Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaisu seksielämä alkaa kyllästyttämään

15.12.2021 |

Moi,

Olen päälle nelikymppinen perheenisä, joka on pohtinut jo muutaman vuoden eroamista vaimostaan.

Taustalla on seksielämä, joka ei tyydytä minua. Vaimo antaa seksiä pyydettäessä, muttei koskaan 15 vuoden avioliiton aikana ole itse sitä ehdottanut omasta aloitteestaan, paitsi hyvitelläkseen minua, kun huomaa asian vaivaavan. Hän ei pukeudu tai käyttäydy seksuaalisesti koskaan, enemmänkin sellaista mukava villatakki ja tohvelit telkkarin ääressä-tyyppiä. Ristiriitaiseksi asian tekee vielä se, että hän on tosi pantavan näköinen. Kaverit jaksaa aina kehua, kuinka upea vaimoni on, johon joudun vain mutisemaan, että ette tiedä asioiden laitaa.

Sängyssä tehdään aina niinkuin minä haluan, vaikka olen kuinka yrittänyt varovasti tai rajusti saada häntä ilmaisemaan mistä hän tykkää. Seksuaalifantasioita hänellä ei kuulemma ole. Saan hänet laukeamaan kohtuu helposti montakin kertaa, mutta kysyttäessä haluaako hän orgasmin, hän suhtautuu siihen samalla tavalla kuin olisin kysynyt haluaako hän lukea aamupalapöydässä ensin hesarin uutiset vai sarjakuvat: ihan sama. Olen lukemattomia kertoja kysynyt, voisinko tehdä jotain toisin, jotta hän innostuisi. Ei hän osaa sanoa siihen mitään, tehdään vaan niinkuin minä haluan. Olen kysynyt, johtuuko ongelmat ulkonäöstäni tai muusta ominaisuudesta, mutta ei kuulemma.

Olen siis elänyt aikani avioliitossa, joka seksuaalisesti tyydyttää minut vain aivan alkeellisimmalla fyysisellä tasolla, eli pussit tyhjennetään tarvittaessa. Mitään henkistä vastakaikua en vaimoltani saa ja seksi on tästä syystä täysin intohimotonta. Aiheesta on keskusteltu vuosien varrella niin monta kertaa, että tulee jo paha maku suuhun.

Rakastan vaimoani lasteni äitinä ja puolisonani, mutta naisena hän on kyllä ihan mitätön.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä toi, että "laukeaa peräti monta kertaa", mutta silti noin vaisua. Ootko varma, että saa oikeasti orgasmin vai esittääkö? 

Jotenkin luulisi, että jos oikeasti nauttii (vai voiko olla  nauttimatta, vaikka saa orgasmin?) ja silti noin innostumaton? 

Vai onko vain nyt täysin laiska ja saamaton asian suhteen? Tietää, että sinä teet kaiken panostuksen touhuun?

Oletko sanonut suoraan, että tämä ei nyt pelitä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee hyvin jos antaa pyydettäessä.

t. seksittömässä liitossa viruva

Vierailija
4/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistat, että yli nelikymppisen miehen on hyvin vaikea löytää parempaa tai edes yhtä hyvää tilalle.

Vierailija
5/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätön sanan kohdalla ihokarvat nousivat pystyyn ja myötätuntoni kirjoittajaa kohtaan katosi kuin pieru kalahariin. Kenenkään naiseus ei ole kiinni siitä, miten kiimaisesti/ei kiimaisesti käyttäytyy. Huh. 

Vierailija
6/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin myönnän olevani aika "lahna" seksin suhteen, vaikka siitä nautinkin. 

tässä tapauksessa se johtuu siitä, etten koe miestä kovin haluttavana. Ei olla naimisissa, vaan tapaillaan. Koska on niin äärimmäisen vaikeaa kuitenkin löytää vetovoimaista miestä, tyydyn nyt tähän. 

Nyt mies on kyllä alkanut käydä kuntosalilla ja alkanut muuttua vähän haluttavammaksi eli ehkä tämä tästä.

Ja en nyt ihan tuollainen ole: panostan kyllä ulkonäköön jne. Tosin osin siksi, että jospa joku alfa iskisi minuun silmänsä. :) 

Vierailija
7/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antaa ja nauttii seksistä kanssasi (ja saat hänet vieläpä laukeamaan suht helposti)... Tiesitkö, että asianne ovat aika hyvällä mallilla? Jos tilanne ei kuitenkaan sinua tyydytä, menkää seksuaaliterapiaan tai erotkaa. Ehkä huomaat pian, että ruoho ei olekaan vihreämpää sillä toisella puolella..

Vierailija
8/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset minullakin, aloitteet miehen harteille, esileikki miehen harteille ja seksi itsessään miehen harteille. Seksiin liittyvistä asioista ei ole voinut keskustella ja en ole itse saanut tyydytystä. Parempi ilman olla.

M35

Vierailija
9/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän ei pukeudu tai käyttäydy seksuaalisesti koskaan, enemmänkin sellaista mukava villatakki ja tohvelit telkkarin ääressä-tyyppiä"

Kai itse muistat pukeutua seksikkäästi kotioloissa? ;D

t. nainen jonka perus kotiasu on iso muhkea neule, leggarit ja villasukat

Vierailija
10/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan muistat, että yli nelikymppisen miehen on hyvin vaikea löytää parempaa tai edes yhtä hyvää tilalle.

Buahhh. Ei pidä paikkansa. Ns. normaali mies voi poimia hyvän naisen kuin tarjottimelta. 

Naisilla on vaikeaa, koska suurin osa miehistä vetovoimattomia luusereita. 

Tietty jos ap ei ole vetovoimainen, voi olla nihkeämpää. 

Vierailija
11/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette sitten eroa, jos olette asiasta puhuneet useasti, eikä mikään muutu? Olet liitossa vain lasten takia?

Vierailija
12/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh kirjoitti:

Mitätön sanan kohdalla ihokarvat nousivat pystyyn ja myötätuntoni kirjoittajaa kohtaan katosi kuin pieru kalahariin. Kenenkään naiseus ei ole kiinni siitä, miten kiimaisesti/ei kiimaisesti käyttäytyy. Huh. 

Kun puhutaan seksistä ja seksuaalisuuden toteuttamisesta oman aviomiehen kanssa niin ilmaisu on käypänen, kaikki tietävät, mitä sillä tarkoitetaan.

Vierailija
13/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä eroa, vaan hanki seksiä muualta kertomatta vaimolle. Vuosien kokemuksella kerron tämän olevan paras vaihtoehto.

Vierailija
14/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten olla vaimosi, mutta en ole kenenkään vaimo ja olen 10 vuotta nuorempi.

Aiemmassa pitkässä parisuhteessani oli kokeilunhaluinen ja seksi oli monipuolista. Välillä rakasteltiin hellästi, välillä harrastettiin tosi kinkyjä juttuja (eriteleikeistä lähtien, ei siis mitään pehmokäsiraudoilla hupsuttelua) ja kaikkea siltä väliltä. Sovittiin seksuaalisesti todella hyvin yhteen exän kanssa, vaikka ei muuten sovittukaan.

Nykyisen kanssa (yhdessä muutama vupsi) kyllä teen aloitteita, mutta huomaan että en kovin usein. Syy on se että seksi on aivan saatanan tylsää. Saan kyllä joo, mutta kun naisilla (itselläni ainakin) orgasmeja on todella eri tasoisia. En siis saa kunnolla sellaista, että sen tuntee vielä kymmenen minuutin päästä ja hymyä riittää loppupäiväksi, vaan se tuntuu fyysisesti hyvältä swn muutaman sekunnin kun sitå kestää.

Seksi on myös todella yhdynyäkeskeistä. Mies kyllä nuolee ja sormettaa - pyytäessä. Mutta oma fiilis menew jos tällaista joutuu ruinaamaan eikä silloin voi keskittyä enää siihen itse asiaan ja ne kunnon orgasmit jäävät saamatta. Mitään rajumpaa (edes pientä läpsimistä) ei meillä tehdä.

Vierailija
15/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän ei pukeudu tai käyttäydy seksuaalisesti koskaan, enemmänkin sellaista mukava villatakki ja tohvelit telkkarin ääressä-tyyppiä"

Kai itse muistat pukeutua seksikkäästi kotioloissa? ;D

t. nainen jonka perus kotiasu on iso muhkea neule, leggarit ja villasukat

Olen liike-elämässä, joka vaatii ainakin arkena tyylikästä pukeutumista. Olen lisäksi kysynyt useasti, mikä hänestä näyttää hyvältä. Ei erityistä mielipidettä tai että kelpaan nykyiselläni.

Vierailija
16/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni on sanonutkin, niin se, että teillä on seksiä ja ilmeisesti kumpikin saa orgasmeja, on jo melko hyvä tilanne. Voiko olla niin, että vaimo kuvitteleekin asioiden olevan mallillaan. Itselläni on myös aika korkea kynnys tehdä ns. muutoksia seksielämässä tai kauheasti kokeilla. Täytyy myöntää että se on miehen vastuulla. Ja saatan itsekin uinua kuvitelmassa, että kumpikin on tyytytävisiä, koska kumpikin nauttii ja saa. On kyllä totta meilläkin, että mies kantaa päävastuun seksin laadusta. Minä sitten lähes kaikesta muusta. :D

Vierailija
17/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että nainen on aseksuaalisuuden spektrillä tai jotain muuta. 

Et kerro yhtään suhteestanne muuten, miten kumpikin kokee sen toimivaksi. 

Omaa asemaa nelikymppisenä miehenä markkinoilla kannattaa myös miettiä. Jos on hirmu hyvä suhde muuten, ei välttämättä löydä yhtä hyvää kokonaisuutta. 

Vierailija
18/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette sitten eroa, jos olette asiasta puhuneet useasti, eikä mikään muutu? Olet liitossa vain lasten takia?

Rakastan häntä.

Vierailija
19/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitettavasti edelleen kasvatetaan siten, että oma seksuaalisuus ja sen ilmentäminen on tabu ja seksistä nauttiminen tekee naisista halvan. Nainen on muka aina vain se antava osapuoli. Tämä näkyy myös siinä, että omaa orgasmia ei kehdata vaatia seksistä, vaan keskitytään tyydyttämään vain mies. Siitä roolista uloskasvaminen on todella vaikeaa..

Vierailija
20/114 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuossa tilanteessa se nainen, olen itsekin tyytymätön, enkä tiedä onko kyse vain minusta vai meistä yhdessä? Olen harkinnut sivusuhteita, en halua erota koska muuten hyvä mies ja suhde. Olen ajatellut että jos se seksi ei sen kummempaa (enää ) ole muidenkaan kanssa, niin ainakin tietäisi. Tai jos on, niin sitten pitäisi varmaan erota. 

Suostuisitko tälläiseen kuvioon itse? Kumpikin voisi käydä kokeilemassa muuallla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi