Mua ällöttää naapuri sen työn takia.
Se on pikavippifirman toimitusjohtaja. Voiko likaisempaa työtä olla. Nyhtää rahat hädässä olevilta köyhiltä ja elää toisten koroilla.
En tiedä, miksi tuo saa minut niin ällötyksen valtaan. Ei ole rikollista ja ihan normaali mies se on. Silti, jotenkin tuo kalliilla autolla ajelu ja miljoona-asunto tuntuu niin väärältä. Ne on maksettu yksinhuoltajavanhempien ja opiskelijoiden epätoivosta.
Kommentit (21)
Elämä on. Jotkut sössii asiansa ja jotkut ei.
Puhutko mun miehestä? Työ kuin työ. Ei hän käske ihmisiä ottamaan lainaa vaan ainoastaan tuottaa palvelua kysynnän ja tarjonnan puitteissa..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:01"]
[/quote]
Ja jotkut työntävät ihmisiä mutaan, jotta itse pääsee sieltä ylemmäs.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:01"]
[/quote]
Ja jotkut työntävät ihmisiä mutaan, jotta itse pääsee sieltä ylemmäs.
[/quote]tuskinpa se toimitusjohtaja niitä velkoja pikavippien ottajille on tehnyt....
On kyllä sairasta bisnestä. Ei tuollaista työtä pysty kyllä arvostamaan yhtään. Siivoajakin on parempi ammatti.
Milläs olet ap itse omaisuutesi hommannut jos miljoona-asunnoissa asustelette?
No ap:ta ja ap:n naapuria ei varmaan kumpaakaan haittaa, että eivät ole tekemisissä toistensa kanssa. Se kummalle ällötys käy ylivoimaiseksi, muuttaa sitten muualle.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:07"]
Milläs olet ap itse omaisuutesi hommannut jos miljoona-asunnoissa asustelette?
[/quote]
Omalla työllä ollaan saatu tämä kaksiomme hankittua, olemme keskituloisia. Helsingin kantakaupungista löytyy kymmenneliöisiä yksiöitä ja 300 neliön lukaaleja ja kaikkea siltä väliltä.
En vain osaa arvostaa tuollaista työtä pätkääkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:02"]
Puhutko mun miehestä? Työ kuin työ. Ei hän käske ihmisiä ottamaan lainaa vaan ainoastaan tuottaa palvelua kysynnän ja tarjonnan puitteissa..
[/quote]
Todennäköisesti olet jonkun toisen ällöfirman toimitusjohtajan rouva. Tämän toimitusjohtajan rouvalla ei ole näin hyvä suomenkielen taito.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:59"]Se on pikavippifirman toimitusjohtaja. Voiko likaisempaa työtä olla. Nyhtää rahat hädässä olevilta köyhiltä ja elää toisten koroilla.
En tiedä, miksi tuo saa minut niin ällötyksen valtaan. Ei ole rikollista ja ihan normaali mies se on. Silti, jotenkin tuo kalliilla autolla ajelu ja miljoona-asunto tuntuu niin väärältä. Ne on maksettu yksinhuoltajavanhempien ja opiskelijoiden *typeryydestä.
[/quote]
korjasin..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:02"]
[/quote]
Todennäköisesti olet jonkun toisen ällöfirman toimitusjohtajan rouva. Tämän toimitusjohtajan rouvalla ei ole näin hyvä suomenkielen taito.
ap
[/quote] onko se joku thaikkuhoro?
Semmosta se on, ei kuule taida olla alaa joka ei jotenkin riistäisi jotain muuta tuolla logiiikallasi.
Onhan näitä. Mua oksettaa hiekkalaatikolla tyyppi, joka tekee työssään parhaillaan organisaatiomuutosta. On innoissaan kun pääsee "vaikuttamaan toimintoihin" = pistää 30-40 ihmistä pihalle ilman mitään omantunnontuskaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:53"]
Onhan näitä. Mua oksettaa hiekkalaatikolla tyyppi, joka tekee työssään parhaillaan organisaatiomuutosta. On innoissaan kun pääsee "vaikuttamaan toimintoihin" = pistää 30-40 ihmistä pihalle ilman mitään omantunnontuskaa.
[/quote]
Mäkin tunnen tällaisen "muutosjohtajan". Ihme juttu. Tällaisiin pilipalitöihin riittää tekijöitä, jotta firmoista saadaan rutistettua löysät pois ja johtajille lisää rahaa, mutta toisaalta perustöihin ei riitä tekijöitä. Tällainen muutosjohtaja sitten kertoo isoille pomoille, miten tuolta ja täältä kannattaa laittaa väkeä pihalle, jotta ne saisi lisää rahaa.
Jos ja kun toiminta on Suomen lakien mukaista, en osaa pitää pikavippien tarjoamista sen väärempänä kuin mitä muutakaan yritystoimintaa.
On lainsäätäjien tehtävä määritellä millä säännöillä rahoittajat toimivat. Ja asiakkaan tehtävä osata arvioida, miten kalliksi pikavippi tulee.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:02"] Puhutko mun miehestä? Työ kuin työ. Ei hän käske ihmisiä ottamaan lainaa vaan ainoastaan tuottaa palvelua kysynnän ja tarjonnan puitteissa.. [/quote] Todennäköisesti olet jonkun toisen ällöfirman toimitusjohtajan rouva. Tämän toimitusjohtajan rouvalla ei ole näin hyvä suomenkielen taito. ap [/quote] onko se joku thaikkuhoro?
[/quote]
Jääköön nyt mainitsematta mistäpäin maailmaa rouva on kotoisin. Ei Suomessa nyt niin hirveän montaa pikavippifirmaa ole.
ap
Pidätkö yhtä likaisena pankinjohtajan työtä?
Mä luulen että suurin osa pikavippikierteeseen joutuneista on niitä jotka haluu vuiskat ja kengät ja iphonet sun muut höpötykset vaikkei olis varaa niihin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:05"]
Mä luulen että suurin osa pikavippikierteeseen joutuneista on niitä jotka haluu vuiskat ja kengät ja iphonet sun muut höpötykset vaikkei olis varaa niihin.
[/quote]
Ne on juuri näitä ja bisnes on bisnes.
Kaikki pikavippikierteeseen joutuneet tuntemani ovat näitä elämäm koululaisia joita ei käy sääliksi yhtään.
Käske sen muuttaa pois