Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaisu seksielämä alkaa kyllästyttämään

15.12.2021 |

Moi,

Olen päälle nelikymppinen perheenisä, joka on pohtinut jo muutaman vuoden eroamista vaimostaan.

Taustalla on seksielämä, joka ei tyydytä minua. Vaimo antaa seksiä pyydettäessä, muttei koskaan 15 vuoden avioliiton aikana ole itse sitä ehdottanut omasta aloitteestaan, paitsi hyvitelläkseen minua, kun huomaa asian vaivaavan. Hän ei pukeudu tai käyttäydy seksuaalisesti koskaan, enemmänkin sellaista mukava villatakki ja tohvelit telkkarin ääressä-tyyppiä. Ristiriitaiseksi asian tekee vielä se, että hän on tosi pantavan näköinen. Kaverit jaksaa aina kehua, kuinka upea vaimoni on, johon joudun vain mutisemaan, että ette tiedä asioiden laitaa.

Sängyssä tehdään aina niinkuin minä haluan, vaikka olen kuinka yrittänyt varovasti tai rajusti saada häntä ilmaisemaan mistä hän tykkää. Seksuaalifantasioita hänellä ei kuulemma ole. Saan hänet laukeamaan kohtuu helposti montakin kertaa, mutta kysyttäessä haluaako hän orgasmin, hän suhtautuu siihen samalla tavalla kuin olisin kysynyt haluaako hän lukea aamupalapöydässä ensin hesarin uutiset vai sarjakuvat: ihan sama. Olen lukemattomia kertoja kysynyt, voisinko tehdä jotain toisin, jotta hän innostuisi. Ei hän osaa sanoa siihen mitään, tehdään vaan niinkuin minä haluan. Olen kysynyt, johtuuko ongelmat ulkonäöstäni tai muusta ominaisuudesta, mutta ei kuulemma.

Olen siis elänyt aikani avioliitossa, joka seksuaalisesti tyydyttää minut vain aivan alkeellisimmalla fyysisellä tasolla, eli pussit tyhjennetään tarvittaessa. Mitään henkistä vastakaikua en vaimoltani saa ja seksi on tästä syystä täysin intohimotonta. Aiheesta on keskusteltu vuosien varrella niin monta kertaa, että tulee jo paha maku suuhun.

Rakastan vaimoani lasteni äitinä ja puolisonani, mutta naisena hän on kyllä ihan mitätön.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliltahan tuo kuulostaa. Pitkässä parisuhteessa seksiin liittyvä intohimo ja kiihko laantuu aina ainakin jonkin verran ajansaatossa. Pariskunta on toisilleen niin tuttu, että siinä saattaa tarvita vähän mielikuvitusta, että saataisiin lisää kipinää. Tosin, eihän sekään ole mitenkään vääränlaista seksiä, että sitä harrastetaan vähemmän kiihkon vallassa. Itsekin olen pitkässä suhteessa ja voin myöntää, että en itsekään varmaan mikään villipeto ole, kun olen töissäkäyvä kolmen pienen lapsen äiti, joka on ollut suhteessa saman miehen kanssa se reilu 15 vuotta. Mutta silti koen kyllä halua miestäni kohtaan, mutta eihän se enää samanlaista alkuhuumaa ole. Enemmän se on sellaista läheisyyttä ja rakkautta kuin kiihkoa ja huumaa. Olisihan se aika mahtavaa, jos sen tunteen saisi palautettua mitä se oli, kun oli vasta rakastunut, mutta kun se ei vain tunnu siltä, niin eipä tunnetta voi pakottaa. Aika tekee tepposet.

Vierailija
22/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on pantavan näköinen vaimo, joka antaa aina pyydettäessä saaden helposti useita orgasmeja ja valitat siitä vauvapalstalla? On sitä ihmisillä ongelmia.

Kaikki naiset eivät huuda ja voihki kuin alan elokuvissa, mutta voivat silti nauttia paljonkin. Tai näin minut on johdatettu ymmärtämään. Jos naisesi vaikka nauttii siitä, että saa olla passiivinen osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jalkavaimo rinnalle.

Vierailija
24/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valitettavasti edelleen kasvatetaan siten, että oma seksuaalisuus ja sen ilmentäminen on tabu ja seksistä nauttiminen tekee naisista halvan. Nainen on muka aina vain se antava osapuoli. Tämä näkyy myös siinä, että omaa orgasmia ei kehdata vaatia seksistä, vaan keskitytään tyydyttämään vain mies. Siitä roolista uloskasvaminen on todella vaikeaa..

Tähän kun vielä joskus olisi törmännyt.

Vierailija
25/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaliltahan tuo kuulostaa. Pitkässä parisuhteessa seksiin liittyvä intohimo ja kiihko laantuu aina ainakin jonkin verran ajansaatossa. Pariskunta on toisilleen niin tuttu, että siinä saattaa tarvita vähän mielikuvitusta, että saataisiin lisää kipinää. Tosin, eihän sekään ole mitenkään vääränlaista seksiä, että sitä harrastetaan vähemmän kiihkon vallassa. Itsekin olen pitkässä suhteessa ja voin myöntää, että en itsekään varmaan mikään villipeto ole, kun olen töissäkäyvä kolmen pienen lapsen äiti, joka on ollut suhteessa saman miehen kanssa se reilu 15 vuotta. Mutta silti koen kyllä halua miestäni kohtaan, mutta eihän se enää samanlaista alkuhuumaa ole. Enemmän se on sellaista läheisyyttä ja rakkautta kuin kiihkoa ja huumaa. Olisihan se aika mahtavaa, jos sen tunteen saisi palautettua mitä se oli, kun oli vasta rakastunut, mutta kun se ei vain tunnu siltä, niin eipä tunnetta voi pakottaa. Aika tekee tepposet.

Tähänkin on kaikenlaisia konsteja. 

Meillä seksielämää pitkässä parisuhteessa ja lapsiperheessä elvytti pieni molemminpuolinen tuhmuus, esimerkiksi saunaan tai suihkuun jäädäänkin hetkeksi kahdestaan, kosketellaan toisiamme, ja kokeilemme seksiä muuallakin kuin makuuhuoneessa. Hienointa on kun vaimoni saattaa yllättää, vinkata luokseen ja käydä kyykkyasentoon ilman pikkareita esimerkiksi tuolille. Tuolloin annan hänelle kiihkeää suuseksiä, ja hän laukeaa kuin ohjus - nopeasti ja kiihkeässä lennossa.

Vierailija
26/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä et vaan ole haluttava sun puolison puolelta. Enkä kyllä ihmettele miksi. Tapasi kuvailla puolisoasi on kuvottava. 

Vierailija
27/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta on pitkä aika pitää jatkuvasti seksihaluja yllä. Ei kukaan jaksa olla aina valmiina. Onko teillä muuta läheisyyttä, mikä ei välttämättä johda seksiin? Onko yhteistä aikaa ilman lapsia? Viekö arjen pyörittäminen voimat vaimolta?

Vierailija
28/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla on pantavan näköinen vaimo, joka antaa aina pyydettäessä saaden helposti useita orgasmeja ja valitat siitä vauvapalstalla? On sitä ihmisillä ongelmia.

Kaikki naiset eivät huuda ja voihki kuin alan elokuvissa, mutta voivat silti nauttia paljonkin. Tai näin minut on johdatettu ymmärtämään. Jos naisesi vaikka nauttii siitä, että saa olla passiivinen osapuoli.

Joillekin seksi on muutakin kuin orgasmi. Seksi voisi edes joskus olla sellaista intohimoista, kuten joskus aikaisempien naisteni kanssa (joiden perään en kyllä muuten haikaile).

Vierailija
29/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin on kaikenlaisia konsteja. 

Meillä seksielämää pitkässä parisuhteessa ja lapsiperheessä elvytti pieni molemminpuolinen tuhmuus, esimerkiksi saunaan tai suihkuun jäädäänkin hetkeksi kahdestaan, kosketellaan toisiamme, ja kokeilemme seksiä muuallakin kuin makuuhuoneessa. Hienointa on kun vaimoni saattaa yllättää, vinkata luokseen ja käydä kyykkyasentoon ilman pikkareita esimerkiksi tuolille. Tuolloin annan hänelle kiihkeää suuseksiä, ja hän laukeaa kuin ohjus - nopeasti ja kiihkeässä lennossa.

Vierailija
30/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa sun vaimos ja sä saat mun. Se osaa vaatia itselleen seksissä asioita ja mä taas haluisin tehdä just niinkuin ite tykkään.

Vierailija
31/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko miten hyvä suuseksissä?

Se on useimmiten parasta seksiä, jota nainen voi saada, joten siihen kannattaa panostaa.

Hallitsetko hyvät tekniikat? 

Hyvällä suuseksillä nainen saa usein todella voimakkaan orgasmin, jos osaa kiihottaa oikein (esimerkiksi imemällä), ja pitkittää nautintoa.

Vierailija
32/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on useimmiten parasta seksiä, jota nainen voi saada, joten siihen kannattaa panostaa.

Hyvällä suuseksillä nainen saa usein todella voimakkaan orgasmin, jos osaa kiihottaa oikein (esimerkiksi imemällä), ja pitkittää nautintoa.

Uskoisin olevani ihan taitava, ainakin edelliset naiset on kehuneet.

Juurikin kielellä saan hänet tulemaan, en yhdynnässä. Hän ei kuitenkaan pyydä sitä, mutta suostuu kyllä ehdotettaessa.

