Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaisu seksielämä alkaa kyllästyttämään

15.12.2021 |

Moi,

Olen päälle nelikymppinen perheenisä, joka on pohtinut jo muutaman vuoden eroamista vaimostaan.

Taustalla on seksielämä, joka ei tyydytä minua. Vaimo antaa seksiä pyydettäessä, muttei koskaan 15 vuoden avioliiton aikana ole itse sitä ehdottanut omasta aloitteestaan, paitsi hyvitelläkseen minua, kun huomaa asian vaivaavan. Hän ei pukeudu tai käyttäydy seksuaalisesti koskaan, enemmänkin sellaista mukava villatakki ja tohvelit telkkarin ääressä-tyyppiä. Ristiriitaiseksi asian tekee vielä se, että hän on tosi pantavan näköinen. Kaverit jaksaa aina kehua, kuinka upea vaimoni on, johon joudun vain mutisemaan, että ette tiedä asioiden laitaa.

Sängyssä tehdään aina niinkuin minä haluan, vaikka olen kuinka yrittänyt varovasti tai rajusti saada häntä ilmaisemaan mistä hän tykkää. Seksuaalifantasioita hänellä ei kuulemma ole. Saan hänet laukeamaan kohtuu helposti montakin kertaa, mutta kysyttäessä haluaako hän orgasmin, hän suhtautuu siihen samalla tavalla kuin olisin kysynyt haluaako hän lukea aamupalapöydässä ensin hesarin uutiset vai sarjakuvat: ihan sama. Olen lukemattomia kertoja kysynyt, voisinko tehdä jotain toisin, jotta hän innostuisi. Ei hän osaa sanoa siihen mitään, tehdään vaan niinkuin minä haluan. Olen kysynyt, johtuuko ongelmat ulkonäöstäni tai muusta ominaisuudesta, mutta ei kuulemma.

Olen siis elänyt aikani avioliitossa, joka seksuaalisesti tyydyttää minut vain aivan alkeellisimmalla fyysisellä tasolla, eli pussit tyhjennetään tarvittaessa. Mitään henkistä vastakaikua en vaimoltani saa ja seksi on tästä syystä täysin intohimotonta. Aiheesta on keskusteltu vuosien varrella niin monta kertaa, että tulee jo paha maku suuhun.

Rakastan vaimoani lasteni äitinä ja puolisonani, mutta naisena hän on kyllä ihan mitätön.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin lukematta koko ketjua: minulla on ehkä samantyylinen seksuaalisuus kuin vaimollasi. Ei ole fantasiaa, enkä koe himoa. En halua juuri koskaan, ja on ihan sama mitä mies tekee. Mitään intohimoa ei sisälläni syty vaikka olisin rakastunut.

Se mikä tässä pistää silmään on että juurihan yritän pakottaa vaimoasi omaan muottiisi, siis kysymällä mitä hän haluaa. Hän vastaa ettei oikein mitään, tehdään mitä sinä haluat. Mutta sinä haluat että vaimo haluaisi jotain erityistä, eli yrität laittaa häntä siihen seksuaalisuuden lokeroon.

Mutta se ero minussa ja vaimossasi on että minä olen pysytellyt visusti sinkkuna juuri tämän takia. Ei normalille heteromiehelle riitä perusseksi silloin kun mies haluaa vaan minun pitäisi myös himoita jatkuvasti. Ja koska en himoitse, olisin jatkuva pettymys. Siispä olen yksin.

Mutta minun ja vaimosi seksuaalisuus on meidänlaistamme. Meissä ei ole mitään vikaa. Ei meitä saa pakottaa olemaan muuta kuin olemme. Siksi pitää harkita tarkkaan jatkaako suhdetta jossa tässä asiassa ei kohdata täysin.

Vierailija
62/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten olla vaimosi, mutta en ole kenenkään vaimo ja olen 10 vuotta nuorempi.

Aiemmassa pitkässä parisuhteessani oli kokeilunhaluinen ja seksi oli monipuolista. Välillä rakasteltiin hellästi, välillä harrastettiin tosi kinkyjä juttuja (eriteleikeistä lähtien, ei siis mitään pehmokäsiraudoilla hupsuttelua) ja kaikkea siltä väliltä. Sovittiin seksuaalisesti todella hyvin yhteen exän kanssa, vaikka ei muuten sovittukaan.

Nykyisen kanssa (yhdessä muutama vupsi) kyllä teen aloitteita, mutta huomaan että en kovin usein. Syy on se että seksi on aivan saatanan tylsää. Saan kyllä joo, mutta kun naisilla (itselläni ainakin) orgasmeja on todella eri tasoisia. En siis saa kunnolla sellaista, että sen tuntee vielä kymmenen minuutin päästä ja hymyä riittää loppupäiväksi, vaan se tuntuu fyysisesti hyvältä swn muutaman sekunnin kun sitå kestää.

Seksi on myös todella yhdynyäkeskeistä. Mies kyllä nuolee ja sormettaa - pyytäessä. Mutta oma fiilis menew jos tällaista joutuu ruinaamaan eikä silloin voi keskittyä enää siihen itse asiaan ja ne kunnon orgasmit jäävät saamatta. Mitään rajumpaa (edes pientä läpsimistä) ei meillä tehdä.

Olet itse yrittänyt aloittaa/ehdottaa mitään rajumpaa? Tai muuta vaihtelua?

Ja mitä tuohon orgasmiin tulee, niin kuvailut juuri miehen orgasmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha, viestiäni ei hyväksytty. Uusiksi:

Minulla suhde mieheen, on vetovoimaa on hyvää seksiä, pukeudun kauniisti, meikkaan, mies pitää huolta hygieniastaan ja on kaikinpuolin siisti. Seksin jälkeen syödään jotain hyvää.Aina minun luonani. Minä en vain kelpaa muuhun kuin seksiin, ja sitten riidellään koska olen sitä mieltä että miehellä on jokin kylmä kuivettunut kuikelo vaimona. Miksi muuten olisi kiire pois luotani? En ole typerys vaan ihan siistiä sisätyötä teen ja juttelut tämän insinöörin kanssa sujuvat vaivatta.

Mietin usein mikä ihme pitää ihmisiä yhdessä jos nainen ei halua seksiä miehensä kanssa, jos mies on vain se välttämätön paha, rahan tuoja. Läheisriippuvuus? Omaisuus? Lapset?

Meitä haluavia naisia kyllä on, ja taso on kohtalainen.

Miksi riitelet? Mitä väliä sillä miehen vaimolla on, kun kelpaat kuitenkin vain seksiin?

Vierailija
64/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan muistat, että yli nelikymppisen miehen on hyvin vaikea löytää parempaa tai edes yhtä hyvää tilalle.

Yksin lienee parempi kuin haluttoman puolison kanssa.

Vierailija
65/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan muistat, että yli nelikymppisen miehen on hyvin vaikea löytää parempaa tai edes yhtä hyvää tilalle.

Toisaalta kovimmat kyydit olen saanut itseäni vanhemmilta naisilta ja siellä ei sitten ujostella eikä lahnailla.

Ei käy järkeen että kaunis nainen ei olisi hyvä sängyssä?

Vierailija
66/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee hyvin jos antaa pyydettäessä.

t. seksittömässä liitossa viruva

Antaa pyydettäessä? Kauhea seksielämä jos toinen vaan "antaa".

Vierailija
67/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä toi, että "laukeaa peräti monta kertaa", mutta silti noin vaisua. Ootko varma, että saa oikeasti orgasmin vai esittääkö? 

Jotenkin luulisi, että jos oikeasti nauttii (vai voiko olla  nauttimatta, vaikka saa orgasmin?) ja silti noin innostumaton? 

Vai onko vain nyt täysin laiska ja saamaton asian suhteen? Tietää, että sinä teet kaiken panostuksen touhuun?

Oletko sanonut suoraan, että tämä ei nyt pelitä? 

On se ihan mahdollista, että saa helposti. Ap:n vaimo kuulostaa aika tavalla minulta. Minä saan itsekseni 30 sekunnissa jos tahdon ja miehen kanssa helposti myös. Seuraus: Seksi on minulle mukavaa miellyttävää läheisyyttä, mutta ei mitään kovin spesiaalia. En tajua, mihin tässä tarvittaisiin sen kummempaa temppuilua tai isompaa intohimoa, kun kerran saan orgasmin aina kun haluan. Helposti.

Meillä erona on se, että minä kyllä teen aloitteita jos mieleni tekee -ja minun mieheni on täysin tyytyväinen seksielämäämme. Tai ainakin kysyttäessä väittää niin. Ilmeisesti meillä on käynyt tuuri, kun mieliteot on niin samanlaisia: kumpikin arvostaa helppoja pikapanoja enemmän kuin jotain tantrasessioita.

Seksiin pätee vähän sama kuin herkkujen syömiseen. Jos antaa itselleen luvan syödä suklaata koska haluaa, niin paljon kuin haluaa, suklaanmieliteko häviää parissa viikossa ja päädyt syömään sitä satunnaisesti. Et koko ajan ahmien, kuten suklaan itseltään kieltäjät pelkäävät käyvän. Sama seksissä: jos saat seksiä ja orgasmin ihan koska haluat alta viiden minuutin, ei se ole enää mitään kovin erikoista.

Vierailija
68/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan joskus käynyt näin. Vaimo makaa alla ja kysyy, meneekö sulla vielä pitkään?

Vierailija
69/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin naisella olisi "velvollisuus" antaa pyydettäessä. Kamala näitä ihmisiä. 

Vierailija
70/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa leipäntyneeltä ämmältä. Elätätkö sen?

Unohda rakkaus häntä kohtaan ja ala nauttimaan muista naisista!

Kuka muutenkaan jaksaa duunaa samaa vartaloa lopun ikää.

Vierailija
71/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla on pantavan näköinen vaimo, joka antaa aina pyydettäessä saaden helposti useita orgasmeja ja valitat siitä vauvapalstalla? On sitä ihmisillä ongelmia.

Kaikki naiset eivät huuda ja voihki kuin alan elokuvissa, mutta voivat silti nauttia paljonkin. Tai näin minut on johdatettu ymmärtämään. Jos naisesi vaikka nauttii siitä, että saa olla passiivinen osapuoli.

Tämä. Ap:n vaimo kuulostaa kovasti minulta. Minä olen muuten aika dominoiva luonne, mutta minun seksuaalisuuteni on nimenomaan sellaista, että NAUTIN kun mies tekee kaiken. Eikä minun nautintoni välttämättä näy ulospäin juuri lainkaan, autismin kirjolla kun olen.

Minä siis ihan aidosti leijun nautinnosta, kun vaan makaan paikallani kuin iso nukke ja mies tekee mitä tekee. Se on minusta ihanaa. Ehdottomasti parasta. Joskus toki miehen mieliksi otan aktiivisemman roolin, mutta se on kyllä minun puoleltani silkkaa näyttelyä, mitä suoritan rakkaudesta. Nyttemmin olen sitäkin vähentänyt, koska mies väittää olevansa ihan tyytyväinen "nukkeiluuni" -naistelehdistä vaan olin oppinut, että miehille tulee tarjota vaihtelua ja yritin sitä toteuttaa.

Kannattaa muistaa, että ihmisen seksuaalisuus on kovin moninaista ja passiivisuus ei välttämättä tarkoita, ettei olisi sinut seksuaalisuutensa ja naiseutensa kanssa. Vaan se voi tarkoittaa sitä, että nimenomaan on löytänyt oman seksuaalisuuteensa. Nykyaikana vaatii itse asiassa aika paljon rohkeutta heittäytyä täysin passiiviseksi, kun meille joka tuutista kerrotaan, että se ei kerta kaikkiaan kelpaa eikä passiivinen nauttija ole mikään oikea rohkea nainen ensinkään.

Minä itse asiassa varmaan nauttisin sellaisesta viktoriaanishenkisestä yöpaita naamalle ja mies hommiin -seksistä. Innostuin nimittäin jopa Handmaid's Talen siittämiskohtauksista. Siis niistä, missä mies ei edes koskenut naiseen vaan piti käsiä lanteilla lykkiessään.

Vierailija
72/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on miettinyt eroa jo pitkään vaisun seksielämän takia niin kehottaisin eroamaan.  Vaihtoehtona on pikku hiljaa enemmän ja enemmän leipääntyvä kaverisuhde.  Jos ap on turvallisuushakuinen niin ehkä tähänkin sopeudutaan.

Pitemmässä suhteessa seksi helposti laimenee vuosien myötä.  Monille tuttu ja turvallinen on hyvä juttu.  Itselleni läpeensä tutun partnerin kanssa on käyty jo kaikki kikat läpi liian monta kertaa eikä jaksa enää kiinnostaa.  Itse kyllästyn partneriin kohtalaisen nopeasti ja siksi en kaipaakaan pysyvää parisuhdetta.  Suhde, missä asutaan eri osoitteissa, voisi ehkä toimia.  Yhteinen arki latistaa kiinnostuksen.

Vierailija
73/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa todella monelle naiselle seksuaalisen halun hiipumista tai kokonaan häviämistä. Mitäpä sitä haluamaan seksiä, kun hormonitoiminta sanoo aivoille, että täällä on jo pulla uunissa (vaikkei ole).

Ja tosiaan, seksuaalisuuden spektrit ovat hirvittävän laajat. Onni on, jos löytää kumppanin, jonka kanssa ollaan suunnilleen samassa kohtaa sitä seksijanaa. Joku tuossa ylhäällä sanoi, että jos seksiä saa päivittäin, siihen kyllästyy. Minä taas naisena haluan seksiä joka päivä, muuten minä kyllästyn. Tietysti sillä oletuksella, että seksi on nautinnollista eikä mieskeskeistä.

Vierailija
74/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä toi, että "laukeaa peräti monta kertaa", mutta silti noin vaisua. Ootko varma, että saa oikeasti orgasmin vai esittääkö? 

Jotenkin luulisi, että jos oikeasti nauttii (vai voiko olla  nauttimatta, vaikka saa orgasmin?) ja silti noin innostumaton? 

Vai onko vain nyt täysin laiska ja saamaton asian suhteen? Tietää, että sinä teet kaiken panostuksen touhuun?

Oletko sanonut suoraan, että tämä ei nyt pelitä? 

Tämä voi tuntua ristiriitaiselta mutta itse olen juuri tuollainen nainen. Laukean kyllä kohtuullisen helposti ja miehen antaa minulle orgasmin aina kun sitä vain halua. Jostain kumman syystä en vain halua kovinkaan usein. Välillä se jää muutamaan kertaan vuodessa ja muuten se on kyllä luokkaa "ihan sama". En tiedä mikä minussa on vikana mutta noin se minullakin vain menee. On aina mennyt ja tulee varmaan aina menemään.

Ja ennen kuin kuin joku kertoo miten mieheni on vain osaamaton niin pitää sanoa että hän on ensimmäinen mies joka on saanut minut haluamaan laukeamista edes tämän verran. 

Seksuaalinen jännite, vetovoima. Toisten kanssa sitä on ja toisten kanssa ei lainkaan vaikka kuinka haluaisi. Vasta myöhemmin itsekin tajunnut, ettei sitä väkisin saa ylläpidettyä. 

Ei ole kyse siitä. Haluan kyllä seksiä aika usein mutta en vain osaa kaivata sitä orgasmia. Minulle riittää että tuntuu ihan hyvältä ja seksiä on. Joku vika tai puute minussa varmaan on.

Et ole ainoa laatuasi. Minäkin haluan seksiä 3-4 kertaa viikossa vähintään, mutta orgasmi on enimmäkseen ihan sama. Saan kyllä helposti, mutta orgasmista tulee usein myös migreeni, joten...

Minusta meille on tehty karhunpalvelus vouhottamalla vuosikymmeniä naisten orgasmista. Miten vaikea se muka on saada, ja miten naisten täytyy vaatia mieheltä tyydytystä. Kaikki hupi häipyy seksistä, jos se on pelkkää orgasmin tavoittelua.

Itse olen sitä mieltä, että koska naisen orgasmi ei ole lajin säilymiselle mitenkään välttämätöntä, se on siksi ihan biologisista syistä vähän konstikas juttu, eikä sille siksi pidä panna (pun not intended) liikaa painoarvoa. Vaikka itse saankin aina kuin haluan, en tajua miksi siitä pitää tehdä niin jumalaton numero.

Vierailija
75/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustuksesi koossaa lienee toivomisen varaa

Vierailija
76/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla suhde mieheen, on vetovoimaa on hyvää seksiä, pukeudun kauniisti, meikkaan, mies pitää huolta hygieniastaan ja on kaikinpuolin siisti. Seksin jälkeen syödään jotain hyvää.Aina minun luonani. Minä en vain kelpaa muuhun kuin seksiin, ja sitten riidellään koska olen sitä mieltä että miehellä on jokin kylmä kuivettunut kuikelo vaimona. Miksi muuten olisi kiire pois luotani? En ole typerys vaan ihan siistiä sisätyötä teen ja juttelut tämän insinöörin kanssa sujuvat vaivatta.

Mietin usein mikä ihme pitää ihmisiä yhdessä jos nainen ei halua seksiä miehensä kanssa, jos mies on vain se välttämätön paha, rahan tuoja. Läheisriippuvuus? Omaisuus? Lapset?

Miksi riitelet? Mitä väliä sillä miehen vaimolla on, kun kelpaat kuitenkin vain seksiin?

Miksen riitelisi? En minä huono ole missään kategoriassa. Mies vain tarvitsee kai sen vässykän kotiin silittämään paidat ja pesemään kalsarit.

Vierailija
77/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen riitelisi? En minä huono ole missään kategoriassa. Mies vain tarvitsee kai sen vässykän kotiin silittämään paidat ja pesemään kalsarit.

No totta kai! Vaimo + Rakastaja on monelle miehelle unelmadiili. Yksi hoitaa ns. äidillistä Madonna-puolta huolehtimalla miehen huollosta ja ruokapalveluista, toinen taas hoidaa miehen seksuaaliset tarpeet H*'ra-puolella.

Miksi mies muuttaisi yhtään mitään tässä? Hänellehän tämä on vaan win-win, ihan sama miten paljon sinä haastat riitaa.

Vierailija
78/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa minullakin oli seksi tuollaista. Henkinen yhteys puuttui ja seksi ei minua kiinnostanut pätkääkään. Kuten vaimosi, annoin silti vaikka en itse halunnut. Nyt uuden miehen kanssa haluan ja seksi on paljon parempaa. Se johtuu siitä että tunnen itseni rakastetuksi arjessa.

Vierailija
79/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo antaa ja nauttii seksistä kanssasi (ja saat hänet vieläpä laukeamaan suht helposti)... Tiesitkö, että asianne ovat aika hyvällä mallilla? Jos tilanne ei kuitenkaan sinua tyydytä, menkää seksuaaliterapiaan tai erotkaa. Ehkä huomaat pian, että ruoho ei olekaan vihreämpää sillä toisella puolella..

Jos ei koskaan saa tuntea olevansa haluttava, niin onhan se masentavaa. 

Itseään tiedostava ihminen kyllä pystyy käsittelemään sen "ongelman", ettei ole haluttava. Ei ihmisen onni voi mitenkään olla siitä kiinni, kuolataanko hänen peräänsä vai ei, eikä asia edes liity sukupuoleen. Olen itse ihan mukiinmenevä ukkeli, joka on saanut huomiotakin osakseen, joten en ole pihlajanmarjojen perään. Onhan naiminen ihanaa, mutta en kyllä elämässäni ole ripustanut yhtään mitään haluttavuuteni varaan. Jos aloittajalla seksiä sentään on niin olkoon siihen tyytyväinen. Tai käyttäköön mielikuvitustaan vaimon sytyttämiseksi. Ehkä hän ei anna kaikkiin kysymyksiin aivan suoraa rehellistä vastausta, seksiasioissa esimerkiksi vaikeneminen o ista fantasioista ei ole aivan tavatonta. T

Vierailija
80/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta kai! Vaimo + Rakastaja on monelle miehelle unelmadiili. Yksi hoitaa ns. äidillistä Madonna-puolta huolehtimalla miehen huollosta ja ruokapalveluista, toinen taas hoidaa miehen seksuaaliset tarpeet H*'ra-puolella.

Miksi mies muuttaisi yhtään mitään tässä? Hänellehän tämä on vaan win-win, ihan sama miten paljon sinä haastat riitaa.

Niin, siihen porttikieltoon saakka on win-win, ja sitten luikkikoon takaisin valittunsa luo. Sehän tässä huvittavinta onkin miten pahasti olen haukkunut ja aina saan anteeksi. Nyt vain olen lopen kyllästynyt. Pitäköön eukko äijänsä, kyllä meressä on planktonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi