Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Avensiksesta

Vierailija
24.03.2015 |

Auton osto mielessä, avensis farkku automaatilla kiinnostaisi joten millaisia kokemuksia löytyisi luotettavuudesta ja muutenkin käyttömukavuudesta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:52"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:20"] Se 2.2 170hp dieselmoottori on aivan paska. Kierrä se moottori kaukaa. Avensis on tylsä ja yllätyksetön auto, plussaa luotettavuus. [/quote] Dieseliä en tarvitse, 1.8 automaatilla olis se mun juttu. Hmm, mitä tylsyydellä tarkoitat? AP [/quote] Tylsyyden huomaat, kun käyt koeajolla ja vertaat sitä muihin vastaaviin. [/quote] No kerro kun sulla tuntuu olevan kokemusta. AP [/quote] On tietysti muitakin tylsiä autoja, mutta Tojosta se jotenkin tulee ensimmäisenä mieleen, kun sillä käy ajamassa. Eli makuasioita suurimmaksi osaksi. Vaihdoin pari vuotta vanhasta Avensiksesta vähän vanhempaan quattro A6:een ja tuskin enää siirryn Toyotaan. Luotettavuus ollut samaa luokkaa, olen ajanut Audilla jo yli 100 tkm.

[/quote]

A6 on tietääkseni vaan aivan eri hintaluokassa ei ole vertailukelpoinen pari.

Ja miksi ostaisin vanhan kuluneen auton riesakseni, mun mielestä siinä ei ole järjen hääivääkään.
[/quote]
Vanhempana A6 quattro oli lähes saman hintainen mitä uusi Avensis. Makuasioita, mutta vanhempikin A6 pieksee uuden Avensiksen 6-0 ja ei reilu 150tkm ajettu Audi nyt mitenkään loppuun ajettu tai kulunut ole. Syy miksi siirryin Audiin, oli nelivetoisen farkun ja ison dieselmoottorin tarve. Käytetty A6 oli ainoa vaihtoehto, minkä sain käytettävissä olevalla rahalla ja päivääkään en ole katunut valintaani. Avensiksen hyväksi puoleksi voin lisätä, että se oli helppo myydä eteenpäin.

Vierailija
22/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:20"]

Kiitos vastauksista.

Olisin tosiaan luotettavaa käyttöautoa hankkimassa, katsotaan odottaisko uutta faceliftiä vanhasta mallista olis kyllä aika houkutteleva tarjous.

AP

[/quote]

Itse katsomme Auris-farmaria hybridinä; hiukan sama ongelma vanha vs. uusi. Taidamme päätyä kuitenkin uuteem malliin, koska tuskin hinnat nousee juurikaan ja arvo säilyy uudemmassa paremmin.
[/quote]

Uusihan nimenomaan romauttaa arvon kun se rekisteröidään ja ajetaan ulos hallista. Jossain oli laskelmia ja merkistä riippuen kolmen vuoden oitoajalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:20"]

Kiitos vastauksista.

Olisin tosiaan luotettavaa käyttöautoa hankkimassa, katsotaan odottaisko uutta faceliftiä vanhasta mallista olis kyllä aika houkutteleva tarjous.

AP

[/quote]

Itse katsomme Auris-farmaria hybridinä; hiukan sama ongelma vanha vs. uusi. Taidamme päätyä kuitenkin uuteem malliin, koska tuskin hinnat nousee juurikaan ja arvo säilyy uudemmassa paremmin.
[/quote]

Uusihan nimenomaan romauttaa arvon kun se rekisteröidään ja ajetaan ulos hallista. Jossain oli laskelmia ja merkistä riippuen kolmen vuoden oitoajalla
[/quote]

Jatkuu....

Kannatti ostaa 2-4 vuotta vanha vähän käytetty jossa hinta/arvon alenema oli paras.

Vierailija
24/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa nyt uusi. 2v päästä autovero poistuu ja sitä osamaksua on jäljellä paljon enemmän kuin auton arvo :)

Vierailija
25/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:27"]Kannattaa ostaa nyt uusi. 2v päästä autovero poistuu ja sitä osamaksua on jäljellä paljon enemmän kuin auton arvo :)
[/quote]
Luuletko oikeasti, että Suomessa autovero poistuu tai pienenisi merkittävästi :-D

Vierailija
26/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen farmari avensis (vm.2010) minusta siinä ei ollut mitään vikaa. En tiedä mitä tylsyydellä tuossa tarkoitetaan, mutta ehkä sitten olen vähän tyhmä enkä ymmärrä autoista mitään. Avensis oli kuitenkin minua miellyttävän näköinen ja hyvä ajaa. En keksi siitä mitään vikaa. Nyt ostettiin vm.13 oleva hybridi auris. Nykyinen on automaatti, avensis oli manuaali. Onhan tämä automaatti toki paljon kivempi ajaa ja hybridi kuluttaa paljon vähemmän. Lisäksi auto on sen verran uudempi, että kaikenmailman tekniikkaa tullut entiseen verrattuna. Tykkään tästä auriksestakin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme