Miesviha sitä ja miesviha tätä!
Täällä on ihan yhtä paljon miesvihaa kuin naisvihaakin, niin tarviiko siitä jatkuvasti inistä? Eikö kaikki voisi lopettaa ihmisen tuomitsemisen sukupuolen perusteella? Kummallista, että me suomalaiset edes lisäännytään, kun näin paljon vihataan toisiamme.
Kommentit (33)
Ai jos vastustan naisten sortamista, mun pitäisi muuttaa maahan, missä naisia sorretaan, jotta itsekin pääsen hellan ja nyrkin väliin? Muuten en ole tosifeministi. Jaahas. Miksei voi vaikuttaa täältä käsin? Muuttakaa te sitten Pohjois-Koreaan, jos vastustatte kommunistista diktatuuria.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:26"]
Ai jos vastustan naisten sortamista, mun pitäisi muuttaa maahan, missä naisia sorretaan, jotta itsekin pääsen hellan ja nyrkin väliin? Muuten en ole tosifeministi. Jaahas. Miksei voi vaikuttaa täältä käsin? Muuttakaa te sitten Pohjois-Koreaan, jos vastustatte kommunistista diktatuuria.
[/quote]
AV-logiikka
Pitää yrittää ymmärtää näitä miesvihajankkaajiakin. Ajatelkaa nyt omalle kohdallenne: jos olisitte kaikissa elämänne osa-alueissa epäonnistuneita, tai kuvittelisitte olevanne, eikö olisi lohduttavaa ajatella, että olette sentään parempia kuin kaikki naiset? Voisitte sitten leveillä muiden miesten saavutuksilla. Psykologiassa tämä on ihan defenssien perusasioita, omaan itseen pettyminen kielletään ja vastuu siirretään jonnekin muualle (kaikki naiset sortavat miehiä, siksi minä olen epäonnistunut!) vaikka mitään realistisia todisteita väitteen tueksi ei ole.
Tässä on nyt huomattava, että näillä miesvihajankkaajilla on harvoin mitään sanottavaa oikeisiin epätasa-arvon ongelmiin, kuten asepalvelukseen, vaan he keskittyvät vouhkaamaan, miten naiset ovat lompakolla loisivia horoja, kiristävät miehen naimisiin, naisella on salaista seksuaalista valtaa tai jotain muuta yhtä älytöntä. Samaan hengenvetoon yleensä raivotaan, miten naisen kuuluisi tietää paikkansa, ja että naisen velvollisuus olisi olla huora tai äiti, ihan miten mies vain sillä hetkellä sattuu toivomaan.
Mitään ratkaisuja näillä tyypeillä ei ole esittää mihinkään, he vain haluavat purkaa aggressiotaan. Jos he kykenisivät oikeaan logiikkaan, he pystyisivät rauhallisesti ja asiallisesti perustelemaan kantansa ja saisivat muutosta niihin asioihin, jotka oikeasti sitä vaativat.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:36"]Pitää yrittää ymmärtää näitä miesvihajankkaajiakin. Ajatelkaa nyt omalle kohdallenne: jos olisitte kaikissa elämänne osa-alueissa epäonnistuneita, tai kuvittelisitte olevanne, eikö olisi lohduttavaa ajatella, että olette sentään parempia kuin kaikki naiset? Voisitte sitten leveillä muiden miesten saavutuksilla. Psykologiassa tämä on ihan defenssien perusasioita, omaan itseen pettyminen kielletään ja vastuu siirretään jonnekin muualle (kaikki naiset sortavat miehiä, siksi minä olen epäonnistunut!) vaikka mitään realistisia todisteita väitteen tueksi ei ole.
Tässä on nyt huomattava, että näillä miesvihajankkaajilla on harvoin mitään sanottavaa oikeisiin epätasa-arvon ongelmiin, kuten asepalvelukseen, vaan he keskittyvät vouhkaamaan, miten naiset ovat lompakolla loisivia horoja, kiristävät miehen naimisiin, naisella on salaista seksuaalista valtaa tai jotain muuta yhtä älytöntä. Samaan hengenvetoon yleensä raivotaan, miten naisen kuuluisi tietää paikkansa, ja että naisen velvollisuus olisi olla huora tai äiti, ihan miten mies vain sillä hetkellä sattuu toivomaan.
Mitään ratkaisuja näillä tyypeillä ei ole esittää mihinkään, he vain haluavat purkaa aggressiotaan. Jos he kykenisivät oikeaan logiikkaan, he pystyisivät rauhallisesti ja asiallisesti perustelemaan kantansa ja saisivat muutosta niihin asioihin, jotka oikeasti sitä vaativat.
[/quote]
Muuten ok, mutta aktivisteja on vain yksi. Ja hän on erittäin sairas
Voi ei, täällä nyt näköjään tulkitaan miesvihaajaksi, jos joku sattuu kommentillaan tarkoittamaan, ettei pidä kummastakaan
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:36"]
Pitää yrittää ymmärtää näitä miesvihajankkaajiakin. Ajatelkaa nyt omalle kohdallenne: jos olisitte kaikissa elämänne osa-alueissa epäonnistuneita, tai kuvittelisitte olevanne, eikö olisi lohduttavaa ajatella, että olette sentään parempia kuin kaikki naiset? Voisitte sitten leveillä muiden miesten saavutuksilla. Psykologiassa tämä on ihan defenssien perusasioita, omaan itseen pettyminen kielletään ja vastuu siirretään jonnekin muualle (kaikki naiset sortavat miehiä, siksi minä olen epäonnistunut!) vaikka mitään realistisia todisteita väitteen tueksi ei ole.
[/quote]
Asepalvelus ei ole tasa-arvo ongelma vaan demokratiakysymys. Asepalvelus suojelee meidän demokraattista maata. Vai olisiko Suomen sosialistinen neuvostotasavalta ollut parempi vaihtoehto?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:59"]
Asepalvelus ei ole tasa-arvo ongelma vaan demokratiakysymys. Asepalvelus suojelee meidän demokraattista maata. Vai olisiko Suomen sosialistinen neuvostotasavalta ollut parempi vaihtoehto?
[/quote]
Ihan oikeastiko joku ei ymmärrä, miten asepalvelus liittyy sukupuolten väliseen tasa-arvoon?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:36"]
[/quote]
[/quote]
Kerrotko vielä, kuinka asevelvollisuus ei suojelisi meidän demokraattista maatamme, mikäli se koskisi myös naisia?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:09"]
Myönnän, että vihani nousee pintaan kun luen noita lassukoiden kirjoittamia juttuja. Provoja tai ei. He ovat itse saaneet feministinaiset vihaamaan heitä ja sitten itkevät kun heitä vihataan. Haukkukaa vaan naisia enemmän ja sitä enemmän teitä lassukoita tullaan vihaamaan. T. Feministi
[/quote]
lassukkaaaaa. osaatko hokea muuta?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:09"]
Myönnän, että vihani nousee pintaan kun luen noita lassukoiden kirjoittamia juttuja. Provoja tai ei. He ovat itse saaneet feministinaiset vihaamaan heitä ja sitten itkevät kun heitä vihataan. Haukkukaa vaan naisia enemmän ja sitä enemmän teitä lassukoita tullaan vihaamaan. T. Feministi
[/quote]
Lassukka on halventava nimitys. Itse en ainakaan anna mitään painoarvoa miesasiamiehistä halventavia nimityksiä käyttävän feministin puheille.
en osaa vihata naisia.. enkä oo koskaan osannu. edes semmosia kiukkupyllyjä :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:02"]menikö femakolla hermo? et saa rauhassa haukkua miehiä? mode on ainakin feminatsi. sen puolesta saat meuhkata [/quote] En ole tällä palstalla kertaakaan haukkunut miehiä, ellei joku kusipää huutele, että kaikki naiset on huoria tai vastaavaa. On muuten todella epäkypsää haukkua feministiksi. Mielestäni naisten äänioikeuden, kouluttautumisoikeuden, vapauden ja oikeuden elää ilman väkivaltaa puolustaminen on hyvä asia. Taidat olla joku kiihkomuslimi? -ap
[/quote]
feminismi on syöpä. puhut kauan sitten toteutuneista asioista.
[/quote]
Älä viitsi. Nollat itsesi heittelemällä tuollaisia sivistymättömiä kommentteja. Internetin "feminatsit" (eli sekopäinen ääriliike, joka löytyy lähes jokaisesta aatteesta) eivät ole feministejä vaan itseasiassa sovinisteja. Kannattaa ottaa sanojen merkityksestä selvää.