Vierailija
33/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa käsitellä naista, sanoo aina minulle että joutuu joskus olemaan sinun kanssa ja esittämään nautintoa. Meillä päivisin hänen kanssaan mahtavia sessioita ja on kuule kiihkeä emäntä

Vierailija
34/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt herra " naisena hän on ihan mitötön"

kuulostaa siltä että nainen on tyystin kyllästynyt sinuun , eroa! ehkä hänellä on jo toimiva suhde toisaalla...

Tapasin tälläisen ihme ihmisen joka vaatii seksiä, mitään ei kuitenkaan tee. ja täytyypi sanoa että pieni on p eeeeenis. eihän sille mitään voi, mutta miten me sekstataan?

Vierailija
35/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin myönnän olevani aika "lahna" seksin suhteen, vaikka siitä nautinkin. 

tässä tapauksessa se johtuu siitä, etten koe miestä kovin haluttavana. Ei olla naimisissa, vaan tapaillaan. Koska on niin äärimmäisen vaikeaa kuitenkin löytää vetovoimaista miestä, tyydyn nyt tähän. 

Nyt mies on kyllä alkanut käydä kuntosalilla ja alkanut muuttua vähän haluttavammaksi eli ehkä tämä tästä.

Ja en nyt ihan tuollainen ole: panostan kyllä ulkonäköön jne. Tosin osin siksi, että jospa joku alfa iskisi minuun silmänsä. :) 

Meillä sukupuolet toisin päin. Mies kyllä antoi piiritysvaiheessa ymmärtää olevansa kiinnostunut, mutta sängyssä se tuli esille, että tyydyttää vain itseään. 

Mulle homma tuli päätepisteeseensä kahdessa kuukaudessa. Jännä, että ap on ehtinyt naimisiin asti ja tilanne jatkunut vuosia. 

Ap, naiset feikkaavat orgasmia, kun haluavat seksin loppuvan nopeasti. Naisesi ei tasan saa oikeaa orgasmia. 

Vierailija
36/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BacklumChaam kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin kielellä saan hänet tulemaan, en yhdynnässä. Hän ei kuitenkaan pyydä sitä, mutta suostuu kyllä ehdotettaessa.

Seuraava kysymys: imetkö naisesi klitorista/sisempiä häpyhuulia suuseksissä? Se on useimmiten vielä tehokkaampi tapa. Suosittelen painokkaasti. Parhaiten sen pystyy tekemään, jos olet poikittaissuunnassa vaimoosi nähden. Pelkkä kielen kanssa toimiminen saa toki aikaiseksi orgasmin, mutta ei välttämättä voimakasta.

Vierailija
37/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BacklumChaam kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava kysymys: imetkö naisesi klitorista/sisempiä häpyhuulia suuseksissä? Se on useimmiten vielä tehokkaampi tapa. Suosittelen painokkaasti. Parhaiten sen pystyy tekemään, jos olet poikittaissuunnassa vaimoosi nähden. Pelkkä kielen kanssa toimiminen saa toki aikaiseksi orgasmin, mutta ei välttämättä voimakasta.

Nainen ei välttämättä tajua, että tuossa asennossa pitäisi esittää kiihkemäpää feikkiorgasmia. 

Vierailija
38/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat häntä, mutta mitä. Mitä häneltä nyt vielä odotetaan? Kaikkea ei voi saada. Nyt sulla on ihana vaimo ja lapsilla äiti ja semisti tyydyttävä seksielämäkin sulta löytyy. Kyllä nykyajan ihmisillä on "ongelmat".  Mutta ei nyt pitäisi löytyä cicciolinakin vielä vuoteeseen. :D

Vierailija
39/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BacklumChaam kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin seksi on muutakin kuin orgasmi. Seksi voisi edes joskus olla sellaista intohimoista, kuten joskus aikaisempien naisteni kanssa (joiden perään en kyllä muuten haikaile).

Anteeksi nyt mitä. Saat seksiä kun haluat, vaimo tekee mitä haluat, sulla ei ole orgasminantovelvollisuutta ja silti haikailet jotain muuta? Mikäpä siinä, saahan sitä haikailla, mutta et oikeasti tajua miten onnekas olet. Kyllähän naisetkin haikailee miestä, joka tois ruusuja ja suklaata ja ottais syliin ja huomiois, ja saattaa erota sen takia kun eivät niitä saa. Voin sanoa niin sinulle kuin tuolle naisellekin, että katumisprosentti tulee olemaan likellä sataa.

Vierailija
40/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta mainitsen, että luin otsikon monesti, että "Vain seksielämä alkaa kyllästyttää" ja ihan oikeasti kuvitelin, että se on joku tosi-tv-ohjelma.

Anteeksi ohi, jatkakaa rauhassa. Itse aiheeseen minulla ei ole mitään sanottavaa, koska oma seksielämäni on kuollutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme