Satuhäät 23.3.2015
"Tämän iltainen pari, nurmijärveläiset Juuso Grönberg ja Linda Harikainen ovat varsinainen salamapariskunta. Linda ja Juuso tapasivat työpaikalla S-Marketissa ja noin vuoden päästä ensi tapaamisesta työpaikan pikkujouluissa lempi leimahtaa. Parin kuukauden päästä Linda olikin jo raskaana! Helppoa parilla ei ollut, mutta nyt on aika sanoa tahdon. Häitä vietetään rantateemalla ja ahkera somettaja Linda päättää myös tehdä asian heti viralliseksi häävieraiden lisäksi verkossa hellyyttävän selfien muodossa."
- telkku.com
Voi olla ihan kovaakin menoa tiedossa. Pari viime jaksoa on olleet tappavan tylsää katsottavaa, mutta salamarakkaus ja työpaikan pikkujoulut kuulostaa hyvältä!
Kommentit (126)
Tulee mieleen, että täällä jotku katkerat ja kateelliset kirjottelee... Ette oo yhtään parempia ihmisiä itse.
Maaseudulla taitaa porukka edelleenkin mennä naimisiin ja vielä kirkossa. Ksuhee höösääminen tollasen asian takia ja harjoitukset ja kaikki vielä....Samalla rahalla mikä tohon menee vois tehdä vaikka kuinka kivan reissun tai ostaa jotain tärkeetä. Mä en vaan tajua ja koko elämä samassa paikassa niin sitten vielä pakko mennä naimisiinkin siellä siinä niin vitun tutussa kirkossa. Mitä makeeta tossa edes vois koskaan olla????
Mä en ikinä uskaltais tilata netistä hääkakkua.
Onko totta että Satuhäät-morsiamella ei ole tatuointeja??!!
Poika periny isältään luomen naamaan :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:24"]
2 kk yhdessä ja hups - raskaana. Nää on aina näitä... Ei se että on lapsia mutta nekin on saanu yleensä alkunsa max. 6kk ensitapaamisesta. Nojoo, mikäs minä olen muita arvostelemaan, mutta tähän ohjelmaan on valikoitunut kyllä löyhärömpsäisimmät morsiot ( eikä ne sulhaset ole parempia, en sillä )
[/quote]
Nää on näitä jotka kyselee täällä, ovatko mahdollisesti raskaana. Ehkäisynä on ollut joku keskeytetty yhdyntä, jos sitäkään. Luulisi tosin hyden lapsen äidin jo ymmärtävän jotain näistä.
Missä vieraat ovat??? Tyhjälle kirkolle prinsessashow. Kaunis pappi :)
Kaasojen iltapuvut näyttää vähän hassuilta keskellä päivää.
Morsiamen häälookki oikein kaunis!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:44"]
Tosi vähän vieraita kirkossa :(
[/quote]
jos on halunnut pienet häät
Facebookista: Pojan nimi on c:llä ja nykyään vaimollakin tatska.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:59"]
varsinainen salamapariskunta.
noin vuoden päästä ensi tapaamisesta työpaikan pikkujouluissa lempi leimahtaa.
[/quote]
Hidastahan tuo meininki on useimpiin av-mammoihin verrattuna. Täällähän on ketjut pullollaan niitä "yhden yön suhteesta meidän rakkaus alkoi ja yhdessä ollaan oltu jo 20 vuotta. Lapsiakin jo kolme.".
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:24"]
2 kk yhdessä ja hups - raskaana. Nää on aina näitä... Ei se että on lapsia mutta nekin on saanu yleensä alkunsa max. 6kk ensitapaamisesta. Nojoo, mikäs minä olen muita arvostelemaan, mutta tähän ohjelmaan on valikoitunut kyllä löyhärömpsäisimmät morsiot ( eikä ne sulhaset ole parempia, en sillä )
[/quote]
Nää on näitä jotka kyselee täällä, ovatko mahdollisesti raskaana. Ehkäisynä on ollut joku keskeytetty yhdyntä, jos sitäkään. Luulisi tosin hyden lapsen äidin jo ymmärtävän jotain näistä.
[/quote]
Voi olla joo... Enkä oikeasti täällä hauku morsianta, en vaan tajua noita salamaraskautumisia, mun silmissä ne vaikuttaa tahallisilta "miehenjallituskeinoilta" tai typeriltä vahingoilta. Kun joo,ei niitä vahinkoja pitäis nykypäivänä kovin helposti sattua...
Olihan morsmaikulla tatskat nilkassa ja niskassa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:42"]
Onko totta että Satuhäät-morsiamella ei ole tatuointeja??!!
[/quote]
Mielestäni suihkurusketuskohtauksessa näkyi joku perhonen tms. lapaluiden välissä?
Karkkibuffetti on kiva idea.