Miksi olet hereillä?
Ja mitäs puuhailet? Itse olen työtön enkä saa unta. Unirytmi taas sekaisin, välillä saan sen hetkeksi korjattua. Ja tässä selainen av:tä vaikka täälläkin on ikävän hiljaista. Mihinkään elokuvaan en jaksa syventyä, chattiin en jaksa mennä, koska siellä tulee vaan surkea ja turhautunut olo.
Kommentit (57)
Kaikki johtuu täst lamasta. Ennen tätä romahdusta faija toi aina kunnot safkat iltasin pöytään. Nyt virolaiset tekee kaiken duunin niin halvalla et rehelliset suomalaiset perheineen näkee nälkää. Ja kokoomus leikkaa toimeentulosta ja nostaa ALVia saatana. Meidänkin perheellä meni niin hyvin. Oli koira ja kesämökki. Nyt mökki myyty ja koira lopetettu ku ei ollu varaa maksaa leikkausta. Vitun virolaiset ja Katainen.
Olen ollut pari kuukautta Aasiassa ja nyt nukuttaa seiskalta jaheräilen sitten kahden-kolmen maissa. Tätä kestää aina viikkoja.
Nukuin lian myöhään liian pitkät päikkärit. Ja mulla on kamala tarve saada noita rytkyjä huutonettiin.
Maksoin juuri nipun laskuja. Oikeasti ne olivat sen kaksi päivää myöhässä, koska vetkuttelin. Kyse ei ollut siitä etten osaisi hoitaa raha-asioitani vaan siitä, että tiedän ettei maksukykyni riitä. Nyt mietin mitä elämälläni tekisin; töitä en saa, kouluun en pääse vielä aikoihin ja kaikki ovet tuntuvat suljetuilta. En pääse armeijaan, en kelpaa yksinkertaisesti mihinkään.
Olen kieltäytynyt uskomasta totuutta, mutta nyt alkaa huumorintaju tosissaan loppua. En selviydy edes perus laskuista osa-aikaisen palkalla, sossu ei auta yhtään koska menoni ovat heidän laskureiden mukaan liian korkeat ja avopuolisoni tienaa liikaa. Olen yksinkertaisesti pulassa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:14"]Imetän juuri kk ikäistä vauvaa. Ja toivon voivani kohta jatkaa unia. ;)
[/quote]
Sama täällä. :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 02:56"]Kipuilen supistusten kanssa ja odotan ett synnytys käynnistyis. Phuuh!
[/quote]
itellä kans vauva herätti. Supistuksia ollu koko illan ja nyt se pieni vetää kärryn pyörää vattassa. En vain tosiaankaan toivo että synnytys käynnistyis vielä!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 03:45"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:14"]Imetän juuri kk ikäistä vauvaa. Ja toivon voivani kohta jatkaa unia. ;)
[/quote]
Sama täällä. :)
[/quote]
Tosin vauva 10vrk
Töissä. Pitkä päivä taas tulossa ja nyt jo väsyttää niin pirusti. Satamassa odottelen kuormaa.
Rekkakuski
En saa unta:( Oli treenit myöhään. Nyt ahdistaa
Ajattelin mennä jo nukkumaan jonkin aikaa sitten, mutta alkoi taas elämä ahdistaa. Mitäpä tässä, kuin miettiä, kuinka turha ihminen sitä oikein on. En ole oikein hyvä mihinkään, enkä edes tiedä, minne menisin töihin. No siis, eihän niitä työpaikkoja kauheasti ole, mutta sen takia juuri pitäisi olla jokin täydellinen ihminen, jolle tuo on se unelma-ala ja osaa siitä jo sitä ja tätä ja innovatiivinenkin pitää olla. Muuten ei ole mitään mahdollisuuksia. Minä en ole sellainen, en osaa mitään hyvin enkä ole se paras missään. Minulla ei ole kykyjä. Ärsyttää. Paskakin duuni kelpaisi, mutta kun niin monet niistä paskoista duuneista ovat juuri niitä, missä pää räjähtäisi parissa päivässä. Puhelinmyynti ja siivous... En kestä, ensimmäisen voisi jo kieltää lailla.
Kai sitä pitää joskus päästä purkautumaan.
Parin tunnin unien jälkeen heräsin murehtimaan maailmaa. Hirmu stressi työ -ja raha-asioista. Töissä ei mikään riitä, vaikka kuinka yrittäisi niin saa ehkä puolet hommista tehtyä kahdeksassa tunnissa. Porukkaa vähennetään koko ajan mutta työmäärä vaav lisääntyy. Ylitöitä niin paljon että jos joltain viranomaiselta kysyisi pidettäisiin rikoksena. Paitsi ettei ne ole ylitöitä koska ylemmillä toimihenkilöillä ei sellaista sanaa tunneta.... sama palkka teki töitä sitten 40 tai 60h viikossa.
Siitä pääsee toiseen ahdistuksen aiheeseen. Rahat ei riitä laskuihin, ei millään. Tiedän oma syy, miksi pitää olla autot, talo, koira ja neljä lasta. Jos olisin tiennyt tämän 20 vuotta sitten olisinko tehnyt eri valintoja?
No viikonloppuna nukun sitten taas alkoholin avulla.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 05:07"]
Parin tunnin unien jälkeen heräsin murehtimaan maailmaa. Hirmu stressi työ -ja raha-asioista. Töissä ei mikään riitä, vaikka kuinka yrittäisi niin saa ehkä puolet hommista tehtyä kahdeksassa tunnissa. Porukkaa vähennetään koko ajan mutta työmäärä vaav lisääntyy. Ylitöitä niin paljon että jos joltain viranomaiselta kysyisi pidettäisiin rikoksena. Paitsi ettei ne ole ylitöitä koska ylemmillä toimihenkilöillä ei sellaista sanaa tunneta.... sama palkka teki töitä sitten 40 tai 60h viikossa. Siitä pääsee toiseen ahdistuksen aiheeseen. Rahat ei riitä laskuihin, ei millään. Tiedän oma syy, miksi pitää olla autot, talo, koira ja neljä lasta. Jos olisin tiennyt tämän 20 vuotta sitten olisinko tehnyt eri valintoja? No viikonloppuna nukun sitten taas alkoholin avulla.
[/quote]
Näinhän tää menee... Minä samanikäinen korkeakoulutettu olen työttömänä, kun oman alan työpaikoissa käytännössä jo 10 vuotta rekrykielto. Iän puolesta aletaan olla kohta jätettä, itselle ei edes eläkettä ole tulossa ja sairaudet alkaneet puhkeilla stressin vuoksi. Kukaan ei tosiaankaan kertonut meille mitä on tulossa, olemme väliinputoajasukupolvi.
Kuumetta 39..en jaksa kun istua.nenä ihan tukos,kurkku kipeä.kylmä ja kuuma vuoron perään.nukun tunnin tai pari ja taas nousen istumaan.
Unirytmini on ollut jo vuosia sekaisin, viime kuukausina olen mennyt nukkumaan näihin aikoihin aamulla ja herännyt illalla. Nyt menin miehen mieliksi hänen kanssaan petiin "jo" kello kahdelta yöllä, mutta levottoman nukkumisen jälkeen makasin vain hereillä ja miettiväni miten olen sotkenut asiani, miten tarvitsisin kipeästi apua mutta samalla en halua kenenkään tietävän. Nousin suosiolla ja nyt mietin pitäisikö ottaa melatoniinia ja laittaa maski silmille.
Krooninen unettomuus. Tänhetkisellä syklillä oon ollu hereillä 32 tuntia ja kahden tunnin päästä tärkeä presentaatio. Valmis se kyllä on, en vaan yhtään tiedä mitä sitten lopulta tulenkaan sanoneeksi. Ei auta lääkkeet, ei lenkkeilyt, ei kuumat helvetin kaakaot, kun ei vaan aivo lakkaa rullaamasta. Ajattelin pyytää seuraavaksi sähkösokkeja, ne kun kuulemma oikein käytettyinä voivat auttaa nupin keloja "normiraiteille" jos on jatkuvaa vipsikkaa
Heräsin semmoiset vähän yli puoli tuntia sitten oksentamaan, enkä ole saanut sen jälkeen unta...