Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan hankkinut paljon kehttua Lancomen miracle cushionia?

Vierailija
23.02.2015 |

Mietin vaan, että raaskisinko panostaa. Onko hintansa väärti, kun bloggarit ja myyjät kehuu sitä? Oon ollut tyytyväinen Lumenen bluriin ja CC- voiteeseen, mutta toi olisi kätevä reissussa jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomella on vaaleimmatkin sävyt liian tummia monelle suomalaiselle. Jos päädyt ostamaan, kannattaa tsekata nettikaupat (feelunique, lookfantastic). Niistä saa luultavasti halvemmalla.

Vierailija
2/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:17"]

Lancomella on vaaleimmatkin sävyt liian tummia monelle suomalaiselle. Jos päädyt ostamaan, kannattaa tsekata nettikaupat (feelunique, lookfantastic). Niistä saa luultavasti halvemmalla.

[/quote]

Olen tumma, oliivin värinen iho ja ruskeat silmät. Mulla on ollut joskus aikaisemmin teint miracle meikkivoidetta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Kicksissä nyt 25% alessa. Normi hintaan en raaskis hankkia ;). Ap

Vierailija
4/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tämä uutuus, olisi tosiaan kätevä matkoilla. Bloggaajat ovat sitä kilvan kehuneet mutta haluttaisi kuulla myös tavan käyttäjäkokemuksia..anyone?

Vierailija
5/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pienellä varauksella suhtaudun noihin blogeihin, koska saavat ilmaiseksi tuotteita. Siksi olisi kiva tietää kannattaako hankkia vai ei..

Ap

Vierailija
6/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole vain samaa kamaa uudessa paketissa. Meikkivoidetta siis. Hurja hype kun se on pakattu sieneen.

Vierailija
7/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:39"]

Eiköhän tuo ole vain samaa kamaa uudessa paketissa. Meikkivoidetta siis. Hurja hype kun se on pakattu sieneen.

[/quote]

Joo samaa mieltä, lisäksi sieni vaikuttaa tosi epähygieeniseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä