavan suuri asia, jos aikuinen nainen häpeää sitä, että on neitsyt, eikä koskaan ole kukaan huolinut? Kuka ei häpeäisi sellaista?!

Minusta minä olen ihan ok, mutta teidän mielestäni minä olen itseäni säälivä, negatiivinen marttyyri, jota kukaan ei huoli, ennen kuin muutun paremmaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:27"]

Eli olet marttyyri ja hapannaama. Siinä ne syyt miksi olet yksin.

[/quote]

Ja sinä ilkeä nettihaukkuja. Voidaan sitten joskus vanhuksina vertailla seksitöntä elämäämme, sinulla on varmasti tuolla luonteella vielä huonommat mahdollisuudet kuin minulla. 

[/quote]

Kirjoitin tuolla aiemmin, miten itse olen tavannut miehiä yleensä ottaen sekä nykyisen aviomieheni. Sinua ei tunnu kuitenkaan vinkit kiinnostavan vaan jatkat valitusta siitä ettei sinua kukaan voi haluta. Se ja etenkin siihen viittaaminen, että täällä pyritään tekemään sinusta kamala ihminen, joita kaveritkaan ei uskalla jättää, tekevät sinusta valitettavasti marttyyrin. 

[/quote]

No ensinnäkin se kaverijuttu oli "vitsi". Ei ehkä kovin hyvä, mutta kun laitoin siihen hymiönkin perään, niin en ajatellut kenenkään tulkitsevan sitä toisin. 

En sanonut, ettei minua voi kukaan haluta, te sanoitte niin! Minä sanoin, ettei kukaan ole elämäni aikana halunnut minua ja se on tosiasia, joten mitä olisin voinut sanoa?!

Vierailija
84/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:09"]En tajua näitä pyöreämpiä naisihmisiä, jotka kehuu, että aina olisi seuraa tarjolla kun jossain liikkuu?[/Quote]

Elämänasenne näkyy naamasta. Jos murjottaa naama norsunvitulla, vain tolkkunsa kokonaan juoneet lähestyvät. Yhtä lailla kauniit naiset jäävät ilman, jos perusasenne on, että "minä olen paska ja niin on koko elämä". Ulkonäöllä on vain vähän merkitystä. Luultavasti pikkuisen pullea tavallisen näköinen nainen herättää enemmän tavallisten vakavalla mielellä olevien miesten kiinnostusta kuin keskivertoa kauniimpi, koska miehet arvioivat aina omia mahdollisuuksiaan ja (kuvittelemiaan) naisen mahdollisuuksia.

Vierailija
85/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mistä löytää seuraa nainen, jonka BMI on 18,5, kasvotkin aika namut. En ole vielä löytänyt, nettitreffeillä tulee vastaan lähinnä varattuja. Siis tällainen on suomalainen todellisuus, kumppania on todella vaikea löytää lähes jokaisen. 

Vierailija
86/104 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:36"]Minä en ainakaan huolisi lihaa naista. Naisen täytyy olla hoikka. Laihduta niin lyödät seuraa. [/quote] Korjaan lihavaa. :D

[/quote]

Sanaa "löydät", et kuitenkaan nähnyt tarpeelliseksi korjata?

Vierailija
87/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:40"]

Tietenkin lihavat naiset saa miehiä, varsinkin jos helpottaa saantia olemalla itse helposti saatavilla, mutta ne on niitä vähän alemman tason miehiä sitten. Miesten 10% parhaimmisto ei ota lihavaa naista, eikä kovin moni siitä vähän alempitasoinenkaan.[/quote]

No mutta miehistä 60 prossaa on Suomessa ylipainoisia, naisista vain 40, joten ei pitäisi olla ongelma.

[/quote]

Ei ylipainoisten miesten olemassaolo tee lihavista naisista yhtään sen houkuttelevampia niiden silmissä, joilla on saumaa valita hoikka nainen. Ja miesten statuksessa paino ei ole kovin tärkeä kriteeri, jolla heidän asemaansa mitataan.

Vierailija
88/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:11"]

Tietenkin lihavat naiset saa miehiä, varsinkin jos helpottaa saantia olemalla itse helposti saatavilla, mutta ne on niitä vähän alemman tason miehiä sitten. Miesten 10% parhaimmisto ei ota lihavaa naista, eikä kovin moni siitä vähän alempitasoinenkaan.

[/quote]

Höpsis pöpsis. Mä tiedän muutamia varsin lihavia naisia, joilla on todellakin A-luokan miehet. Mutta nuo lihavat naisetkin ovat aivan A-luokan naisia, kauniita ( joo joo, läski ei av:lla voi olla kaunis, no todellisuus on toista) ja elämässään menestyneitä.

[/quote]

Määrittelet A-luokan varmaankin hieman eri tavalla kuin suurin osa ihmisistä. Jos puhutaan urheilullisista akateemisista miehistä, joilla on hyvät tulot, niin juuri kellään heistä ei ole lihavaa vaimoa.

Vierailija
89/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään vähän tukevammista naisista. Pidän heidän muodoistaan, kasvonpiirteistään, ja jos luonne on vielä iloinen ja avoin, niin tällainen nainenhan on aivan täydellinen :) En osaa sanoa, miksi hieman pyöreämmät naiset viehättävät, itse olen normaalipainoinen, enkä ole kokenut, että minulla olisi mitään poikkeavaa fetissiä. En vaan oikein pidä laihojen naisten ulkonäöstä, vielä vähemmän hurjasti treenatuista.

Olen onnellisesti naimisissa rehevän rouvani kanssa, mutta jos olisin sinkku, etsisin taatusti seuraa ikäisistäni runsasmuotoisemmista naisista. Ap, et pääsisi minusta eroon, jos satuttaisiin samaan baariin.

M33

Vierailija
90/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mitä katkeraa itsesääli rypemistä. Nyt nainen, tolla asenteella varmasti jäät yksin, et edes suostu nousemaan tosta kurjuudestas vaikka muut täällä yrittävät tsempata. Ensinnäkin hankit itselles itsetunnon, rakennat sen itse etkä toisten kehujen varasta. Siihen voi mennä muutama vuos mutta on sen arvoista. Toisekseen alat tunkea itteäs mukavuusalueiden ulkopuolelle, sekin kannattaa. Mulla oli aivan järjettömän huono itsetunto nuorena ja silloin päätin, että hankin itselleni hyvän sellaisen omin voimin. Ja se onnistui. Aloin myös käymään deiteillä ja kahveilla, jotka on mulle todella mukavuusalueen ulkopuolelle menemistä. Opin ottamaan pakkeja vastaan ilman, että koko maailmani romahti. 
Ja jos vastaat tähänkin jotain "yhyy, mutku kukaan ei haluu mua"-paskaa, niin sit saat mun puolestani jäädä yksin, ei kukaan jaksa kuunnella tollasta.

Vierailija
91/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit esiin baarissa ja pikkuhousut kotiin.

Vierailija
92/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:56"]

Ei jumalauta mitä katkeraa itsesääli rypemistä. Nyt nainen, tolla asenteella varmasti jäät yksin, et edes suostu nousemaan tosta kurjuudestas vaikka muut täällä yrittävät tsempata. Ensinnäkin hankit itselles itsetunnon, rakennat sen itse etkä toisten kehujen varasta. Siihen voi mennä muutama vuos mutta on sen arvoista. Toisekseen alat tunkea itteäs mukavuusalueiden ulkopuolelle, sekin kannattaa. Mulla oli aivan järjettömän huono itsetunto nuorena ja silloin päätin, että hankin itselleni hyvän sellaisen omin voimin. Ja se onnistui. Aloin myös käymään deiteillä ja kahveilla, jotka on mulle todella mukavuusalueen ulkopuolelle menemistä. Opin ottamaan pakkeja vastaan ilman, että koko maailmani romahti. 
Ja jos vastaat tähänkin jotain "yhyy, mutku kukaan ei haluu mua"-paskaa, niin sit saat mun puolestani jäädä yksin, ei kukaan jaksa kuunnella tollasta.

[/quote]

Minä en kyllä näe tässä ketjussa mitään itsesäälissä rypemistä, sen sijaan näen sisäisesti rumia ihmisiä haukkumassa epävarmaa ihmistä. Jokin meni pieleen ainakin sinun itsetunto-operaatiossasi, jos lopputuloksena on ihminen, joka edes netissä sanoo toisesta ihmisestä noin. 

Annatte nyt todella huonon kuvan hyväitsetuntoisista ihmisistä... Toivottavasti olette pelkkiä provoja. Sitä paitsi eikö juuri hyvän itsetunnon tärkeimpiä merkkejä ole se, että on kaikille ystävällinen, eikä hauku muita? Jatkapa siis harjoituksiasi muutama vuosi. 

Vierailija
93/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:44"]

Tietenkin lihavat naiset saa miehiä, varsinkin jos helpottaa saantia olemalla itse helposti saatavilla, mutta ne on niitä vähän alemman tason miehiä sitten. Miesten 10% parhaimmisto ei ota lihavaa naista, eikä kovin moni siitä vähän alempitasoinenkaan.[/quote]

No mutta miehistä 60 prossaa on Suomessa ylipainoisia, naisista vain 40, joten ei pitäisi olla ongelma.

[/quote]

Ei ylipainoisten miesten olemassaolo tee lihavista naisista yhtään sen houkuttelevampia niiden silmissä, joilla on saumaa valita hoikka nainen. Ja miesten statuksessa paino ei ole kovin tärkeä kriteeri, jolla heidän asemaansa mitataan.

[/quote]

Kuule ei se läski miehelläkään mitenkään kaunista ole... 

Vierailija
94/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole kiinnostuttu ylipainoisena, eikä edes laihdutettuani hoikkana. Tajuan kyllä itse omalla kohdallani syynkin: olen vakavaluonteinen enkä yhtään flirtti. Introvertti, enkä sosiaalinen. Miehet helpommin lähestyy sellaisia avoimia ja sosiaalisia ihmisiä, painosta riippumatta. Mutta siihen en ryhdy, että alkaisin näytellä jotain muuta kuin olen, parempi olla aitona itsenään sinkkuna kuin teeskennellen huijaten parisuhteessa.

