Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haetaan asumistukea,

Vierailija
24.03.2015 |

niin riittääkö kopio yhtiövastikkeen laskusta liitteeksi, kun asuu omistusasunnossa? Tai siis sen tulisi olla todiste vastikkeen määrästä. Enpä keksi muita todisteita tässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että riittää, meidän piti vuokrankorotus jollain todistaa ja lähetettiin kopio laskusta. Se kävi.

Vierailija
2/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että muut maksavat omistusasumisesi???
Jo on jutut...

Vierailija
4/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasuntoon voi saada astukea jos tulot pienet. Tänä aikana kun työpaikka voi yllättäen mennä alta, niin kyllä sitä astukea silloin haetaan.

Vierailija
5/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Aikaisemminhan asumistuki myös riippui omaisuudesta, mutta vuodesta 2015 lähtien omaisuudella ei ole vaikutusta asumistuen määrään. Huomasin, ettei minun omaisuudella aikaisemmin olisi jäänyt paskaakaan käteen asumistuesta, tai sen verran heikosti että unohdin koko jutun. Eihän sillä muutenkaan toki rikastu, mutta jos tulot nollan luokkaa niin saa edes jotakin. Ap.

Vierailija
6/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:16"]Luuletko että muut maksavat omistusasumisesi???
Jo on jutut...
[/quote]kyllä asumistukea saa myös omistusasuntoon

Vierailija
7/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:16"]Luuletko että muut maksavat omistusasumisesi???
Jo on jutut...
[/quote]Vain tyhmä maksaa asuntonsa itse jos voi maksattaa sen muilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän