Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mieheni ei ymmärrä, että jouluna voisi kokeilla myös muitakin ruokia kuin kinkkua ja riisipuuroa?!

Vierailija
15.12.2021 |

Esimerkiksi nut roast tai kasvisgratiini.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä tuossa on ongelma. Molemmat syövät sitä, mitä haluavat. Ei meilläkään mies syö läheskään kaikkea sitä, mitä laitan itselleni, enkä minä syö kaikkea, mitä laitan hänelle.

Vierailija
22/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehesi iloksi paistamaton kinkku ja eineslaatikot.  Kumpikin syö mitä haluaa.  Reilu ratkaisu.

Ne miehethän sen kinkun aina paistavat. Vaimot sitten itkevät palstalla, että uunissa ei ole tilaa ja koko talo haisee eläimelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se miehesi mulle, haluan tuollaisen hyvässä kodissa kasvaneen miehen.

Vierailija
24/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kielsin meidän perheeltä tänä vuonna koko kinkun. Aina on uuni ja keittiö rasvassa ja sitä saa sitten puhdistaa joka paikasta. 

Kinkku toki paistetaan paistopussissa. Uuni ja keittiö pysyvät puhtaana.

Vierailija
25/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ikinä ymmärtämään tätä joidenkin matamien tarvetta määrätä, mitä TOISET IHMISET syövät. Kyllä, myös se siippasi on ihan aikuinen ihminen ja sinusta erillinen yksilö, joka osaa ihan itse päättää mitä haluaa suuhunsa pistää.

Vierailija
26/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehesi iloksi paistamaton kinkku ja eineslaatikot.  Kumpikin syö mitä haluaa.  Reilu ratkaisu.

Oikeastiko kinkun paistaminen ongelma? Onnistuu ihan helposti kaikilta sukupuolilta.

Jostan syystä täällä monessa talossa se on mies joka paistaa kinkun.

Mutta MIKSI on pakko yrittää pilata toisen perinteet kun kyse on parista päivästä vuodessa? Pakko saada se ukko tossun alle ja liekaan? Toivottavasti mies tajuaa lähteä..

Vierailija
27/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko kinkun paistaminen ongelma? Onnistuu ihan helposti kaikilta sukupuolilta.

Ei onnistu ainakaan meillä. Iso kinkku niin kyllä mies nostaa sen uunista.

Vierailija
28/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä laittaisin tuollaiselle miehelle kinkkua ja jouluruokaa mieluusti. Mieheni ei siedä jouluruokia  : (

Vierailija
29/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu ainakaan meillä. Iso kinkku niin kyllä mies nostaa sen uunista.

Avutonta.

Vierailija
30/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö yleensä ruokia.

Teen. Jouluna mies sitten ostaa meille 10 kilon kinkun ja syö sitä 5 päivää. Sitä kinkkua varjellaan ja palvotaan kuin jotain jumalaa koko joulu. Mulle tulee ällö koko kinkusta.

1. Kinkku on sian perse

2. Ihminen on sitä mitä syö

---> miehesi on sian perse

Hah, onko päässyt unohtumaan kuinka sadoissa tuhansissa suomalaisperheissä syödään kinkkua jouluna?

Moni ostaa vielä kalkkunan ja kasvisvaihtoehtojenkin oheen kinkkua.

Vierailija
31/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin ostaa ja kokkaa omat ruokansa. Suosittelen ap:llekin. Nainen pääsee halvemmalla ja helpommalla, eikä myöskään tarvitse enää kontrolloida toisen syömisiä.

N52

Vierailija
32/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyajan naiset on saamattomia eikä halua tehdä edes ruokia enää. Miehet laitetaan syömään epäterveellisiä eineksiä ja grilliruokia.

Vierailija
33/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö yleensä ruokia.

Teen. Jouluna mies sitten ostaa meille 10 kilon kinkun ja syö sitä 5 päivää. Sitä kinkkua varjellaan ja palvotaan kuin jotain jumalaa koko joulu. Mulle tulee ällö koko kinkusta.

1. Kinkku on sian perse

Hah, onko päässyt unohtumaan kuinka sadoissa tuhansissa suomalaisperheissä syödään kinkkua jouluna?

Moni ostaa vielä kalkkunan ja kasvisvaihtoehtojenkin oheen kinkkua.

Plus en sitten tiedä, onko parempi olla esimerkiksi vihannes.

-sivusta

Vierailija
34/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö yleensä ruokia.

1. Kinkku on sian perse

Sinä syöt ilmeisesti vihanneksia.

Vierailija
35/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Kukin hankkii ja valmistaa mitä haluaa. Vain lapset syövät mitä käsketään.

Aikuinen ei voi olettaa saavansa kaikkea mitä haluaa valmiina nenän eteen. Tehköön ite.

Vierailija
36/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa sitten kinkkua ja riisipuuroa pitää kokeilla?

Vierailija
37/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kielsin meidän perheeltä tänä vuonna koko kinkun. Aina on uuni ja keittiö rasvassa ja sitä saa sitten puhdistaa joka paikasta. 

Kurja joulu. Ei oikeestaan edes joulu.

Kyllä meille on joulu tullut, vaikka kinkkua ei ole ollut moneen vuoteen. Kyllästyin siihen, että yritän epätoivoisesti tunkea sitä kinkkua kaikkeen mahdolliseen joulun jälkeen, koska en halua ruokahävikkiä. Lihaa kyllä syödään, mutta jotain maltillisemman kokoista (vaikka possun sisäfilettä). Eikä se kinkku edes oikeasti ole hyvää kuin sillä hetkellä, kun tulee ulos uunista.

Vierailija
38/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö yleensä ruokia.

Oletpa huumorintajuton. Anna miehesi nauttia joulusta omalla tavallaan. Miksi kinkku ällöttää? Minua huvittaisi ja kyllä soisin miehelleni jouluiloa jos hän vielä olisi elossa.

Vierailija
39/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna se miehesi mulle, haluan tuollaisen hyvässä kodissa kasvaneen miehen.

Täällä haukutaan, että naisilla on liian korkeat kriteerit miehille ja silti hyvänmiehenstatus saadan sillä, että jouluna jamppa haluaa kinkkua ja riisipuuroa.

Vierailija
40/71 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä laittaisin tuollaiselle miehelle kinkkua ja jouluruokaa mieluusti. Mieheni ei siedä jouluruokia  : (

Suosittelen kuntosalia sinulle, jos voimat ei riitä 10 kg nostoon kaksin käsin.