Vierailija
95/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun painoni on vaihdellut 55 kilosta 120 kiloon ja takaisin, eikä missään vaiheessa ole ollut kiinnostuneita miehiä. Ei siis ainakaan painosta ole kohdallani kiinni. Kai se on jotain mystistä vetovoimaa. :) Tässä ketjussa ainakin seuraa kertovat saaneensa aivan hirveät ihmiset, joten luonteesta ei ainakaan ole kiinni!

Vierailija
96/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:05"]

[/quote]

Minä en kyllä näe tässä ketjussa mitään itsesäälissä rypemistä, sen sijaan näen sisäisesti rumia ihmisiä haukkumassa epävarmaa ihmistä. Jokin meni pieleen ainakin sinun itsetunto-operaatiossasi, jos lopputuloksena on ihminen, joka edes netissä sanoo toisesta ihmisestä noin. 

Annatte nyt todella huonon kuvan hyväitsetuntoisista ihmisistä... Toivottavasti olette pelkkiä provoja. Sitä paitsi eikö juuri hyvän itsetunnon tärkeimpiä merkkejä ole se, että on kaikille ystävällinen, eikä hauku muita? Jatkapa siis harjoituksiasi muutama vuosi. 

[/quote]

Eli siis pitäis vaan päätä silitellä ja olla että "kyllä sustakin joku tykkää". Joskus pieni peiliin katsominen tekee hyvää. En käsittääkseni haukkunut ap:ta tässä vaan totesin, että tolla asenteella mikä hänellä on kaikkia neuvoja kohtaan, hän varmasti jää yksin. 

Vierailija
97/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:05"]

[/quote]

[/quote]

Eli siis pitäis vaan päätä silitellä ja olla että "kyllä sustakin joku tykkää". Joskus pieni peiliin katsominen tekee hyvää. En käsittääkseni haukkunut ap:ta tässä vaan totesin, että tolla asenteella mikä hänellä on kaikkia neuvoja kohtaan, hän varmasti jää yksin. 

[/quote]

Parempi sekin, kuin alkaa haukkua jossain netissä. Ihmiselle on tyypillistä suhtautua kriittisesti neuvoihin, jotka perustuu hänen haukkumiseensa. Ja tehän periaatteessa sanoitte hänelle, että ei ikinä tuolla persoonalla, niin mitä siihen pitäisi vastata? Kiitos mielipiteestä, vai? 

Kuten tämä keskustelu todistaa, niin luonteeltaan ilkeilläkään ei selvästikään ole mitään vaikeuksia saada miehiä, joten ihan turhaa keskustelua joka tapauksessa. Mutta saitte kuitenkin tilaisuuden sanoa jotain ilkeää netissä, senhän takia te täällä olettekin, vai mitä. 

Vierailija
98/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:28"] Varmaan jostain todella hämyisestä baarista, jossa muotosi häipyvät sohvan verhoiluun. BMI 25 ei ole lihava. [/quote] Onhan. Ei esimerkiksi bmi 25:n ja 30:n välillä ole kovin suurta eroa, ihan samoja vaatteita käytän, jne.  ap [/quote] Höpö höpö. Mulla on bmi 25 ja mun pitäisi painaa yli 10 kiloa enemmän että bmi olisi 30. Enkä ole lihava. Mulla on littana vatsa, muodokas takapuoli, isot tissit ja lihaksikkaat jalat. Ostin vasta s-koon housut.

[/quote]

Vaatekoiden perusteella ei voi kertoa mitään, minulla on vaatteita varmaan jokaista kirjainkokoa. Sehän on niin paljon lihaksistakin kiinni, ettei kai bmi:stä voi paljoa sanoa, mutta minusta itsessäni ei ole suurta eroa lievän ylipainon puolella. Sitten kun mennään merkittävän puolelle, alkaa eroa jo todella näkyä. 

[/quote]Vaatekoit ovat tavallisia vain villavaatteissa ja vaatekoiden myrkyttäminen kyllä onnistuu.

Vierailija
99/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesan rautatieasemalle notkumaan, siellää pyörii miehiä, jotka pitävät tuhdimmastakin seurasta.

Vierailija
100/104 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kotoa hae, eikä muakaan hirveesti baarissa kyllä isketty.

Että takasin vaan sen deitti-ilmotus ja treffailemaan miehiä. Ei kannata odottaa miesten yhteydenottoja, ota itse yhteyttä! Mulla oli paljon vientiä, ehkä siksi, että annoin ymmärtää ja usein myös ymmärsin antaa. Sanokaa helpoksi jos haluatte, ei haittaa. Pääasia, että sain seuraa ja läheisyyttä kun halusin ja lopulta löytyi sekin mies, josta halusin pitää kiinni.

Toki jos asut jossakin pikkukaupungissa niin tarjonta voi olla huonoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi