apua, aleksandria pankkiiriliike..
kävin eilen "keskustelemassa" heidän pyynnöstään ja kuinka ollakaan - kävelin allekirjoitetut sopimukset kädessäni ulos sieltä. Olen aina ollut pörssiyhtiöitä ja aleksandriaa vastaan ja sijoittamisesta en ymmärrä yhtään mitään. Olen vanhemmileni ja lapsillenikin sanonut, etteivät sorru siihen liikkeeseen... JA NYT ITSE sorruin,... Onko kenelläkään tietoa saako sopimuksen vielä purettua, voinko jättää vain maksamatta sovittua kuukausimaksua? Sain kotiin vietäväksi sopimukset englannin kielellä.. vain "myyjän" puheiden hämärä muisto kuvaa mitä ostin.. kuitenkin sopimuksessa olen allekirjoittanut perehtyneeni sopimukseen ja sijoittamiseen ym,.. Suurinta osaa koko sopimustekstistä en ymmärrä ollenkaan ...ja kuitenkin allekirjoitin tyhmyyksissäni.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:35"]
exäni oli aikanaan tuolla töissä ja isäpuoleni sijoitti 5000 euroa tonne. Penniäkään ei ole hyötynyt, vain menettänyt rahaa. Loppuja rahoja ei saa ulos ellei mene naimisiin ja eroa.
[/quote]
???? Täh, miten ne voi sinne menettää tuolla tavalla?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:55"]
Onko joku oikeesti hyötynyt tästä pyramidihuijauksesta jotakin? Te tai tuttavanne siis?
[/quote]
Onko Aleksandia pyramidihuijausliike? Eikö se mainosta olevansa valvottu pankkiiriliike, miten se toimii pyramidihuijarina?
Jos se joku säästö juttu on niin kai saat sieltä rahasi pois silloin kun haluat?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:44"]
kävin eilen "keskustelemassa" heidän pyynnöstään ja kuinka ollakaan - kävelin allekirjoitetut sopimukset kädessäni ulos sieltä. Olen aina ollut pörssiyhtiöitä ja aleksandriaa vastaan ja sijoittamisesta en ymmärrä yhtään mitään. Olen vanhemmileni ja lapsillenikin sanonut, etteivät sorru siihen liikkeeseen... JA NYT ITSE sorruin,... Onko kenelläkään tietoa saako sopimuksen vielä purettua, voinko jättää vain maksamatta sovittua kuukausimaksua? Sain kotiin vietäväksi sopimukset englannin kielellä.. vain "myyjän" puheiden hämärä muisto kuvaa mitä ostin.. kuitenkin sopimuksessa olen allekirjoittanut perehtyneeni sopimukseen ja sijoittamiseen ym,.. Suurinta osaa koko sopimustekstistä en ymmärrä ollenkaan ...ja kuitenkin allekirjoitin tyhmyyksissäni.
[/quote]
Heh. Varoittelet muita, mutta varasit itsellesi tapaamisen? Niin varmaan. :)
Sitkeästi ovat soitelleet vuosikaudet.
Ei vaan se pulju kiinnosta.
Sitkeästi ovat soitelleet vuosikaudet.
Ei vaan se pulju kiinnosta.
Katsele niistä soppareista, varmaan on jossain irtisanominen.
Sorruin itse kerran samaan, jos puhut Alexandrian Generali sijoituksista. Ne ei ole kovin kivoja, kun maksaa pitää eikä rahoja saa ulos ennen kuin on maksettu aika kauan. Tai saa, mutta menettää sijoituksestaan suuren osan kuluihin. Etkä voi lopettaa kk maksua. Siinä on joku muutaman viikon perumisaika, lukee papereissa. (muistaakseni ne tulivat postissa myöhemmin, ne viralliset paperit, joissa oli mukana peruutuslappu). Piti laittaa kirjallisena peruutus ja laitoin vielä kirjattuna kirjeenä sen perumisen.Sai lukea sen pienen präntin tarkkaan, että osasin tehdä sen, mutta onnistui kuitenkin.
Ei voinut tehdä Alexandrian kautta, vaan suoraan sinne Irlantiin tms, missä on päämaja. Kesti postin kulkukin kauan. Ei se välttämättä ole huono sijoitus, mutta Alexandria ei ainakaan minulle kertonut kunnolla mistä on kyse. Kulut suuret ja ensimmäisiä vuosia saatat maksaa vain kuluja. Ne kun menevät etukäteen.
Hypnotisoitiinko ap? Vai juotettiinko humalaan?
Mitä ihmettä? Paljonko "sijoitit"?
exäni oli aikanaan tuolla töissä ja isäpuoleni sijoitti 5000 euroa tonne. Penniäkään ei ole hyötynyt, vain menettänyt rahaa. Loppuja rahoja ei saa ulos ellei mene naimisiin ja eroa.
Onko joku oikeesti hyötynyt tästä pyramidihuijauksesta jotakin? Te tai tuttavanne siis?
Niille jotka painivat samassa jamassa. Muuten sinulla on kaksi kokonaista arkipäivää perua merkintäsitoumus ja se pitää tehdä erikseen.
Huom! Muista aina lukea sopimus ja mitä siinä on koska tiedot voivat päivyttyä.
Muista kuittaus irtisanomisesta ja merkintäsitoumuksen perumisesta jos käyt henkilökohtaisesti.
Lisätietoja antaa:
https://www.fine.fi/tietoa-finesta/yhteystiedot.html
FINE
Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
Vakuutuslautakunta, Pankkilautakunta, Sijoituslautakunta
Porkkalankatu 1
00180 HELSINKI
p. 09 6850 120
sähköposti:info(at)fine.
Soita sinne ja kysy. On ilmainen neuvonta.
Lauantai on myös arkipäivä joissain tapauksissa
Olin kaupungilla, kun soittivat ja ajattelin, ettei tuo nyt kauan vie kun käyn kuuntelemassa.. ja tässä nyt ollaan. Myyjä oli niin taitava puhumaan ja perustelemaan; tuli tunne, että tyhmä on ihminen, joka ei säästä mitään tulevaa varten.. Ehkä näinkin on.. Mutta kyllä minun olisi pitänyt tajuta edes harkita päivä tai parikin.. En ole vielä maksanut senttiäkään mutta voinko vain jättää maksamatta?? Joku mainitsi, että on perumisaika.. täytyy yrittää ymmärtää näistä englanninkielisistä papereista jotakin.. voi kun osaisi paremmin englantia..