Miksi olet hereillä?
Ja mitäs puuhailet? Itse olen työtön enkä saa unta. Unirytmi taas sekaisin, välillä saan sen hetkeksi korjattua. Ja tässä selainen av:tä vaikka täälläkin on ikävän hiljaista. Mihinkään elokuvaan en jaksa syventyä, chattiin en jaksa mennä, koska siellä tulee vaan surkea ja turhautunut olo.
Kommentit (57)
Aloin katsomaan sarjaa enkä osaa vaan lopettaa kesken, "jos vielä yks jakso"- iskee päälle. Nyt siirryin sänkyyn ja tapan mukaan aina selaan puhelimella vielä vähän nettiä ennen nukahtamista.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:43"]
Pohdiskelen syvällisiä yksin sängyssäni. Oon pettynyt itseeni ja vääriin valintoihin, joita teen kokoajan. Tosi lannistunut olo...
[/quote]
Minäkin teen tuollaista joskus heikkoina hetkinäni, mut heihaloo, eikä me mietitä menneitä, ne ovat eilisiä valintoja ne, olivatpa vääriä tai oikeita, mut näillä mennään etiäpäin, eiks niin, älä lannistu. Pyrstö pystyyn, ja jokainen tekee ne valinnat, mitkä tekee, ja jälkeenpäin on turhaa murehtia.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:14"]
Imetän juuri kk ikäistä vauvaa. Ja toivon voivani kohta jatkaa unia. ;)
[/quote] Minäkin olen tota imettämistä suorittanut joskus kauan sitten, ja muutaman pätkän elämäni varrella.
Kyllä se olikin väsyttävää aina välillä, mutta kumma kyllä sitä jaksoi, ja tunsi itsensä tärkeäksi siinä suhteessa, että oli kiva nähdä, kun vauva kasvoi päivä päivältä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:41"]
Kutittaa joten en saa unta. Joka paikasta. Joku virus joka puskee ihme ihottumaa ja näppylää ympäri vartaloa. Johan tätä on 6 viikkoa kestänyt ja terveyskeskuslekuri ei jaksa muuta asialle yrittää tehdä kuin määrätä turhia kortisoneja ja antihistamiineja. Kookosöljyä kaikkialle niin helpottaa sentään hetkeksi.
[/quote] Eihän mikään virus voi kestää aiheuttaen ihottumaa noin kauan, mut ootko sä syönyt jotain semmosta lääkettä tai sitten jotain muuta, joka on aiheuttanut tollasen? Jokin uusi kosmetiikan tuote tms.? Mitenkäs jokin pyykin pesuaine? Voisiko olla jokin pikkuötökkä, yäks lutikat?
koska vituttaa tuo ukko jota olen palvellut taas viikkotolkulla ja silti mikään ei kelpaa tai riitä enkä kelpaa edes viereen vaikka yhdessä oltu jo monta vuotta. eli vituttaa oikeesti oma itseni kun tällasta katon.
Olen kipeä, en saa unta kun henki ei kulje
Liikaa stressiä ja liian myöhään liikuntaa illalla. Nukuin pari tuntia ja heräsin, ei tuu uni ei.
Olen nälkäinen opiskelija. En saa nukuttua koska vatsa kurnii ihan vitusti. Söin eilen yhden lämpimän aterian ja rutkasti leipää. Diabetes ja pituutta 188cm. Sattuu kylkiluihin ihan vitusti ku sappea vatsassa. Ruoka niin vitun kallista Suomessa, että en tiedä mihin pitäisi tästä muuttaa kun vielä leikkaavat opiskelijoiden tuista jatkossa...
Kello on kohta kuus täällä, oottelen tässä että lähettäs syömään yhtien tuttujen tykö :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 02:49"]Olen nälkäinen opiskelija. En saa nukuttua koska vatsa kurnii ihan vitusti. Söin eilen yhden lämpimän aterian ja rutkasti leipää. Diabetes ja pituutta 188cm. Sattuu kylkiluihin ihan vitusti ku sappea vatsassa. Ruoka niin vitun kallista Suomessa, että en tiedä mihin pitäisi tästä muuttaa kun vielä leikkaavat opiskelijoiden tuista jatkossa...
[/quote]
Joko sulla on laina?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:41"]
Kutittaa joten en saa unta. Joka paikasta. Joku virus joka puskee ihme ihottumaa ja näppylää ympäri vartaloa. Johan tätä on 6 viikkoa kestänyt ja terveyskeskuslekuri ei jaksa muuta asialle yrittää tehdä kuin määrätä turhia kortisoneja ja antihistamiineja. Kookosöljyä kaikkialle niin helpottaa sentään hetkeksi.
[/quote]
värjäätkö hiuksiasi?
Ei ole lainaa. Valmistun lukiosta nyt keväällä niin ei tosiaan ole mitään tuloja.
Kipuilen supistusten kanssa ja odotan ett synnytys käynnistyis. Phuuh!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 02:49"]
Olen nälkäinen opiskelija. En saa nukuttua koska vatsa kurnii ihan vitusti. Söin eilen yhden lämpimän aterian ja rutkasti leipää. Diabetes ja pituutta 188cm. Sattuu kylkiluihin ihan vitusti ku sappea vatsassa. Ruoka niin vitun kallista Suomessa, että en tiedä mihin pitäisi tästä muuttaa kun vielä leikkaavat opiskelijoiden tuista jatkossa...
[/quote]
onko leipäjonoa, pelastusarmeijaa tai kirkon diakonia lähiseudulla?
Täytyy taas varmaan laskee insuliinimääriä ku ei saa syötyy tarpeeks. Prkele diabetes ku pistää nälkäseks verensokereiden ollessa alle 5.
En mä oikeestaan tiiä. Tapana on ollu käydä koululla aina päivällä tankkaamassa ja ottaa sielt parit juustoleivät mukaan ja sit jotain keittoja vetää iltasin. Millasta safkaa Pelastusarmeijan pisteeltä saa?
Pohdiskelen syvällisiä yksin sängyssäni. Oon pettynyt itseeni ja vääriin valintoihin, joita teen kokoajan. Tosi lannistunut olo...