Vaisu seksielämä alkaa kyllästyttämään
Moi,
Olen päälle nelikymppinen perheenisä, joka on pohtinut jo muutaman vuoden eroamista vaimostaan.
Taustalla on seksielämä, joka ei tyydytä minua. Vaimo antaa seksiä pyydettäessä, muttei koskaan 15 vuoden avioliiton aikana ole itse sitä ehdottanut omasta aloitteestaan, paitsi hyvitelläkseen minua, kun huomaa asian vaivaavan. Hän ei pukeudu tai käyttäydy seksuaalisesti koskaan, enemmänkin sellaista mukava villatakki ja tohvelit telkkarin ääressä-tyyppiä. Ristiriitaiseksi asian tekee vielä se, että hän on tosi pantavan näköinen. Kaverit jaksaa aina kehua, kuinka upea vaimoni on, johon joudun vain mutisemaan, että ette tiedä asioiden laitaa.
Sängyssä tehdään aina niinkuin minä haluan, vaikka olen kuinka yrittänyt varovasti tai rajusti saada häntä ilmaisemaan mistä hän tykkää. Seksuaalifantasioita hänellä ei kuulemma ole. Saan hänet laukeamaan kohtuu helposti montakin kertaa, mutta kysyttäessä haluaako hän orgasmin, hän suhtautuu siihen samalla tavalla kuin olisin kysynyt haluaako hän lukea aamupalapöydässä ensin hesarin uutiset vai sarjakuvat: ihan sama. Olen lukemattomia kertoja kysynyt, voisinko tehdä jotain toisin, jotta hän innostuisi. Ei hän osaa sanoa siihen mitään, tehdään vaan niinkuin minä haluan. Olen kysynyt, johtuuko ongelmat ulkonäöstäni tai muusta ominaisuudesta, mutta ei kuulemma.
Olen siis elänyt aikani avioliitossa, joka seksuaalisesti tyydyttää minut vain aivan alkeellisimmalla fyysisellä tasolla, eli pussit tyhjennetään tarvittaessa. Mitään henkistä vastakaikua en vaimoltani saa ja seksi on tästä syystä täysin intohimotonta. Aiheesta on keskusteltu vuosien varrella niin monta kertaa, että tulee jo paha maku suuhun.
Rakastan vaimoani lasteni äitinä ja puolisonani, mutta naisena hän on kyllä ihan mitätön.
Kommentit (114)
Älä sano vaimoasi naisena mitättömäksi. Ymmärrän teidän kokemattomuutenne. Ehkäpä voisitte kokeilla ammattilaisia,?
Aloittajan vaimo kuulostaa täydelliseltä
Niin, et taida sängyssä aiheuttaa naiselle mitään syytä olla sen intohimoisempi. Kaiken kruunasi tuo "vaimoni saa monta orgasmia" kuules nyt poju. Lonkalta heitän että tuskin saa yhtäkään. Vähän helpompi feikata se orgasmi suuseksin aika kun yhdynnän aikana. Vaimosi teeskentelee sen vielä monta kertaa - varmaan toivoo että homma olisi nopeasti ohi koska et osaa tyydyttää häntä eikä hän halua loukata sinua. Tämmöistäkin voi tapahtua.
Mutta se miten hänestä puhut-todella oksettavaa ja toisaalta en ihmettele miksi ei huuda nautinnosta kanssasi. Mieti ihan tarkkaan ennen kuin alat haikailla muita kun et saa edes nykyistä tyydytettyä. Jonkun piti kertoa tämä sinulle.
Kuulostaa siltä, että vaimo ei jaksa tivaamista fantasioista ja suosikkiasennoista. Ensin mainittuja ei ole tarkoituskaan jakaa edes puolisolleen ja joillain niitä ei ihan oikeasti ole. Mä tykkään seksistä paljon, mutta en ole kiinnostunut mistään sen erikoisemmista tempuista, kun perusjututkin tuntuu todella hyvältä. Menettäisin haluni, jos mies kyselisi ja jankkaisi koko ajan ja tekisi asiasta hirveän numeron.
Toiset ovat vaan intohimoisia ihmisiä, toiset eivät.
Muutama viikko sitten rouva tokaisi yhtäkkiä lauantaisena iltapäivänä: "lapset on tiessään,mulla ei ole mitään tekemistä mutta tekis mieli kunnon panoa...mites olis?"
Siiis tääääääh!!!!!? En ollut uskoa korviani, hän oli aloitteellinen, eka lerya useampaan vuoteen ilman mitään muuta taka-ajatusta kuin se, että halusi seksiä!
(Sai haluamnsa, pitkän kaavan mukaan...)
Ymmärrän AP:ta. Hän tavallaan haluaa seksistä sitä mitä palstan perusteella kaikki naisetkin: Haluaa tuntea olevansa haluttu ja erityinen. Nämähän ovat ilmeisesti suurimmalle osalle naisia perusedelletyksiä seksiin ylipäätään. Miehelle kuittaillaan; saathan kassisi tyhjennettyä, ole tyytyväinen. Erikoista.
kaikkeen kyllästyy.
Olen ollut APn kanssa samanlaisessa tilanteessa ja pääsin siitä kyllä yli. Pitää hyväksyä että ihmiset ovat erilaisia. Jos tuntuu liian erilaiselta niin pitää erota. Parempaa tuskin tulet löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko sitten rouva tokaisi yhtäkkiä lauantaisena iltapäivänä: "lapset on tiessään,mulla ei ole mitään tekemistä mutta tekis mieli kunnon panoa...mites olis?"
Siiis tääääääh!!!!!? En ollut uskoa korviani, hän oli aloitteellinen, eka lerya useampaan vuoteen ilman mitään muuta taka-ajatusta kuin se, että halusi seksiä!
(Sai haluamnsa, pitkän kaavan mukaan...)
Mitenköhän olisi reagoinut kun tuohon olisit todennut, että miksi pitää olla niin brutaali? Että eikö yhtään osaa tunnelmaa viritellä? Kukas sitä nyt kylmiltään.
Sen verran samaistun Ap:hen, että mikäli saa olla suhteessa aina se aloitteen tekijä niin ei välttämättä tunne itseään halutuksi. Toki on ymmärrettävää, että joutuu siihen tilanteeseen, jos on se osapuoli, jonka halut syttyy nopeammin.
Seksuaalifantasiat taas. Ei mulla itselläkään oikeastaan ole niitä niin selkeinä, että että niihin liittyisi joku tietty paikka tai pukeutuminen tai rooli. Mulle kiihottavinta on, kun nainen osoittaa halunsa. Ja oikeastaan se, jos pääsen toteuttamaan naisen seksuaalifantasian. Ei ole mitään niin kiihottavaa kuin nähdä kuinka kumppani nauttii susta ja haluaa sua.
Alkeellisen tason seksiä.
Sitä saa kunnon väsynyt puoliso.
Oravanpyörässä mennään. Ihminen vaan hukkaa itsensä. Naiset sinskin siinä helposti hiljaa vaistonsa ja aistinsa.
Olisiko mahdollista viettää yhteistä aikaa?
Loma olisi hyvä.
Onko teillä ollut hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalifantasiat taas. Ei mulla itselläkään oikeastaan ole niitä niin selkeinä, että että niihin liittyisi joku tietty paikka tai pukeutuminen tai rooli. Mulle kiihottavinta on, kun nainen osoittaa halunsa. Ja oikeastaan se, jos pääsen toteuttamaan naisen seksuaalifantasian. Ei ole mitään niin kiihottavaa kuin nähdä kuinka kumppani nauttii susta ja haluaa sua.
Tuo on fetissi. Harvaa naista kiinnostaa jakaa "fantasioita" miehelleen toteutettavaksi.
Kannattaa etsiä nainen fetissipiireistä sillä siellä on naisia jotka haluavat löytää miehen toteuttamaan fantasioitaan. Omaa vaimoa on turha syyllistää omasta fetissistä.
Ootte vielä niin nuoria, niin se seksi on liiankin tärkeää. Kunhan ikää tulee lisää ja viisastutte, niin ei se seksi sitten enää niin tärkeää ole. Sitä voi nauttia ihmisen seurasta ja pelkästä läsnäolosta paljon paremmin ilman seksipaineita. Onhan se ihan ymmärrettävää, että toteutatte ihmisen lisääntymiskäyttäytymistä seksihimoissanne, mutta kyllä te vielä viisastutte.
Saanko Ap sanoa miehenä kertomastasi mielipiteeni ja neuvoni, ettet loukkaannu?