Miksi olet hereillä?
Ja mitäs puuhailet? Itse olen työtön enkä saa unta. Unirytmi taas sekaisin, välillä saan sen hetkeksi korjattua. Ja tässä selainen av:tä vaikka täälläkin on ikävän hiljaista. Mihinkään elokuvaan en jaksa syventyä, chattiin en jaksa mennä, koska siellä tulee vaan surkea ja turhautunut olo.
Kommentit (57)
Imetän juuri kk ikäistä vauvaa. Ja toivon voivani kohta jatkaa unia. ;)
Erehdyin ottamaan päikkärit, jotka venähtivät niin, että ei nukuta vielä yhtään. Taidan pistää American Horror Storyn pyörimään.
Kuuntelen musiikkia eikä nukuta. On kivaa. Työaika vapaavalintainen.
Töissä olen. Työ on sen luontoista että voin olla av:lla samalla :)
Mitä te duunaatte, jotka olette töissä?
Istun (makaan) lepolassessa ja selaan nettiä. N puolen tunnin päästä jatkaan töitä :)
Hoitoalalla. Varsin hiljainen yö meneillään, mukavaa vaihtelua.
teen vaan osa-aikaisesti iltatöitä. illat venähtää pitkiksi välillä, kun aamuisin ei tarvi herätä :)
Juopottelen. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa. Olen työtön, joten ei velvollisuuksia huomenna.
Tämä on normaali rytmini. Pidän tästä rytmistä. Yöllä on ihanan rauhallista. Nautin yksinolosta ja hiljaisuudesta. Ja tietenkin palstailusta.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:11"]
Ja mitäs puuhailet? Itse olen työtön enkä saa unta. Unirytmi taas sekaisin, välillä saan sen hetkeksi korjattua. Ja tässä selainen av:tä vaikka täälläkin on ikävän hiljaista. Mihinkään elokuvaan en jaksa syventyä, chattiin en jaksa mennä, koska siellä tulee vaan surkea ja turhautunut olo.
[/quote]
Rakastelin rakkaani kanssa, ja kone oli jäänytkin auki, joten piti tulla vaan sammuttamaan tämä, mut tulinkin sitten tänne vain piipahtamaan, mutta virkistyin liikaa, vaikka yleensä peseytymisen jälkeen olen nukahtanut välittömästi - ;)sitä ne rakasteluhormoonit aiheuttavat;) Rakkaani nukkuu, eikä ihme.
En saa unta. Huomenna inssi. Jännittää!
Valvon, join pari mukii kahvii, join edii, poltin röökii ja kuuntelin musaa. Nyt makaan ja jumin tääl av:lla. Unirytmi hyvinki sekasin.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:37"]Valvon, join pari mukii kahvii, join edii, poltin röökii ja kuuntelin musaa. Nyt makaan ja jumin tääl av:lla. Unirytmi hyvinki sekasin.
[/quote]
Niin mistä lie johtuu...
Lopetin juuri työt. Olen luovalla alalla yrittäjänä ja joskus tulee näitä pitkiä päiviä. Aamulla on herätys klo 6...
Kutittaa joten en saa unta. Joka paikasta. Joku virus joka puskee ihme ihottumaa ja näppylää ympäri vartaloa. Johan tätä on 6 viikkoa kestänyt ja terveyskeskuslekuri ei jaksa muuta asialle yrittää tehdä kuin määrätä turhia kortisoneja ja antihistamiineja. Kookosöljyä kaikkialle niin helpottaa sentään hetkeksi.
Siivoilen lapsen oksennuksia. En luultavasti nuku koko yönä jos sama meno jatkuu..